Beter dan die linkse partijleiders die komen met:quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Denk dat beide partijen meer bang zijn om iets te verliezen dan om iets te winnen, dan krijg je dus van die geforceerde 'debatten' waarin mensen blijven doorpraten terwijl de ander aan het woord is in de hoop dat de ander zijn mond houdt. En dan krijg je ook dat tenenkrommende 'Wat belangrijk is, is dat [insert partijpunt].'
Uiteindelijk zal VVD toch wel wel samen gaan regeren met FvD dus wat maakt het uit waar ze elkaar nu allemaal voor uitmaken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Denk dat beide partijen meer bang zijn om iets te verliezen dan om iets te winnen, dan krijg je dus van die geforceerde 'debatten' waarin mensen blijven doorpraten terwijl de ander aan het woord is in de hoop dat de ander zijn mond houdt. En dan krijg je ook dat tenenkrommende 'Wat belangrijk is, is dat [insert partijpunt].'
Asscher gister bij Pauw was ook wel vermakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Asscher > Klaver/Jetten/etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asscher gister bij Pauw was ook wel vermakelijk.
Asscher deed juist precies wat jij net beschreef, of vooral wat Kapi beschreef. (en ging af)quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Asscher > Klaver/Jetten/etc.
Gewoon normaal doen ipv met zo'n tyfus toneelstukje te komen.
Oh, erg tragisch. Laatste keer dat ik hem zag in een debat deed hij het nog wel aardig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asscher deed juist precies wat jij net beschreef, of vooral wat Kapi beschreef. (en ging af)
Ze praten als kleuterjuffrouw, alsof het allemaal heel lastige materie is die de gewone mensjes thuis niet zullen begrijpen als ze het niet grijpbaar en herkenbaar maken voor ze. Ze maken ook ruzie als kleuters, met dat constante jij-bakken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter dan die linkse partijleiders die komen met:
IK ALS VADER, blablabla, [insert partijpunt]
IK SPRAK LAATST [verpleegster/leraar/politieagent/etc] blablabla [insert partijpunt]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://theconversation.c(...)limate-change-117317
Innovatie gaat ons redden, niet het ouderwetse denken
Wauwquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |