ik ook (genomen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk erg uit naar volgende week, aangezien ik zowel hemelvaartsdag als de dag er na vrij ben.
Einde mededeling.
gaat het ffquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Rens. Ik vind het erg leuk dat je er weer bent
Hopelijk blokkeert Twitter dit keer niet de boel.
quote:
zullen toch ook wel negers zijn die het moeilijk hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
Ik had STERKTE INSO als TT
Maar H_K is meer met zichzelf bezig dan met mensen die het moeilijk hebben. (jammer)
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen toch ook wel negers zijn die het moeilijk hebben
waarschijnlijk meer dan die het makkelijk hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen toch ook wel negers zijn die het moeilijk hebben
Geliktwitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:02:15@Double_Pain @Rens020 @FreekJansenVI Leuk dat Rens al gelik 9 likes scoort bij zijn eerste tweetAls je alle likes die doublepain heeft gekregen in zijn hele twitter-carriere bij elkaar optelt kom je nog niet eens op 9. reageer retweet
weekend erna is eigenlijk belangrijker qua weerquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
de voorspellingen zijn kut.
maar het is Nederland, dus afwachten maar.
wat is er dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
weekend erna is eigenlijk belangrijker qua weer
genot
Waarom doe je zo vervelendquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oja. Ook lekker.
@:Rensnogwat
Ik heb mijn like ingetrokken nadat ik de inhoud van je tweet zag.
Kuijtquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
Dirk Kuijt, John Heitinga en Kevin Hofland zijn aan een cursus trainer-coach begonnen.
Het Nederlandse voetbal is gered jongens.
[ afbeelding ]
Lamme Fransquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
Dirk Kuijt, John Heitinga en Kevin Hofland zijn aan een cursus trainer-coach begonnen.
[ afbeelding ]
Is dit een diss jegens mij?quote:
Hier komt niks goeds van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag bij Cambuur geweest, genot hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik wilde vanavond naar Den Bosch is het goftedomme uitverkocht
Wat een wanbeleid
ze hadden na Bommel en Gio gewoon moeten stoppen met uitnodigen van ex profs.quote:
Beiden kampioen geworden???quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hadden na Bommel en Gio gewoon moeten stoppen met uitnodigen van ex profs.
Eens, het is ook aardig duur en die ex-profs kunnen het gemakkelijk betalen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hadden na Bommel en Gio gewoon moeten stoppen met uitnodigen van ex profs.
Jammer dat je je stugge principes niet een keer opzij kan zetten voor een goede vriend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen Ajax tweet liken.
Je kan veel van me vragen, ik zal bijna alles voor je doen, maar mijn principes verloochen ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je stugge principes niet een keer opzij kan zetten voor een goede vriend.
Jammer, ik hoopte dat je er nav mijn post op terug zou komen, dan had ik een screenshot gemaakt en je tot in de eeuwigheid belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan veel van me vragen, ik zal bijna alles voor je doen, maar mijn principes verloochen ik niet.
HALLO!!!quote:
Ik wilde net om een Rituals pakket vragenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan veel van me vragen, ik zal bijna alles voor je doen, maar mijn principes verloochen ik niet.
loolquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde net om een Rituals pakket vragen
Dat wou ik eigenlijk verwerken in die post maar ik had er geen zin in weer dat gezeik aan te moeten horen. Bedankt, gore tyfushond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde net om een Rituals pakket vragen
Ziedendquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk verwerken in die post maar ik had er geen zin in weer dat gezeik aan te moeten horen. Bedankt, gore tyfushond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |