HALLO ZEGquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.
Huh, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.
Ik zou je mond graag wassen met zeep na zo veel vuile taal, kun je mij misschien wat spulletjes van rituals opsturen?quote:
Nee, dat doe ik alleen bij mensen die ik magquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou je mond graag wassen met zeep na zo veel vuile taal, kun je mij misschien wat spulletjes van rituals opsturen?
Wat enorm flauw. Desondanks moest ik weer gniffelenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou je mond graag wassen met zeep na zo veel vuile taal, kun je mij misschien wat spulletjes van rituals opsturen?
@onlogischquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch raar dat een niet zelfzuchtige daad hier zo breed uitgemeten word als een kansloze actie.
wordquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch raar dat een niet zelfzuchtige daad hier zo breed uitgemeten word als een kansloze actie.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Flikker gewoon opquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel heel moeilijk om te vertrekken door zo vermakelijk te posten.
Oki 😍quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest
[..]
ja beter
Goedzo. Ga nu maar weer weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest
[..]
ja beter
Niet met Scrummie jongens, niet met Scrummie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie gaat door de mangel.
@:maxi-mus
Misschien moet je voor een charitatieve instelling gaan werken, als je onbaatzuchtig wil zijn, en die pakketjes gewoon aan je moeder, zusje of buurvrouw geven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Charitatieve... leuk woordquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien moet je voor een charitatieve instelling gaan werken, als je onbaatzuchtig wil zijn, en die pakketjes gewoon aan je moeder, zusje of buurvrouw geven.
Bron?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM vindt het erg fijn dat ik weer actief op Twitter ben.
Lekker lang weekend dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk erg uit naar volgende week, aangezien ik zowel hemelvaartsdag als de dag er na vrij ben.
Einde mededeling.
Yes, heerlijk. En het kost me niet eens een vrije dag, bedrijf gaat gewoon 2 dagen dichtquote:
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yes, heerlijk. En het kost me niet eens een vrije dag, bedrijf gaat gewoon 2 dagen dicht.
Jij ook lang weekend?
Vond ik zelf ook alquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een zeer scherpe conclusie van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |