Excelsior eruit dan ga ik huilen hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik schakel even naar de play-offs
Ik vind RKC wel leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Excelsior eruit dan ga ik huilen hoor.
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan er twee degraderen.
Ik las het.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan er twee degraderen.
Het huidig systeem kennen we al aardig wat jaartjes ondertussen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom moeten ze altijd alles veranderen als ik er gewend aan ben
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef aloa het volgende:
Ik neem aan dat de bovenste twee van de eerste divisie dan rechtstreeks promoveren.
Nee, nummer 1 en nummer 20 promoveren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef aloa het volgende:
Ik neem aan dat de bovenste twee van de eerste divisie dan rechtstreeks promoveren.
Ja maar dat willen ze niet omdat niemand wil promoveren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Koen66 het volgende:
Wordt ook eens tijd dat er uit de eerste divisie kan worden gedegradeerd
In de 2e divisie alleen ploegen laten die ook evt omhoog willenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet omdat niemand wil promoveren.
Nee kost ze handen vol geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet omdat niemand wil promoveren.
Dan krijg je een tekort. Is heel duur, niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de 2e divisie alleen ploegen laten die ook evt omhoog willen
Nee. Eigenlijk bij de burenquote:
In andere landen, zelfs in België werkt het ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan krijg je een tekort. Is heel duur, niet aantrekkelijk.
Thanksquote:
Dat systeem in België moet je helemaal niet willen. Daar begrijpt niemand een pepernoot van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In andere landen, zelfs in België werkt het ook
Niet boos worden nou hequote:
Ja geen idee hoe ze het daar doen. NL ligt wel andersquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In andere landen, zelfs in België werkt het ook
Dan zou je toch eigenlijk de punten van alle ploegen dit seizoen moeten nemen, de top 6 danquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben de competitie gespeeld en we verdelen de bovenste 6 ploegen in een kampioenspoule. Dus we delen de punten even door twee.
Ja maar het blijven Belgen he.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zou je toch eigenlijk de punten van alle ploegen dit seizoen moeten nemen, de top 6 dan
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet boos worden nou he
[..]
Ja geen idee hoe ze het daar doen. NL ligt wel anders
Dat is net zo ingewikkeld als het politiek systeem daarquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat systeem in België moet je helemaal niet willen. Daar begrijpt niemand een pepernoot van.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat is net zo ingewikkeld als het politiek systeem daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |