Op dit moment niks geloof ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat kan ik voor je betekenen grote vriend?
Flatquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel tof dat je dan mijn naam scandeert
Ik vind het een sexy woord.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal jouw naam eens scanderen!
Heb jij ook sokken in je schandalen?quote:
Totdat ik dalijk je naam sta te scanderen voor je huis om 3:00, dan stuk minder sexyquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het een sexy woord.
[..]
Heb jij ook sokken in je schandalen?
Heb jij geen schandalen in je sokken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het een sexy woord.
[..]
Heb jij ook sokken in je schandalen?
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tr zetten op je matties is pas schandalig
Echt hoorquote:
TR gezetquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?
[..]
Echt hoor
Ik zet nooit een tr, mijn familie heeft een schoon verleden. Verraden zit niet in het bloed!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gast, je liep al de hele avond te zieken.. En wil je nu zeggen dat je geen tr had gezet, toen je zei 'nu echt een TR gezet'?
[..]
Echt hoor
Nouja dat je überhaupt die moeite zou willen nemen is al redelijk opwindend hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Totdat ik dalijk je naam sta te scanderen voor je huis om 3:00, dan stuk minder sexy
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij geen schandalen in je sokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |