Hoe dom waren die mensen dat ze geloofde dat jij chirurg was? (Eerst moet je 6 jaar geneeskunde studeren en vervolgens nog 6 jaar de studie chirurgie. Dus op jouw leeftijd kun je absoluut geen chirurg zijn..)quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leiden
Man man man. Waren die stront bezopen ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit paar mensen wijs gemaakt dat ik chirurg ben en toen is dat een eigen leven gaan leiden
Je bent zelluf een heerlijk nummer.quote:
Ik ga met mensen om die zich net zo gedragen als ik, vaak niet heel slim dus. Hebben geen idee joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe dom waren die mensen dat ze geloofde dat jij chirurg was? (Eerst moet je 6 jaar geneeskunde studeren en vervolgens nog 6 jaar de studie chirurgie. Dus op jouw leeftijd kun je absoluut geen chirurg zijn..)
Ik zie er heel slim en professioneel uit hoor!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Man man man. Waren die stront bezopen ofzo?
[..]
Je bent zelluf een heerlijk nummer.
Daarom zijn honten ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Already_in_use het volgende:
Wel super trouwens dat honten dat kunnen.
Dat zou je me nog laten zien...toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie er heel slim en professioneel uit hoor!
Ohja, ja dat uploaden kost zoveel moeitequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou je me nog laten zien...toch?
luilakquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, ja dat uploaden kost zoveel moeite
Daarom juist nu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En dan moet ik naar de spiegel enzo, heb nu niet eens een shirt aan
Ik zal geduldig wachtenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ben ik. Mijn motto is beter laat dan nooit, dat moet voldoende zeggen
Sexyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En dan moet ik naar de spiegel enzo, heb nu niet eens een shirt aan
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat mag jij toch niet zien
[..]
Ooit CD, ooit
Van wie niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat mag jij toch niet zien
[..]
Ooit CD, ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |