Ik ben meer van het beetje stelen beetje zuipenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje blazen, beetje pompen. Komt goed.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoef ik niet voor te reanimeren, kan ook prima in de kelder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef JJH het volgende:
Shirt opentrekken, beetje naar de tieten loeren.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje blazen, beetje pompen. Komt goed.
Je bent een held of je bent het nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef JJH het volgende:
Shirt opentrekken, beetje naar de tieten loeren.
Beetje pompen kan daar prima.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te reanimeren, kan ook prima in de kelder.
Dat hockeyteam in België minder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)u_in_slowmotion.html
Dat jochie heeft echt geluk gehad
Niet echt lig muziek neequote:
Dan doe je toch gewoon wat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat kan ik helemaal niet
Fles alcohol drinken en sigaretje roken en dan naar huis gaan denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet echt lig muziek nee
[..]
Dan doe je toch gewoon wat.
Lekker dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef JJH het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ioensfeest~a2e887d7/
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef JJH het volgende:
Shirt opentrekken, beetje naar de tieten loeren.
Wow. Just wow.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)u_in_slowmotion.html
Dat jochie heeft echt geluk gehad
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef JJH het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ioensfeest~a2e887d7/
details... wil je nou gered worden of nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?
Nee?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?
Reanimatie niet dacht ik. Voor z'n defibrillator wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?
Als je met een add aan de slag gaat wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Shirt hoeft niet open voor reanimatie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |