quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Charlotte3 weggejaagd is
Geen idee, onbekend nogquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem? Al meer bekend?
Ik dacht dat we 3 musketiers warenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wijken hier niet voor het individu.
Als je in DE APP zou zitten zou je dat weten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem? Al meer bekend?
Flikker op met je kut APP.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP zou zitten zou je dat weten.
moet je hem even appenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker op met je kut APP.
Ik ben gewoon benieuwd hoe met inso gaat.
Eensquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
kan het hier wel op straat gooien maar vind hij ook niet leuk
@El-Stinhoquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-juventus~a2d5a35f/
wtfquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-juventus~a2d5a35f/
Gekken werk joh. Volgens mij krijgt Simeone ook wel een aardig bedrag. (even opzoeken)quote:
Aardig bedragen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekken werk joh. Volgens mij krijgt Simeone ook wel een aardig bedragen. (even opzoeken)
3.3 miljoen per maand (lol)
Ja daar was Dickie toch wel lichtelijk verbolgen over...quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekken werk joh. Volgens mij krijgt Simeone ook wel een aardig bedrag. (even opzoeken)
3.3 miljoen per maand (lol)
bald fraudquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker weer met een easy team kampioen worden maar geen CL pakken
LOL
Klopt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daar was Dickie toch wel lichtelijk verbolgen over...
Niet echt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar Advocaat heeft als trainer ook meer gewonnen dan hem.
Op zich gaat het redelijk gelijk op, allebei een UEFA-cupje en wat kampioenschapjes. Maar Dick heeft amper in grote competities gewerkt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt.(en over een veel langere tijdspanne natuurlijk) Maar goed, met die teams van Pep wint wel bijna iedereen wat.
Wat gaat Dickie eigenlijk doen volgend jaar? Ik hoop niet dat hij stopt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich gaat het redelijk gelijk op, allebei een UEFA-cupje en wat kampioenschapjes. Maar Dick heeft amper in grote competities gewerkt.
landstitels pakken met Juve is geen bijzonderheid en ik zou hem niet nemen als je de CL wil winnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef Doublepain het volgende:
Daarna PSG en iedereen roept dat ie zo'n geweldige trainer is die veel prijzen pakt #PEPADEPTS
die neemt de boel van Jaap over voor de kerstquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat Dickie eigenlijk doen volgend jaar? Ik hoop niet dat hij stopt.
Dat KIND is echt ONGEKEND DOM.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Charlotte post een half uur later nog even door een slotje heen.
Beter blijft ze daar posten dan hoef ik die tyfusposts niet hier te lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Charlotte post een half uur later nog even door een slotje heen.
Geen idee. Ik gok nog even ergens een paar jaar ordinair geld scheppen. Want dat heeft hij niet genoegquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat Dickie eigenlijk doen volgend jaar? Ik hoop niet dat hij stopt.
Is de liefde over?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter blijft ze daar posten dan hoef ik die tyfusposts niet hier te lezen.
GGMM is keihard afgewezen door Charlotte (net nadat hij een enorm prijzig premium webcam abonnement had afgesloten in de hoop haar tetten te kunnen bewonderen)quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is keihard afgewezen door Charlotte (net nadat hij een enorm prijzig premium webcam abonnement had afgesloten in de hoop haar tetten te kunnen bewonderen)
Dit komt nooit meer goed.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is keihard afgewezen door Charlotte (net nadat hij een enorm prijzig premium webcam abonnement had afgesloten in de hoop haar tetten te kunnen bewonderen)
Lol.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hemquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar Advocaat heeft als trainer ook meer gewonnen dan hem.
Misschien kunnen we namens de SC wel een kaartje sturen naar Charlotte om haar te feliciteren met haar huwelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kwam er achter dat ze van Rituals houdt. Dat is niet het merk van @:GGMM
LAAT MIJ ERBUITEN GVDquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we namens de SC wel een kaartje sturen naar Charlotte om haar te feliciteren met haar huwelijk.
Scrummie heeft in elk geval haar adres !!
Met de groeten van Drizzt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we namens de SC wel een kaartje sturen naar Charlotte om haar te feliciteren met haar huwelijk.
Scrummie heeft in elk geval haar adres !!
Wanneer krijg ik jouw adres?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij t adres van Charlotte3?
Bemoei je er godverdomme niet mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flikker op dikke trolquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel consequent geweest in mijn wens dat ze op moest rotten geloof ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja maar stiekem vind ik Charlotte wel lief dus helaas.
Maar succes in je strijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woont Charlotte eigenlijk vrijstaand of in een flat?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow. @:GGMM ontmaskert als inconsequent. Dit zal hem pijn doen.
In een kamp.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Woont Charlotte eigenlijk vrijstaand of in een flat?
Hoe moet ik dat weten? Vraag het haar zelfquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Woont Charlotte eigenlijk vrijstaand of in een flat?
Dat doen alleen debielen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:20 schreef O_o_ het volgende:
Scrummie doet nu net alsof 'ie niet even Google Maps heeft aangeslingerd.
streetview blurt wel veelquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:20 schreef O_o_ het volgende:
Scrummie doet nu net alsof 'ie niet even Google Maps heeft aangeslingerd.
ontmaskertquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent al vijf minuten er op in aan het gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu doe je het erom.
Ik ga er niet op in.
Op jou ja. Niet op onlogisch.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je bent al vijf minuten er op in aan het gaan.
Als je Rituals hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik jouw adres?
*wink wink* (Nee, ik heb geen Rituals)
Goede vraag.quote:
Flikker zelf op, mafkees.quote:
Vies goor wrattenzwijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een pot met 800 gram pindakaas gehaald
Lekker maat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Doublepain het volgende:
ontmaskertquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Dat vind ik dan wel weer lief.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 ik heb een date voor je geregeld.
@Dannyquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door onlogisch op 23-05-2019 12:27 ]
Hoe kan dat 4% zijn
Oké, lazer nu maar weer op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag.
[..]
Flikker zelf op, mafkees.
Is toch leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
De hele dag gezeik over jurkjes en paarden aan moeten horen?
Oke man.quote:
Die staan wel in LIF. En FOT.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag wat pics ter beoordeling via DM, APP of HIER
Nou enorm.quote:
hier posten of wegwezenquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke man.
[..]
Die staan wel in LIF. En FOT.
Graag URL via DM, APP of HIERquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke man.
[..]
Die staan wel in LIF. En FOT.
Snap ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou enorm.
Ik heb nog liever dat iemand de hele dag dit topic komt zitten voorlezen.
VBL / Live Eredivisieverslagen #71: Tien!Tien!Tien!
Dan gezeik over paarden en jurkjes
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 ik heb een date voor je geregeld.
oke. Nou ik blijf, die Charlotte is wel leuk namelijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier posten alleen users met een IQ <80,moderators uitgezonderd.
IN DAT GEVAL!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier posten alleen users met een IQ <80,moderators uitgezonderd.
Nooit gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is jouw ruggengraat gebleven?
Scrummie kan je tips geven over hoe haar te verwennen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
oke. Nou ik blijf, die Charlotte is wel leuk namelijk
Dit bedoel ik, Charlotte zorgt alleen maar voor kutmensen hier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
oke. Nou ik blijf, die Charlotte is wel leuk namelijk
dank je wel voor de tipquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Scrummie kan je tips geven over hoe haar te verwennen.
Lachgaspatronen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
Ga zaterdag magneetvissen met mijn neefje. Ben erg benieuwd wat we vinden.
Vast alleen maar troep zoals oude fietsen en winkelwagentjes.
@GGMM is geïnteresseerd. Niet in het vissen maar in je neefje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is geïnteresseerd. Niet in het vissen maar in je neefje.
Met een doosje Smarties aan een vislijn hengelen naar zijn neefje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is geïnteresseerd. Niet in het vissen maar in je neefje.
Leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
Ze gaat trouwen. Scrummie heeft nog een poging gedaan te stoken in een goed (aanstaand) huwelijk, maar het mocht niet baten.quote:
Schooier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
Zou je willen stoppen met leugens verspreiden? Dank.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze gaat trouwen. Scrummie heeft nog een poging gedaan te stoken in een goed (aanstaand) huwelijk, maar het mocht niet baten.
quote:
Mis ak-47quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
Maar misschien ben ik wel leuker dan die scrummie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze gaat trouwen. Scrummie heeft nog een poging gedaan te stoken in een goed (aanstaand) huwelijk, maar het mocht niet baten.
Goede kansquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:50 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel leuker dan die scrummie.
top post op reddit.com/r/magnetfishingquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zou lijp zijn gast
Zijn dat die gasten van Youtube die ook een AK uit de gracht hadden gehaald?
ja dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze gaat over 3 weken trouwen debiel.
Dus pics van d'r tieten kun je wel vergeten. (lol)
Oké Scrum, omdat je de hoon en spot niet aankunt zal ik stoppen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met leugens verspreiden? Dank.
Klopt, je bent een walgelijk mens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oké Scrum, omdat je de hoon en spot niet aankunt zal ik stoppen.
Het is ook een beetje misselijkmakend van mezelf een verstandelijk beperkte te pesten.
Dan leg je de lat ook wel heel laag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:50 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel leuker dan die scrummie.
nee ik ben geen homoquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je ook niet een keer een man willen proberen?
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:16 schreef Supermarkt88 het volgende:
Ik heb mij geregistreerd in verband met Eurovisie Songfestival.
Gekke shit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
top post op reddit.com/r/magnetfishing
De Iron Harvest, echt een paar ton explosieven per jaar trekken ze daar omhoogquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Gekke shit.
In gebieden waar veel gevochten is in de oorlog schijn je de geweren en bommen nog zo uit het water te kunnen trekken.
In België is het helemaal gek.
Daar vinden boeren zoveel troep op hun akkers dat ze gewoon niet ontplofte mosterdgas bommen en duizendponders stacken op hun erf.
Ja nou en. Ik vind dat leuk om te kijken. En zag een aantal van jullie zaterdagavond ook juichen in het topicquote:
Dat is meestal het probleem bij @maxi-mus . Dat heeft hij vaak nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:59 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
Ja nou en. Ik vind dat leuk om te kijken. En zag een aantal van jullie zaterdagavond ook juichen in het topic
Dus wat is je punt?
blijkbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is meestal het probleem bij @:maxi-mus . Dat heeft hij vaak niet
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
De Iron Harvest, echt een paar ton explosieven per jaar trekken ze daar omhoog
Dat maakte ik net. (iedereen met een iq hoger dan 80 snapte dit wel)quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:59 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
Ja nou en. Ik vind dat leuk om te kijken. En zag een aantal van jullie zaterdagavond ook juichen in het topic
Dus wat is je punt?
Gratis tip ; Rituals.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:03 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
als ik op je fotoboek klik, dan zie ik een mooie vrouw. ben jij wel vrijgezel?
Nee ik heb met @onlogisch .quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:03 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
als ik op je fotoboek klik, dan zie ik een mooie vrouw. ben jij wel vrijgezel?
Veel plezierquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
geen vrouw zijn levenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo heeft geen vrouw zijn leven nodig (zijn woorden)
Onzin.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja nee, blijkt dat ze daar geen rituals verkopen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging jij niet naar de kruidvat???
geen vrouw zijn levenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!!11!!
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
HAHAquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste post hoort meteen na die andere 4 te komen. Zo is het en niet anders.
Dom varkenquote:
Ik accepteer je excuus omdat je ongelijk had.quote:
Ik kan je verzekeren dat dit de laatste keer was dat ik op @Elan vertrouw.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuus omdat je ongelijk had.
Maar ik kan niet accepteren dat je blind @:Elan volgt. Ik vraag je met klem beter op te letten in de toekomst maat
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Vertrouwquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit de laatste keer was dat ik op @:elan vertrouw.
Dit is niet waar. Ja, het staat mooier, maar de enige regel is dat de vierde post geen "v-v-v-v-vier op rij" mag bevatten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste post hoort meteen na die andere 4 te komen. Zo is het en niet anders.
Ik leg me neer bij deze beslissing van de jury.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ja, het staat mooier, maar de enige regel is dat de vierde post geen "v-v-v-v-vier op rij" mag bevatten.
Heb je al gestemd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij deze beslissing van de jury.
'Jury'quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij deze beslissing van de jury.
Oh ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat letterlijk in de post eronder. Let nou eens op dom varken.
Eenheid van elektrische spanning.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD.
Waar staat Volt precies voor?
Staat dit in een wiki??quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ja, het staat mooier, maar de enige regel is dat de vierde post geen "v-v-v-v-vier op rij" mag bevatten.
Ga je Lans nu even uitleggen hoe v-v-v-v-vier op rij in elkaar steekt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat dit in een wiki??
Zo niet geloof ik er niks van
Dit kun je maxi- niet kwalijk nemen. Hij post immers nog niet heel lang in deze toppa-reeks mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Jury'
Goffedomme de grondlegger.
Wat een klap in het gezicht van @:Lange_Lans is dit joh![]()
Benieuwd hoe @:Lange_Lans hierop reageert.
Wat ga je hier toch als een wijs man mee om. Ik kan hier nog wat van lerenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kun je maxi- niet kwalijk nemen. Hij post immers nog niet heel lang in deze toppa-reeks mee.
Ik erken geen enkele wiki.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat dit in een wiki??
Zo niet geloof ik er niks van
Zonder Wiki geen FEITquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je Lans nu even uitleggen hoe v-v-v-v-vier op rij in elkaar steekt?
Graag URL naar een bronquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder Wiki geen FEIT
Zo werkt dat Elan
[..]
Graag URL naar een bron
Had je de Livechat maar moeten volgen op FOK!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD.
Waar staat Volt precies voor?
Lekker bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch loopt weer nodeloos te stoken. De Albert Verlinde van de SC.
Net VVD gestemd. Hadden de meest realistische en verstandige standpunten m.b.t. de toekomst van de EU.quote:
reëelequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing.
Waar ik Rutte met volstrekt reëele overwegingen zag komen, kwam Baudet regelmatig niet verder als NEE DAT IS NIET WAAR. Ik zag een Rutte bij wie de toekomst van de EU hem echt aan het hart gaat, die zich echt zorgen maakt en graag zijn invloed gebruik in plaats van misbruikt. Ik zie daar gewoon een fatsoenlijke vent staan met relativeringsvermogen die bovenal slim, comfortabel en tactisch genoeg is om zich niet van de wijs te laten brengen in een debat door fatsoensregelsovertredende politieke tegenstanders.
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing. Met andere woorden, het is gewoon aantoonbaar populistisch: Het scoort wel, maar het is feitelijk onjuist of onrealistisch.
Waar ik Rutte met volstrekt reëele overwegingen zag komen, kwam Baudet regelmatig niet verder als NEE DAT IS NIET WAAR. Ik zag een Rutte bij wie de toekomst van de EU hem echt aan het hart gaat, die zich echt zorgen maakt en graag zijn invloed gebruik in plaats van misbruikt. Ik zie daar gewoon een fatsoenlijke vent staan met relativeringsvermogen die bovenal slim, comfortabel en tactisch genoeg is om zich niet van de wijs te laten brengen in een debat door fatsoensregelsovertredende politieke tegenstanders.
Is dat echt niet gewoon een fok act, al die mensen hier die Baudet stemmen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
reëele![]()
![]()
Verder wel eens ja. Rutte kwam een stuk geloofwaardiger over al met al. Die Baudet is een matige act.
En toch blijven veel mensen daar blijkbaar weer intrappen.
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing. Met andere woorden, het is gewoon aantoonbaar populistisch: Het scoort wel, maar het is feitelijk onjuist of onrealistisch.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat echt niet gewoon een fok act, al die mensen hier die Baudet stemmen?
De laatste verkiezingen spreken voor zich toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stuitende domheid van mensen die FvD stemmen ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De laatste verkiezingen spreken voor zich toch?
Wow je leeft nogquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stuitende arrogantie door alles maar dom te noemen ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stuitende domheid van mensen die FvD stemmen ook.
Welkom terug makker.quote:
Ik krijg ook een heel eng gevoel bij de overload aan FvD stemmertjes online. Ook de livechat bij de stream op youtube bij dat debat gisteren liep echt als een mitrailleur van FvD stokertjes. Vond het vrij bizar om te zien. Zou me niet verbazen als daar ook wel wat Russische troll-accounts tussen zaten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei daar moet ik zeker voor uitkijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Welkom terug makker.
Hopelijk kunnen we deze keer langer van je genieten dan een half uur. Je begint een beetje de mod-reputatie van een van de vriendjes van Drizzt te krijgen wat dat aan gaat.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg ook een heel eng gevoel bij de overload aan FvD stemmertjes online. Ook de livechat bij de stream op youtube bij dat debat gisteren liep echt als een mitrailleur van FvD stokertjes. Vond het vrij bizar om te zien. Zou me niet verbazen als daar ook wel wat Russische troll-accounts tussen zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |