SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
deze moet je me even uitleggen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
2002, toen de 2e helft nog H2 5:00 was
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
deze moet je me even uitleggen..
Ah ik snap.quote:
Moet nog beginnen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Graafschap cambuur, wat een topwedstrijd.
Hup Cambuurquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Graafschap cambuur, wat een topwedstrijd.
Behalve dat hij een Fin was niks goeds aanquote:
Ondanks dat het een Ajacied was vond ik die altijd ontzettend sympathiek. Regel-uitzondering natuurlijk maar toch. "+quote:
Sympathiek figuur idd..quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondanks dat het een Ajacied was vond ik die altijd ontzettend sympathiek. Regel-uitzondering natuurlijk maar toch. "+
Hup RKC denk ik, weet het eigenlijk niet, vind het allemaal baggerquote:
Huh?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zelf ook. Lol. Zou bij beiden kunnen.
Zit je al vijf kilometer lang op je Symbian?quote:
Ik maakte de opmerking "Koffiequote:
Aloa aloaquote:
Nee lopen . De pas erin.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je al vijf kilometer lang op je Symbian?
Je bent zelluf top markjesgodquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee lopen . De pas erin.
[..]
Je bent zelluf top markjesgod
Ahaiuquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik maakte de opmerking "Koffie"
En die had jij of CD ook kunnen maken.![]()
Tevens Haloa
Lolquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je al vijf kilometer lang op je Symbian?
Excelsior eruit dan ga ik huilen hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik schakel even naar de play-offs
Ik vind RKC wel leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Excelsior eruit dan ga ik huilen hoor.
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan er twee degraderen.
Ik las het.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan er twee degraderen.
Het huidig systeem kennen we al aardig wat jaartjes ondertussen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom moeten ze altijd alles veranderen als ik er gewend aan ben
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef aloa het volgende:
Ik neem aan dat de bovenste twee van de eerste divisie dan rechtstreeks promoveren.
Nee, nummer 1 en nummer 20 promoveren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef aloa het volgende:
Ik neem aan dat de bovenste twee van de eerste divisie dan rechtstreeks promoveren.
Ja maar dat willen ze niet omdat niemand wil promoveren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Koen66 het volgende:
Wordt ook eens tijd dat er uit de eerste divisie kan worden gedegradeerd
In de 2e divisie alleen ploegen laten die ook evt omhoog willenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet omdat niemand wil promoveren.
Nee kost ze handen vol geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet omdat niemand wil promoveren.
Dan krijg je een tekort. Is heel duur, niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de 2e divisie alleen ploegen laten die ook evt omhoog willen
Nee. Eigenlijk bij de burenquote:
In andere landen, zelfs in België werkt het ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan krijg je een tekort. Is heel duur, niet aantrekkelijk.
Thanksquote:
Dat systeem in België moet je helemaal niet willen. Daar begrijpt niemand een pepernoot van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In andere landen, zelfs in België werkt het ook
Niet boos worden nou hequote:
Ja geen idee hoe ze het daar doen. NL ligt wel andersquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In andere landen, zelfs in België werkt het ook
Dan zou je toch eigenlijk de punten van alle ploegen dit seizoen moeten nemen, de top 6 danquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben de competitie gespeeld en we verdelen de bovenste 6 ploegen in een kampioenspoule. Dus we delen de punten even door twee.
Ja maar het blijven Belgen he.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zou je toch eigenlijk de punten van alle ploegen dit seizoen moeten nemen, de top 6 dan
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet boos worden nou he
[..]
Ja geen idee hoe ze het daar doen. NL ligt wel anders
Dat is net zo ingewikkeld als het politiek systeem daarquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat systeem in België moet je helemaal niet willen. Daar begrijpt niemand een pepernoot van.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat is net zo ingewikkeld als het politiek systeem daar
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan krijgen we dit als poule:
Feyenoord, ajax, psv, az, vitesse en utrecht.
Afgaande op de uitslagen van dit jaar zou dit de uitslag zijn:
Feyenoord: 18
Ajax: 21
Psv: 15
Az:12
Vitesse: 8
Utrecht: 8
Dit was een lange klus
Noteer voor het gemak gewoon 1 of 2 dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, Ado erbij zou teveel werk worden.
Dit snap ik even nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noteer voor het gemak gewoon 1 of 2 dan.
Ja die driepunter was wel lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hebben er sowieso al 4 gepakt tegen Feyenoord
Moeten nog een finale wedstrijd hequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef JJH het volgende:
Rkc terug.
Volgend jaar weer helemaal naar Waalwijk
Oh ik roep te snel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten nog een finale wedstrijd he
Het was weer eens zo'n seizoen waarin ze tegen directe concurrenten de punten lieten liggen en tegen de top ze juist wisten te pakken idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
12 punten tegen de top 6 gepakt, niet slecht hoor Haags.
Zolang jullie maar veilig zijn toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was weer eens zo'n seizoen waarin ze tegen directe concurrenten de punten lieten liggen en tegen de top ze juist wisten te pakken idd.
Zeker. Met een negende plek nog boven verwachting gepresteerd ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zolang jullie maar veilig zijn toch.
Alleen jammer van geen Europees.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Met een negende plek nog boven verwachting gepresteerd ook.
Komt wel weer een keer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen jammer van geen Europees.
AAD MANSVELD GODquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel ooit de kwartfinale behaald zie ik.
Geen idee wie pastel isquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is een leuk soort pastel lichtroze geworden.
Fan-tastischquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is een leuk soort pastel lichtroze geworden.
Lol. Wie..quote:
Aha, nog steeds geen idee wie maar klinkt leukquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Wie..
Een pastelkleur is een zachte kleur die wordt verkregen door een zuiver pigment met een lichte kleur te mengen, meestal met wit of lichtgeel.
Het is geen wie. Het is een kleuraanduidingquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aha, nog steeds geen idee wie maar klinkt leuk
Ja maar ik ken heel dat ding nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is geen wie. Het is een kleuraanduiding
Juichenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nederland oh nederland wij hebben gewonnen de eurosongfestival bedankt donald laurence!
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nederland oh nederland wij hebben gewonnen de eurosongfestival bedankt donald laurence!
Jaaaaaaaquote:
Stevig deuntje.quote:
Oh noquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
I got struck by lightning in the thunder
Niks mis mee toch?quote:
Gezelligquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Had net shadowlands opgezet maar doe ook ff deze
Nah. Ik lig net.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
[..]
Gezellig
Beetje blazen, beetje pompen. Komt goed.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat kan ik helemaal niet
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje blazen, beetje pompen. Komt goed.
Ik ben meer van het beetje stelen beetje zuipenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Daar hoef ik niet voor te reanimeren, kan ook prima in de kelder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef JJH het volgende:
Shirt opentrekken, beetje naar de tieten loeren.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je bent een held of je bent het nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef JJH het volgende:
Beetje pompen kan daar prima.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te reanimeren, kan ook prima in de kelder.
Dat hockeyteam in België minder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)u_in_slowmotion.html
Dat jochie heeft echt geluk gehad
Niet echt lig muziek neequote:
Dan doe je toch gewoon wat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat kan ik helemaal niet
Fles alcohol drinken en sigaretje roken en dan naar huis gaan denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet echt lig muziek nee
[..]
Dan doe je toch gewoon wat.
Lekker dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef JJH het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ioensfeest~a2e887d7/
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef JJH het volgende:
Wow. Just wow.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)u_in_slowmotion.html
Dat jochie heeft echt geluk gehad
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef JJH het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ioensfeest~a2e887d7/
details... wil je nou gered worden of nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?
Nee?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Reanimatie niet dacht ik. Voor z'n defibrillator wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als je met een add aan de slag gaat wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja net als in een film. Zo romantisch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
details... wil je nou gered worden of niet
Weet niet.quote:
Het zekere voor het onzekere nemen toch.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Reanimatie niet dacht ik. Voor z'n defibrillator wel.
Dank heren.quote:
Ja misschien wel inderdaad......quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zekere voor het onzekere nemen toch.
Dr Greenthumb ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze noemen mij hier in de omstreken wel dokter
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leidenquote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leiden
Nog z'n heerlijk nummerquote:
Wel nice. Zou het ook wel willen kennen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef JJH het volgende:
Wij krijgen elk jaar levensreddend handelen incl. aed gebruik.
https://www.rodekruis.nl/(...)tiedag_in_het_leven/quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel nice. Zou het ook wel willen kennen.
heldquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
https://www.rodekruis.nl/(...)tiedag_in_het_leven/
Dat is voor als ie in de sneeuw moet reanimerenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een vaatje met sterke drank was net te veel van het goede
Mooi initiatiefquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
https://www.rodekruis.nl/(...)tiedag_in_het_leven/
Hoe dom waren die mensen dat ze geloofde dat jij chirurg was? (Eerst moet je 6 jaar geneeskunde studeren en vervolgens nog 6 jaar de studie chirurgie. Dus op jouw leeftijd kun je absoluut geen chirurg zijn..)quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leiden
Man man man. Waren die stront bezopen ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent zelluf een heerlijk nummer.quote:
Ik ga met mensen om die zich net zo gedragen als ik, vaak niet heel slim dus. Hebben geen idee joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe dom waren die mensen dat ze geloofde dat jij chirurg was? (Eerst moet je 6 jaar geneeskunde studeren en vervolgens nog 6 jaar de studie chirurgie. Dus op jouw leeftijd kun je absoluut geen chirurg zijn..)
Ik zie er heel slim en professioneel uit hoor!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Man man man. Waren die stront bezopen ofzo?
[..]
Je bent zelluf een heerlijk nummer.
Daarom zijn honten ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Already_in_use het volgende:
Wel super trouwens dat honten dat kunnen.
Dat zou je me nog laten zien...toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie er heel slim en professioneel uit hoor!
Ohja, ja dat uploaden kost zoveel moeitequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou je me nog laten zien...toch?
luilakquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, ja dat uploaden kost zoveel moeite
Daarom juist nu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En dan moet ik naar de spiegel enzo, heb nu niet eens een shirt aan
Ik zal geduldig wachtenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ben ik. Mijn motto is beter laat dan nooit, dat moet voldoende zeggen
Sexyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En dan moet ik naar de spiegel enzo, heb nu niet eens een shirt aan
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat mag jij toch niet zien
[..]
Ooit CD, ooit
Van wie niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat mag jij toch niet zien
[..]
Ooit CD, ooit
Op dit moment niks geloof ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat kan ik voor je betekenen grote vriend?
Flatquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel tof dat je dan mijn naam scandeert
Ik vind het een sexy woord.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal jouw naam eens scanderen!
Heb jij ook sokken in je schandalen?quote:
Totdat ik dalijk je naam sta te scanderen voor je huis om 3:00, dan stuk minder sexyquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het een sexy woord.
[..]
Heb jij ook sokken in je schandalen?
Heb jij geen schandalen in je sokken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het een sexy woord.
[..]
Heb jij ook sokken in je schandalen?
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tr zetten op je matties is pas schandalig
Echt hoorquote:
TR gezetquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?
[..]
Echt hoor
Ik zet nooit een tr, mijn familie heeft een schoon verleden. Verraden zit niet in het bloed!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?
[..]
Echt hoor
Nouja dat je überhaupt die moeite zou willen nemen is al redelijk opwindend hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Totdat ik dalijk je naam sta te scanderen voor je huis om 3:00, dan stuk minder sexy
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij geen schandalen in je sokken?
Nou moet ik eerlijk bekennen dat mijn gebrek aan moeite vaak de reden is waarom mijn relaties falen, dus dat is wel soortvan waarquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nouja dat je überhaupt die moeite zou willen nemen is al redelijk opwindend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |