Doodsverwensing mag wel, het is geen fokker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag helaas niet zeggen wat ik van hem denk.
[..]
Mijn probleem met dit "argument" is dat je ervan uitgaat dat er willekeurig dit opgelegd gaat worden.
Als er onomstotelijk vastgesteld kan worden, bijvoorbeeld dmv beeldmateriaal ondersteund met DNA, dan lijkt mij dit best te doen.
Niet mijn persoonlijke afkeer van de Timmermansen van deze wereld, maar onomstotelijke feiten dienen de basis te zijn.
Nou ja, in NL zitten ca 45 mensen levenslang. Daarvan is minimaal 1 persoon onterecht veroordeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we al die levenslange gevangenisstraffen in Westerse landen eens af zetten tegen de gerechtelijke dwalingen. Welk getal zou daar uit komen rollen? Daar ben ik wel eens benieuwd naar.
Nah niet voor m'n sistah from another mistaquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets voor Fripsel of Elvi
We melden je bij Thierry hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz, je had criminologie moeten studerenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in NL zitten ca 45 mensen levenslang. Daarvan is minimaal 1 persoon onterecht veroordeeld.
So you tell me.
Dit was de regel, tot aan deze week. Tenminste, deze regel geldt voor de niet holmaatjes van de mod.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doodsverwensing mag wel, het is geen fokker.
het probleem is dat je niet compleet objectief kan zijn, anders zou elke straf die gegeven wordt voor een bepaald feit altijd hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mijn probleem met dit "argument" is dat je ervan uitgaat dat er willekeurig dit opgelegd gaat worden.
Als er onomstotelijk vastgesteld kan worden, bijvoorbeeld dmv beeldmateriaal ondersteund met DNA, dan lijkt mij dit best te doen.
Niet mijn persoonlijke afkeer van de Timmermansen van deze wereld, maar onomstotelijke feiten dienen de basis te zijn.
Ik ga er niet van uit dat zo'n straf willekeurig opgelegd wordt. Net als met levenslang gebeurt dat niet zomaar. Toch ging het daar ook een keer mis, ondanks 'onomstotelijk' bewijs.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heeft ze ook gedaan, zet maar in je Excel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz, je had criminologie moeten studeren
M-M tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan, zet maar in je Excel.
Hij heeft wel echt een punt hoor.quote:
Ik heb geen excelquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan, zet maar in je Excel.
Doe je dat toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen morgen, 50+ kwam als hoogste uit de test
Oude manquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen morgen, 50+ kwam als hoogste uit de test
Hipsterquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen libre office calc
Dit is toch precies wat ik zeg?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het probleem is dat je niet compleet objectief kan zijn, anders zou elke straf die gegeven wordt voor een bepaald feit altijd hetzelfde zijn.
Een rechter moet straffen echter ook baseren op omstandigheden en vanalles meewegen.
Dat ga je ook krijgen bij de doodstraf.
Het blijft mensenwerk waarbij een rechter meer moet afwegen dan puur het strafbare feit.
het kan dus nooit een eenduidig verhaal worden.
Wie zit er nu nog levenslang en zit onterecht vast?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in NL zitten ca 45 mensen levenslang. Daarvan is minimaal 1 persoon onterecht veroordeeld.
So you tell me.
Ja, alleen lijkt het alsof jij denkt dat dat mogelijk is.quote:
In de praktijk is het gewoon hetzelfdequote:
Domme vragen bestaan niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zit er nu nog levenslang en zit onterecht vast?
Ik zou het niet weten. Ik heb geen toegang tot de documentatie en bewijzenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zit er nu nog levenslang en zit onterecht vast?
pics van je bodyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals body lotion en ik ruik nu zo lekker.
Was weer een fijne bijdrage van je. Fapje gemaakt.quote:
Zou jij iemand doen en daarna aangifte van verkrachting doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef Elvi het volgende:
@:Samzz hou je even bij 1 sc dan komt dit tuig niet hierheen
zou een grapje maken, maar dan wordt ze boos.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij iemand doen en daarna aangifte van verkrachting doen?
Jeetje, wat een stigmaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef Elvi het volgende:
@:Samzz hou je even bij 1 sc dan komt dit tuig niet hierheen
In ieder geval afpersen met de dreiging van aangifte doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij iemand doen en daarna aangifte van verkrachting doen?
of teleurgesteld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zou een grapje maken, maar dan wordt ze boos.
Vroeger, toen je nog geen relatiesoftie was en daar geen rekening mee hield.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zou een grapje maken, maar dan wordt ze boos.
(geef ze nu geen goede tips)quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In ieder geval afpersen met de dreiging van aangifte doen.
Daarom moet je ook gewoon alles filmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |