Hoe dom waren die mensen dat ze geloofde dat jij chirurg was? (Eerst moet je 6 jaar geneeskunde studeren en vervolgens nog 6 jaar de studie chirurgie. Dus op jouw leeftijd kun je absoluut geen chirurg zijn..)quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leiden
Man man man. Waren die stront bezopen ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leiden
Je bent zelluf een heerlijk nummer.quote:
Ik ga met mensen om die zich net zo gedragen als ik, vaak niet heel slim dus. Hebben geen idee joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe dom waren die mensen dat ze geloofde dat jij chirurg was? (Eerst moet je 6 jaar geneeskunde studeren en vervolgens nog 6 jaar de studie chirurgie. Dus op jouw leeftijd kun je absoluut geen chirurg zijn..)
Ik zie er heel slim en professioneel uit hoor!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Man man man. Waren die stront bezopen ofzo?
[..]
Je bent zelluf een heerlijk nummer.
Daarom zijn honten ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Already_in_use het volgende:
Wel super trouwens dat honten dat kunnen.
Dat zou je me nog laten zien...toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie er heel slim en professioneel uit hoor!
Ohja, ja dat uploaden kost zoveel moeitequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou je me nog laten zien...toch?
luilakquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, ja dat uploaden kost zoveel moeite
Daarom juist nu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En dan moet ik naar de spiegel enzo, heb nu niet eens een shirt aan
Ik zal geduldig wachtenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ben ik. Mijn motto is beter laat dan nooit, dat moet voldoende zeggen
Sexyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En dan moet ik naar de spiegel enzo, heb nu niet eens een shirt aan
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat mag jij toch niet zien
[..]
Ooit CD, ooit
Van wie niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat mag jij toch niet zien
[..]
Ooit CD, ooit
Op dit moment niks geloof ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat kan ik voor je betekenen grote vriend?
Flatquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel tof dat je dan mijn naam scandeert
Ik vind het een sexy woord.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal jouw naam eens scanderen!
Heb jij ook sokken in je schandalen?quote:
Totdat ik dalijk je naam sta te scanderen voor je huis om 3:00, dan stuk minder sexyquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het een sexy woord.
[..]
Heb jij ook sokken in je schandalen?
Heb jij geen schandalen in je sokken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het een sexy woord.
[..]
Heb jij ook sokken in je schandalen?
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tr zetten op je matties is pas schandalig
Echt hoorquote:
TR gezetquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?
[..]
Echt hoor
Ik zet nooit een tr, mijn familie heeft een schoon verleden. Verraden zit niet in het bloed!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?
[..]
Echt hoor
Nouja dat je überhaupt die moeite zou willen nemen is al redelijk opwindend hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Totdat ik dalijk je naam sta te scanderen voor je huis om 3:00, dan stuk minder sexy
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij geen schandalen in je sokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |