Aha.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Tarado het volgende:
Weak U.S. retail sales, industrial output highlight slowing economy
https://reut.rs/2YAYmaV
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die gozer wel eens niet kwaad vraag je je af?
Mijn broer heeft Blauwe Auba gepackedquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die gozer wel eens niet kwaad vraag je je af?
Echt he. Ik ben niet zo van de winter depressies onzin, maar de wereld is gewoon een stuk mooier als de zon schijnt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk weertje buiten, dat stemt een mens toch vrolijk.
Zonder de zon zou de mens niet kunnen leven, dus al die kluizenaars sporen nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben niet zo van de winter depressies onzin, maar de wereld is gewoon een stuk mooier als de zon schijnt.
Waarmee dan wel?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Deze ochtend is sowieso prachtig en dat heeft niets te maken met de zon die schijnt
Waar wel mee dan? Vanwaar deze vrolijkheid ouwe reus?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Deze ochtend is sowieso prachtig en dat heeft niets te maken met de zon die schijnt
Het is bijna 12 uur en Charlotte3 heeft hier nog niet gepost. Ik @ haar bewust niet, dat zou haar kunnen lokkenquote:
wordt je weer vader?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele protectionisme is toch gewoon een act man. Die staalheffingen voor Mexico en Canada die met veel bombarie werden afgekondigd zijn juist weer opgeheven. De invoerheffingen op Japanse en Duitse auto's is 6 maanden uitgesteld.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je China boycot kan het niet anders dan dat het omhoog gaat
Ik denk dat @Charlotte3 weggejaagd isquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is bijna 12 uur en Charlotte3 heeft hier nog niet gepost. Ik @ haar bewust niet, dat zou haar kunnen lokken
Vind ik zeker wel ja, dit wordt echt een top weekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben niet zo van de winter depressies onzin, maar de wereld is gewoon een stuk mooier als de zon schijnt.
Ohja dat is wel mooiquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is bijna 12 uur en Charlotte3 heeft hier nog niet gepost. Ik @ haar bewust niet, dat zou haar kunnen lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |