quote:‘Maar ik weiger dat aan zijn nationaliteit of religie te koppelen. Het heeft te maken met zijn karakter.’
Gekliktquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)vermoorden~a2e8e231/
[..]
@:JanCees kom er maar in
Kopje thee drinken, wat praten, en dan krijgen we dat soort rare ideeën er wel uitquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)vermoorden~a2e8e231/
[..]
@:JanCees kom er maar in
Undercovergodenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
wtf is khaleesi voor een naam voor een hond
bij pauw jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Dat debat tussen Rutte & Baudet is om 23.00?
Oeh, dat gaat Baudet winnen denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Dat debat tussen Rutte & Baudet is om 23.00?
Toen ik hem kocht dacht ik eigenlijk dat ik hem enkel via de TV zou spelen, maar wat is nou het grappige? Dat doe ik dus eigenlijk nooit!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM speel jij met je switch als handheld of via de TV?
Zout op.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik eigenlijk dat ik hem enkel via de TV zou spelen, maar wat is nou het grappige? Dat doe ik dus eigenlijk nooit!
Ja hier dus ook. Alleen Mario Odessy mocht je die halen is eigenlijk beter via TV, omdat die gebruik maakt van motion controlsquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de dock hier nog op tafel liggen, nog niet aangesloten gehad dus maar ik vind het handheld eigenlijk veel te leuk.
Ah zo, ja, goede tip. Dat vind ik nooit zo leuk, games die de controller daarvoor gebruiken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Alleen Mario Odessy mocht je die halen is eigenlijk beter via TV, omdat die gebruik maakt van motion controls
wat een schijtjochquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. heeft één van die joysticks gesloopt. Dus meestal speelt ie nu op de tv
Koop die jongen dan een nieuwe joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. heeft één van die joysticks gesloopt. Dus meestal speelt ie nu op de tv
Wowquote:
Die krengen kosten 60 euro. (Ik heb er ook al één moeten vervangen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Koop die jongen dan een nieuwe joh.
kringenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow
[..]
Die kringen kosten 60 euro. (Ik heb er ook al één moeten vervangen)
kringenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kringen kosten 60 euro. (Ik heb er ook al één moeten vervangen)
Tyf zelf op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik eigenlijk dat ik hem enkel via de TV zou spelen, maar wat is nou het grappige? Dat doe ik dus eigenlijk nooit!
[..]
Zout op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |