ik ook (genomen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk erg uit naar volgende week, aangezien ik zowel hemelvaartsdag als de dag er na vrij ben.
Einde mededeling.
gaat het ffquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Rens. Ik vind het erg leuk dat je er weer bent
Hopelijk blokkeert Twitter dit keer niet de boel.
quote:
zullen toch ook wel negers zijn die het moeilijk hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
Ik had STERKTE INSO als TT
Maar H_K is meer met zichzelf bezig dan met mensen die het moeilijk hebben. (jammer)
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen toch ook wel negers zijn die het moeilijk hebben
waarschijnlijk meer dan die het makkelijk hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen toch ook wel negers zijn die het moeilijk hebben
Geliktwitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:02:15@Double_Pain @Rens020 @FreekJansenVI Leuk dat Rens al gelik 9 likes scoort bij zijn eerste tweetAls je alle likes die doublepain heeft gekregen in zijn hele twitter-carriere bij elkaar optelt kom je nog niet eens op 9. reageer retweet
weekend erna is eigenlijk belangrijker qua weerquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
de voorspellingen zijn kut.
maar het is Nederland, dus afwachten maar.
wat is er dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
weekend erna is eigenlijk belangrijker qua weer
genot
Waarom doe je zo vervelendquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oja. Ook lekker.
@:Rensnogwat
Ik heb mijn like ingetrokken nadat ik de inhoud van je tweet zag.
Kuijtquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
Dirk Kuijt, John Heitinga en Kevin Hofland zijn aan een cursus trainer-coach begonnen.
Het Nederlandse voetbal is gered jongens.
[ afbeelding ]
Lamme Fransquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
Dirk Kuijt, John Heitinga en Kevin Hofland zijn aan een cursus trainer-coach begonnen.
[ afbeelding ]
Is dit een diss jegens mij?quote:
Hier komt niks goeds van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag bij Cambuur geweest, genot hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik wilde vanavond naar Den Bosch is het goftedomme uitverkocht
Wat een wanbeleid
ze hadden na Bommel en Gio gewoon moeten stoppen met uitnodigen van ex profs.quote:
Beiden kampioen geworden???quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hadden na Bommel en Gio gewoon moeten stoppen met uitnodigen van ex profs.
Eens, het is ook aardig duur en die ex-profs kunnen het gemakkelijk betalen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hadden na Bommel en Gio gewoon moeten stoppen met uitnodigen van ex profs.
Jammer dat je je stugge principes niet een keer opzij kan zetten voor een goede vriend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen Ajax tweet liken.
Je kan veel van me vragen, ik zal bijna alles voor je doen, maar mijn principes verloochen ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je stugge principes niet een keer opzij kan zetten voor een goede vriend.
Jammer, ik hoopte dat je er nav mijn post op terug zou komen, dan had ik een screenshot gemaakt en je tot in de eeuwigheid belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan veel van me vragen, ik zal bijna alles voor je doen, maar mijn principes verloochen ik niet.
HALLO!!!quote:
Ik wilde net om een Rituals pakket vragenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan veel van me vragen, ik zal bijna alles voor je doen, maar mijn principes verloochen ik niet.
loolquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde net om een Rituals pakket vragen
Dat wou ik eigenlijk verwerken in die post maar ik had er geen zin in weer dat gezeik aan te moeten horen. Bedankt, gore tyfushond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde net om een Rituals pakket vragen
Ziedendquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk verwerken in die post maar ik had er geen zin in weer dat gezeik aan te moeten horen. Bedankt, gore tyfushond.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte dat je er nav mijn post op terug zou komen, dan had ik een screenshot gemaakt en je tot in de eeuwigheid belachelijk gemaakt.
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk verwerken in die post maar ik had er geen zin in weer dat gezeik aan te moeten horen. Bedankt, gore tyfushond.
waaromquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die gozer zo irritant he.
Hopelijk gaat ie snel terug naar Xinomiequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
Sinds Onlogisch is overgestapt naar Huawei gaat het steeds slechter met dat merk.
Ga ik ook maat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie snel terug naar Xinomie
Die laat ik aan onlogisch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je met mijn TR gaat doen.
TR is afgehandeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je met mijn TR gaat doen.
Ik ben benieuwd wanneer onlogisch aan je gaat vragen wat hij met die tr moet doenquote:
quote:‘Maar ik weiger dat aan zijn nationaliteit of religie te koppelen. Het heeft te maken met zijn karakter.’
Gekliktquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)vermoorden~a2e8e231/
[..]
@:JanCees kom er maar in
Kopje thee drinken, wat praten, en dan krijgen we dat soort rare ideeën er wel uitquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)vermoorden~a2e8e231/
[..]
@:JanCees kom er maar in
Undercovergodenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
wtf is khaleesi voor een naam voor een hond
bij pauw jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Dat debat tussen Rutte & Baudet is om 23.00?
Oeh, dat gaat Baudet winnen denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Dat debat tussen Rutte & Baudet is om 23.00?
Toen ik hem kocht dacht ik eigenlijk dat ik hem enkel via de TV zou spelen, maar wat is nou het grappige? Dat doe ik dus eigenlijk nooit!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM speel jij met je switch als handheld of via de TV?
Zout op.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik eigenlijk dat ik hem enkel via de TV zou spelen, maar wat is nou het grappige? Dat doe ik dus eigenlijk nooit!
Ja hier dus ook. Alleen Mario Odessy mocht je die halen is eigenlijk beter via TV, omdat die gebruik maakt van motion controlsquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de dock hier nog op tafel liggen, nog niet aangesloten gehad dus maar ik vind het handheld eigenlijk veel te leuk.
Ah zo, ja, goede tip. Dat vind ik nooit zo leuk, games die de controller daarvoor gebruiken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Alleen Mario Odessy mocht je die halen is eigenlijk beter via TV, omdat die gebruik maakt van motion controls
wat een schijtjochquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. heeft één van die joysticks gesloopt. Dus meestal speelt ie nu op de tv
Koop die jongen dan een nieuwe joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. heeft één van die joysticks gesloopt. Dus meestal speelt ie nu op de tv
Wowquote:
Die krengen kosten 60 euro. (Ik heb er ook al één moeten vervangen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Koop die jongen dan een nieuwe joh.
kringenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow
[..]
Die kringen kosten 60 euro. (Ik heb er ook al één moeten vervangen)
[..]
Tyf zelf op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik eigenlijk dat ik hem enkel via de TV zou spelen, maar wat is nou het grappige? Dat doe ik dus eigenlijk nooit!
[..]
Zout op.
[..]
Wow
[..]
Heeft ie vast van z'n vader, dat gesloopquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Haha ja leuk goeie!!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ie vast van z'n vader, dat gesloop.
Ik zal jou eens slopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ie vast van z'n vader, dat gesloop.
Wie kaatstquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM wordt de les gelezen door @:Samzz
Ik zal iets in jou stoppen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat weten vrouwen nou van politiek? Ga sokken stoppen, muts.
Oh het is idd iets dat in je poepgaatje gaat.quote:
Opgestaan uit zijn graf.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Charles weer terug is
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Charles weer terug is
Komt door de foto.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat Charles het Swastika-teken verkeerd heeft getatoeëerd.
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐quote:
Rustdag vandaag. Morgen legdayquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch
Rug getrained
Matige sessie verder, maargoed morgen weer
Gasslotjequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ZEER ONGEPASTE WOORDGRAP
TR GEZET WAARDELOOS FIGUUR
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.typetuin.nl/typetest/
[ afbeelding ]
Ik ga achteruit
Lastig verhaal. Zal wel wederom een nieuwe aanmaken. Likes binnenhalenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
@Scrummie2.0 ????quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals body lotion en ik ruik nu zo lekker.
Net als typen is rekenen niet 1 van je sterkere punten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer. Ik had gerekend op een meltdown ala @:Lenny_Leonard .
Koekoek.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Net als typen is rekenen niet 1 van je sterkere punten.
Je hebt een Macbook, SCHAAM JEquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
verdorie waarom zijn jullie allemaal zo goed, ik ga het nog eens keer proberen.
met mes tussen de tandenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Doublepain het volgende:
@:Jancees
Straks rellen tijdens Baudet??
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nog 250 karma op Reddit en ik heb 10k!
Denk eerder dat het er dagelijks zo aan toe gaatquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het eruit bij @:GGMM heb ik zo'n idee.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk eerder dat het er dagelijks zo aan toe gaat
[ afbeelding ]
Tot 13:00 in het lab, daarna met @Knut en @Rellende_Rotscholier zuipenquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Wat brengt de dag vandaag?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lersbus-fc-groningen
Leuk ventje, die PadtINGDDINGDING*
Die komt waarschijnlijk weer met de poppenspeler als kutsmoes voor zijn onwetendheid.quote:
Zijn standaard repertoirequote:Op donderdag 23 mei 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk weer met de poppenspeler als kutsmoes voor zijn onwetendheid.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
Elan heeft @:Doublepain heel fijn in de smiezen.
Die heb ik gemist, URL?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is onderdeel van de fuckup van onlogisch destijds.
Klopt en nu?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mist wel meer (in je bovenkamer)
Dat denk ik niet, want hij zegt net dat hij dat gemist moet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lang dat geleden is
Geen idee, ik ben een proleet weet nog net dat 1+1, 3 isquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lang dat geleden is
Vond je van Baudet gister?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een proleet weet nog net dat 1+1, 3 is
Ja, vond hem ijzersterk ook. Dat rijtje met Hitler en Junckerquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel prima, zoals gewoonlijk REKT ie zijn tegenstander
Straks even stemmen denk ik, jij ook?
Een pijnlijke afgang. (niet dat het zijn stemmers iets uitmaakt, die hebben het toch niet door)quote:
Gelachen jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ijzersterk ook. Dat rijtje met Hitler en Juncker
Wat totaal misplaatst was dat jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ijzersterk ook. Dat rijtje met Hitler en Juncker
Rutte was degene die afging. Leuk die verschillende perceptiesquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een pijnlijke afgang. (niet dat het zijn stemmers iets uitmaakt, die hebben het toch niet door)
Het feit dat rutte 'afging' had bijzonder weinig met Baudet te maken. (waarom dat wijzen meteen?)quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rutte was degene die afging. Leuk die verschillende percepties.
niet gekeken, ik ben ook geen fan van Rutte maar die is nog altijd minder eng dan Baudetquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rutte was degene die afging. Leuk die verschillende percepties.
Populistische debieltjes zoals Scrummie denken dat een debat primair een wedstrijd is en niet om de inhoud zou moeten gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het feit dat rutte 'afging' had bijzonder weinig met Baudet te maken. (waarom dat wijzen meteen?)
Hij vergeleek Juncker met Hitler, dacht dat er met de gulden geen economische crisis was en vroeg aan Rutte 'waarom heb je voor het laatst gehuild'?. Rutte beantwoorde dit met 'om mijn broer, vader en zus waarna hij vroeg hoelang dat geleden was. Op het antwoord volgde een niet gemeende 'gecondoleerd'. (hele pijnlijke televisie)quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gekeken, ik ben ook geen fan van Rutte maar die is nog altijd minder eng dan Baudet
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Populistische debieltjes zoals Scrummie denken dat een debat primair een wedstrijd is en niet om de inhoud zou moeten gaan.
Wie de hardste 'disses' uitdeelt is de betere politicus.
Maar dan ga jij even bepalen of iets wel of niet gemeend is, dat vind ik dan weer vrij gevaarlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vergeleek Juncker met Hitler, dacht dat er met de gulden geen economische crisis was en vroeg aan Rutte 'waarom heb je voor het laatst gehuild'?. Rutte beantwoorde dit met 'om mijn broer, vader en zus waarna hij vroeg hoelang dat geleden was. Op het antwoord volgde een niet gemeende 'gecondoleerd'. (hele pijnlijke televisie)
Sowiesoquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Populistische debieltjes zoals Scrummie denken dat een debat primair een wedstrijd is en niet om de inhoud zou moeten gaan.
Het publiek was aan het juichen, goed punt!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk het even terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar dan ga jij even bepalen of iets wel of niet gemeend is, dat vind ik dan weer vrij gevaarlijk.
Stem dit of anders ben je dom debieltjequote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar dan ga jij even bepalen of iets wel of niet gemeend is, dat vind ik dan weer vrij gevaarlijk.
Dat zegt niemand.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stem dit of anders ben je dom debieltje
>> DE REST
Ook lekker makkelijk. Waarom moet ik het terugkijken? Kan ik dan in Baudet's kop kijken om te zien of hij het wel meende?quote:
Lichaamstaal, intonatie, dat kun je allemaal lezen als je niet autistisch bent ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk. Waarom moet ik het terugkijken? Kan ik dan in Baudet's kop kijken om te zien of hij het wel meende?
Wat jij doet is hetzelfde als slachtoffers van aanslagen wegzetten als 'fake' omdat de tranen je niet echt lijken. Idioterie is dat.
OK, is ook makkelijk scoren zolang je zelf niet regeert, ik ben wel pro Europa en euro maar zoals het nu gaat met bijvoorbeeld die verhuizing Staatsburg-Brussel, Timmerfrans die zich vol vreet aan foie gras, de vergoedingen die die mensen krijgen mag allemaal wel wat minderquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vergeleek Juncker met Hitler, dacht dat er met de gulden geen economische crisis was en vroeg aan Rutte 'waarom heb je voor het laatst gehuild'?. Rutte beantwoorde dit met 'om mijn broer, vader en zus waarna hij vroeg hoelang dat geleden was. Op het antwoord volgde een niet gemeende 'gecondoleerd'. (hele pijnlijke televisie)
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lichaamstaal, intonatie, dat kun je allemaal lezen als je niet autistisch bent ja.
Aldus iemand die qua inhoud gisteravond niet verder kwam dan '4-0 Baudet'.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
Mini-mus wil rebels doen Scrum, laat hem lekker
Hij bedacht zich waarschijnlijk omdat de media hem dan weer kan framen, net zoals afgelopen maandag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vond het overigens wel matig van Baudet dat ie niet in ging op Rutte's vrouwen gedoe, dat ontweek ie als een echte politicus. Maar ja, was eigenlijk ook geen stelling in het debat.
Daar ging het vooral over bij het debat met alle verkiesbare mensen, eerder op de avond. Wel eens ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, is ook makkelijk scoren zolang je zelf niet regeert, ik ben wel pro Europa en euro maar zoals het nu gaat met bijvoorbeeld die verhuizing Staatsburg-Brussel, Timmerfrans die zich vol vreet aan foie gras, de vergoedingen die die mensen krijgen mag allemaal wel wat minder
*4045-0quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die qua inhoud gisteravond niet verder kwam dan '4-0 Baudet'.
Mja, ik had daar minder moeite mee. Typische Baudetvraag wel, die wil dan prikkelen als ie de opdracht krijgt met een persoonlijke vraag te komen. Denk alleen dat ie had gehoopt op een ander antwoord van Rutte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedacht zich waarschijnlijk omdat de media hem dan weer kan framen, net zoals afgelopen maandag.
Het enige pijnlijke was wel wanneer ie het laatst moest huilen, maargoed ook wel Pauw zijn schuld met die kleutervraag
Hij ging net een stap te ver met vragen met wanneer het gebeurde, had het toen al erbij moeten latenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik had daar minder moeite mee. Typische Baudetvraag wel, die wil dan prikkelen als ie de opdracht krijgt met een persoonlijke vraag te komen. Denk alleen dat ie had gehoopt op een ander antwoord van Rutte.
Dit vat het wel mooi samen ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
*4045-0
Moeilijk he feiten benoemen
Vraagt ie dat niet is het een ongevoelige klootzak zonder interesse in zijn collega. Tja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ging net een stap te ver met vragen met wanneer het gebeurde, had het toen al erbij moeten laten
Overigens kwam Rutte in het eerste gedeelte van het debat ook niet helemaal lekker uit de verf.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:GGMM hier nu niet post. Hij mist van alles.
[ afbeelding ]
Frankrijk en Italie die hun begrotingen niet op orde hebben en daar mee weg komen, zo zijn er wel meer dingen maar mensen die denken dat je het met de gulden en Nexit oplost zijn dommer dan dom.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ging het vooral over bij het debat met alle verkiesbare mensen, eerder op de avond. Wel eens ja.
Baudet kan nooit wat goed doen, blij dat de meerderheid van Nederland dat wel zietquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vraagt ie dat niet is het een ongevoelige klootzak zonder interesse in zijn collega. Tja.
Beetje zoals met Trump.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Baudet kan nooit wat goed doen, blij dat de meerderheid van Nederland dat wel ziet
Baudet vond de Brexit ook totaal niet chaotisch verlopen. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie die hun begrotingen niet op orde hebben en daar mee weg komen, zo zijn er wel meer dingen maar mensen die denken dat je het met de gulden en Nexit oplost zijn dommer dan dom.
Baudet gaat meer dan 50% van de stemmen krijgen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Baudet kan nooit wat goed doen, blij dat de meerderheid van Nederland dat wel ziet
Nee, dan moet je wel zwakzinnig zijn. Dit valt me tegen van Scrummie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Baudet vond de Brexit ook totaal niet chaotisch verlopen. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen?
Trump gaat de verkiezingen op zijn sloffen winnen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trumpgod weer 4 jaar hopelijk, heel China boycotten
FUCK HUAWEI MAAT
APPLE 4 LIFE
Londen staat nog toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Baudet vond de Brexit ook totaal niet chaotisch verlopen. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen?
zit er dik in maar dat komt ook omdat er (nog) geen behoorlijke tegenkandidaat isquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trump gaat de verkiezingen op zijn sloffen winnen.
Ook bij gebrek aan een fatsoenlijke tegenkandidaat. (en volgens mij doet Trump het best prima?)quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trump gaat de verkiezingen op zijn sloffen winnen.
En de economie draait als een malle.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit er dik in maar dat komt ook omdat er (nog) geen behoorlijke tegenkandidaat is
Ja de werkeloosheid daalt als nooit te voren. Op economisch vlak doet hij het veel beter dan Obama.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bij gebrek aan een fatsoenlijke tegenkandidaat. (en volgens mij doet Trump het best prima?)
schijnen toch wat scheurtjes in te komen meen ik, die boycot kan hem nog wel eens duur komen te staanquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de economie draait als een malle.
En hij gaat natuurlijk zijn onschuld in de heksenjacht tot in den treuren aanstippen. Wat volkomen terecht is natuurlijk.
Al die paniek in de talkshows voor niks geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de werkeloosheid daalt als nooit te voren. Op economisch vlak doet hij het veel beter dan Obama.
Denk dat dat wel mee zal vallen. Het raakt China veel harder dan de US.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnen toch wat scheurtjes in te komen meen ik, die boycot kan hem nog wel eens duur komen te staan
Ze verwachten in 2020 een recessie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnen toch wat scheurtjes in te komen meen ik, die boycot kan hem nog wel eens duur komen te staan
Dat hadden @JanPawelII , @JanCees en @doublepain goed gezien destijdsquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de werkeloosheid daalt als nooit te voren. Op economisch vlak doet hij het veel beter dan Obama.
daar hebben die Amerikanen niet zoveel boodschap aan maar inflatie welquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen. Het raakt China veel harder dan de US.
quote:Growth is slowing as the stimulus from the White House’s $1.5 trillion tax cut package fades. President Donald Trump’s escalating trade war with China, which triggered a steep U.S. stock market sell-off, is also seen hurting business confidence and undercutting spending on equipment.
Die is toch al jaren rond de 2 % ?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hebben die Amerikanen niet zoveel boodschap aan maar inflatie wel
Aha.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Tarado het volgende:
Weak U.S. retail sales, industrial output highlight slowing economy
https://reut.rs/2YAYmaV
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die gozer wel eens niet kwaad vraag je je af?
Mijn broer heeft Blauwe Auba gepackedquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die gozer wel eens niet kwaad vraag je je af?
Echt he. Ik ben niet zo van de winter depressies onzin, maar de wereld is gewoon een stuk mooier als de zon schijnt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk weertje buiten, dat stemt een mens toch vrolijk.
Zonder de zon zou de mens niet kunnen leven, dus al die kluizenaars sporen nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben niet zo van de winter depressies onzin, maar de wereld is gewoon een stuk mooier als de zon schijnt.
Waarmee dan wel?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Deze ochtend is sowieso prachtig en dat heeft niets te maken met de zon die schijnt
Waar wel mee dan? Vanwaar deze vrolijkheid ouwe reus?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Deze ochtend is sowieso prachtig en dat heeft niets te maken met de zon die schijnt
Het is bijna 12 uur en Charlotte3 heeft hier nog niet gepost. Ik @ haar bewust niet, dat zou haar kunnen lokkenquote:
wordt je weer vader?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele protectionisme is toch gewoon een act man. Die staalheffingen voor Mexico en Canada die met veel bombarie werden afgekondigd zijn juist weer opgeheven. De invoerheffingen op Japanse en Duitse auto's is 6 maanden uitgesteld.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je China boycot kan het niet anders dan dat het omhoog gaat
Ik denk dat @Charlotte3 weggejaagd isquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is bijna 12 uur en Charlotte3 heeft hier nog niet gepost. Ik @ haar bewust niet, dat zou haar kunnen lokken
Vind ik zeker wel ja, dit wordt echt een top weekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben niet zo van de winter depressies onzin, maar de wereld is gewoon een stuk mooier als de zon schijnt.
Ohja dat is wel mooiquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is bijna 12 uur en Charlotte3 heeft hier nog niet gepost. Ik @ haar bewust niet, dat zou haar kunnen lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |