ja maar dat was je echte levenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus serieus aan! Maar daar heeft ze niets aan want ik ben op internet niet te vinden via mijn echte naam.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij ben de nieuwe Bucklerlul?Hij zat in een reclame voor Heineken 0.0 die echt goed is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee zij vond mij er jong uit zien. Je zou eens iets wat beter moeten lezen dan had je al die vragen niet hoeven te stellen waarvan je het antwoord al uit de eerdere tekst had kunnen halen.
Niet gezien. Ik slaag er redelijk in reclame's te ontwijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij zat in een reclame voor Heineken 0.0 die echt goed is ook
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij ben de nieuwe Bucklerlul?Youp deze week op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Licht heet het of zo iets, dan, ik denk, uhmm. ja
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik ook alles op de KPN harddisk en spoelen maarquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik slaag er redelijk in reclame's te ontwijken.
Ohw dan ga ik wel kijken denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Youp deze week op tv.Licht heet het of zo iets, dan, ik denk, uhmm. ja
Same herequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook alles op de KPN harddisk en spoelen maar
KPN harddisk, wtf is dat nou weer?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook alles op de KPN harddisk en spoelen maar
TV na 1900quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
KPN harddisk, wtf is dat nou weer?
Als er hier iemand niet trolt en iets verteld wat ik echt heb meegemaakt dan ben ik het wel. Dat jij daar niet mee om kan gaan of dat jou zoiets nog nooit is overkomen wil niet zeggen dat ik uit mijn nek lul.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik doe mijn best om die trol meuk te lezen eh?
Ik dacht morgen, maar pin me er niet op vast. ikke nie meer weet niequote:
Neenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als er hier iemand niet trolt en iets verteld wat ik echt heb meegemaakt dan ben ik het wel. Dat jij daar niet mee om kan gaan of dat jou zoiets nog nooit is overkomen wil niet zeggen dat ik uit mijn nek lul.
Snap je?
Dank jequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat idee had ik alEen fijne avond. Jij staat op mute bij mij.
Ik ging ook weleens naar een COOP-dame, ik kocht nooit drie biertjes, maar twee kratjes. Ze vroeg me vaak om mijn adres.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als er hier iemand niet trolt en iets verteld wat ik echt heb meegemaakt dan ben ik het wel. Dat jij daar niet mee om kan gaan of dat jou zoiets nog nooit is overkomen wil niet zeggen dat ik uit mijn nek lul.
Snap je dit?
Ik vogel het wel uitquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht morgen, maar pin me er niet op vast. ikke nie meer weet nie
quote:
je liet het natuurlijk bezorgenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens naar een COOP-dame, ik kocht nooit drie biertjes, maar twee kratjes. Ze vroeg me vaak om mijn adres.
Sssssssstquote:
Idd, toen hield alle leuke entertainment op.quote:
Ja, dat zijn me wagens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er stond hier gisteren een Lexus IS300H op de oprit......
quote:
Dat had ik ook maar daar zij lelijk waren gaf ik hun het adres van mijn buurvrouw. Diegene met dat kort pittige kapsel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens naar een COOP-dame, ik kocht nooit drie biertjes, maar twee kratjes. Ze vroeg me vaak om mijn adres.
Scheelt wel een hypotheekjequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kut wedstrijd pieltjes schijten zeg.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kut wedstrijd pieltjes schijten zeg.
Mij vertelden ze dat er accu's in zatenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
IS staat voor Islamitische Staat, toch?
Verdacht!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mij vertelden ze dat er accu's in zaten
Hybride is the new bombquote:
Was maar 57.000 euro.......en hij parkeerde bij de buren.....quote:
Ik kan letters poepen. Dat moet je niet figuurlijk nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kan figuurpoepen. Maar dat moet je niet letterlijk nemen.
Hehequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan letters poepen. Dat moet je niet figuurlijk nemen.
Dat puntje op de i lukt mij meestal wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schoftentuig!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was maar 57.000 euro.......en hij parkeerde bij de buren.....
Ik schijt Karel Appelsquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat puntje op de i lukt mij meestal wel.
Beginners.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen goede investering, met 3000 km per jaar.quote:
En als je niet moet na een paar dagen alleen eierenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beginners.![]()
Ik speel boter, kaas en eieren als ik moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |