quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Charlotte3 weggejaagd is
Geen idee, onbekend nogquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem? Al meer bekend?
Ik dacht dat we 3 musketiers warenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wijken hier niet voor het individu.
Als je in DE APP zou zitten zou je dat weten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem? Al meer bekend?
Flikker op met je kut APP.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP zou zitten zou je dat weten.
moet je hem even appenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker op met je kut APP.
Ik ben gewoon benieuwd hoe met inso gaat.
Eensquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
kan het hier wel op straat gooien maar vind hij ook niet leuk
@El-Stinhoquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-juventus~a2d5a35f/
wtfquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-juventus~a2d5a35f/
Gekken werk joh. Volgens mij krijgt Simeone ook wel een aardig bedrag. (even opzoeken)quote:
Aardig bedragen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekken werk joh. Volgens mij krijgt Simeone ook wel een aardig bedragen. (even opzoeken)
3.3 miljoen per maand (lol)
Ja daar was Dickie toch wel lichtelijk verbolgen over...quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekken werk joh. Volgens mij krijgt Simeone ook wel een aardig bedrag. (even opzoeken)
3.3 miljoen per maand (lol)
bald fraudquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker weer met een easy team kampioen worden maar geen CL pakken
LOL
Klopt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daar was Dickie toch wel lichtelijk verbolgen over...
Niet echt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar Advocaat heeft als trainer ook meer gewonnen dan hem.
Op zich gaat het redelijk gelijk op, allebei een UEFA-cupje en wat kampioenschapjes. Maar Dick heeft amper in grote competities gewerkt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt.(en over een veel langere tijdspanne natuurlijk) Maar goed, met die teams van Pep wint wel bijna iedereen wat.
Wat gaat Dickie eigenlijk doen volgend jaar? Ik hoop niet dat hij stopt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich gaat het redelijk gelijk op, allebei een UEFA-cupje en wat kampioenschapjes. Maar Dick heeft amper in grote competities gewerkt.
landstitels pakken met Juve is geen bijzonderheid en ik zou hem niet nemen als je de CL wil winnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef Doublepain het volgende:
Daarna PSG en iedereen roept dat ie zo'n geweldige trainer is die veel prijzen pakt #PEPADEPTS
die neemt de boel van Jaap over voor de kerstquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat Dickie eigenlijk doen volgend jaar? Ik hoop niet dat hij stopt.
Dat KIND is echt ONGEKEND DOM.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Charlotte post een half uur later nog even door een slotje heen.
Beter blijft ze daar posten dan hoef ik die tyfusposts niet hier te lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Charlotte post een half uur later nog even door een slotje heen.
Geen idee. Ik gok nog even ergens een paar jaar ordinair geld scheppen. Want dat heeft hij niet genoegquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat gaat Dickie eigenlijk doen volgend jaar? Ik hoop niet dat hij stopt.
Is de liefde over?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter blijft ze daar posten dan hoef ik die tyfusposts niet hier te lezen.
GGMM is keihard afgewezen door Charlotte (net nadat hij een enorm prijzig premium webcam abonnement had afgesloten in de hoop haar tetten te kunnen bewonderen)quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is keihard afgewezen door Charlotte (net nadat hij een enorm prijzig premium webcam abonnement had afgesloten in de hoop haar tetten te kunnen bewonderen)
Dit komt nooit meer goed.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is keihard afgewezen door Charlotte (net nadat hij een enorm prijzig premium webcam abonnement had afgesloten in de hoop haar tetten te kunnen bewonderen)
Lol.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hemquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar Advocaat heeft als trainer ook meer gewonnen dan hem.
Misschien kunnen we namens de SC wel een kaartje sturen naar Charlotte om haar te feliciteren met haar huwelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kwam er achter dat ze van Rituals houdt. Dat is niet het merk van @:GGMM
LAAT MIJ ERBUITEN GVDquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we namens de SC wel een kaartje sturen naar Charlotte om haar te feliciteren met haar huwelijk.
Scrummie heeft in elk geval haar adres !!
Met de groeten van Drizzt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we namens de SC wel een kaartje sturen naar Charlotte om haar te feliciteren met haar huwelijk.
Scrummie heeft in elk geval haar adres !!
Wanneer krijg ik jouw adres?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij t adres van Charlotte3?
Bemoei je er godverdomme niet mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flikker op dikke trolquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel consequent geweest in mijn wens dat ze op moest rotten geloof ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja maar stiekem vind ik Charlotte wel lief dus helaas.
Maar succes in je strijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woont Charlotte eigenlijk vrijstaand of in een flat?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow. @:GGMM ontmaskert als inconsequent. Dit zal hem pijn doen.
In een kamp.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Woont Charlotte eigenlijk vrijstaand of in een flat?
Hoe moet ik dat weten? Vraag het haar zelfquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Woont Charlotte eigenlijk vrijstaand of in een flat?
Dat doen alleen debielen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:20 schreef O_o_ het volgende:
Scrummie doet nu net alsof 'ie niet even Google Maps heeft aangeslingerd.
streetview blurt wel veelquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:20 schreef O_o_ het volgende:
Scrummie doet nu net alsof 'ie niet even Google Maps heeft aangeslingerd.
ontmaskertquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow. @:GGMM ontmaskert als inconsequent. Dit zal hem pijn doen.
Je bent al vijf minuten er op in aan het gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu doe je het erom.
Ik ga er niet op in.
Op jou ja. Niet op onlogisch.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je bent al vijf minuten er op in aan het gaan.
Als je Rituals hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik jouw adres?
*wink wink* (Nee, ik heb geen Rituals)
Goede vraag.quote:
Flikker zelf op, mafkees.quote:
Vies goor wrattenzwijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een pot met 800 gram pindakaas gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |