Die komt waarschijnlijk weer met de poppenspeler als kutsmoes voor zijn onwetendheid.quote:
Zijn standaard repertoirequote:Op donderdag 23 mei 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk weer met de poppenspeler als kutsmoes voor zijn onwetendheid.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
Elan heeft @:Doublepain heel fijn in de smiezen.
Die heb ik gemist, URL?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is onderdeel van de fuckup van onlogisch destijds.
Klopt en nu?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mist wel meer (in je bovenkamer)
Dat denk ik niet, want hij zegt net dat hij dat gemist moet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lang dat geleden is
Geen idee, ik ben een proleet weet nog net dat 1+1, 3 isquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lang dat geleden is
Vond je van Baudet gister?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een proleet weet nog net dat 1+1, 3 is
Ja, vond hem ijzersterk ook. Dat rijtje met Hitler en Junckerquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel prima, zoals gewoonlijk REKT ie zijn tegenstander
Straks even stemmen denk ik, jij ook?
Een pijnlijke afgang. (niet dat het zijn stemmers iets uitmaakt, die hebben het toch niet door)quote:
Gelachen jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ijzersterk ook. Dat rijtje met Hitler en Juncker
Wat totaal misplaatst was dat jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ijzersterk ook. Dat rijtje met Hitler en Juncker
Rutte was degene die afging. Leuk die verschillende perceptiesquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een pijnlijke afgang. (niet dat het zijn stemmers iets uitmaakt, die hebben het toch niet door)
Het feit dat rutte 'afging' had bijzonder weinig met Baudet te maken. (waarom dat wijzen meteen?)quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rutte was degene die afging. Leuk die verschillende percepties.
niet gekeken, ik ben ook geen fan van Rutte maar die is nog altijd minder eng dan Baudetquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rutte was degene die afging. Leuk die verschillende percepties.
Populistische debieltjes zoals Scrummie denken dat een debat primair een wedstrijd is en niet om de inhoud zou moeten gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het feit dat rutte 'afging' had bijzonder weinig met Baudet te maken. (waarom dat wijzen meteen?)
Hij vergeleek Juncker met Hitler, dacht dat er met de gulden geen economische crisis was en vroeg aan Rutte 'waarom heb je voor het laatst gehuild'?. Rutte beantwoorde dit met 'om mijn broer, vader en zus waarna hij vroeg hoelang dat geleden was. Op het antwoord volgde een niet gemeende 'gecondoleerd'. (hele pijnlijke televisie)quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gekeken, ik ben ook geen fan van Rutte maar die is nog altijd minder eng dan Baudet
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Populistische debieltjes zoals Scrummie denken dat een debat primair een wedstrijd is en niet om de inhoud zou moeten gaan.
Wie de hardste 'disses' uitdeelt is de betere politicus.
Maar dan ga jij even bepalen of iets wel of niet gemeend is, dat vind ik dan weer vrij gevaarlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vergeleek Juncker met Hitler, dacht dat er met de gulden geen economische crisis was en vroeg aan Rutte 'waarom heb je voor het laatst gehuild'?. Rutte beantwoorde dit met 'om mijn broer, vader en zus waarna hij vroeg hoelang dat geleden was. Op het antwoord volgde een niet gemeende 'gecondoleerd'. (hele pijnlijke televisie)
Sowiesoquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Populistische debieltjes zoals Scrummie denken dat een debat primair een wedstrijd is en niet om de inhoud zou moeten gaan.
Het publiek was aan het juichen, goed punt!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk het even terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar dan ga jij even bepalen of iets wel of niet gemeend is, dat vind ik dan weer vrij gevaarlijk.
Stem dit of anders ben je dom debieltjequote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar dan ga jij even bepalen of iets wel of niet gemeend is, dat vind ik dan weer vrij gevaarlijk.
Dat zegt niemand.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stem dit of anders ben je dom debieltje
>> DE REST
Ook lekker makkelijk. Waarom moet ik het terugkijken? Kan ik dan in Baudet's kop kijken om te zien of hij het wel meende?quote:
Lichaamstaal, intonatie, dat kun je allemaal lezen als je niet autistisch bent ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk. Waarom moet ik het terugkijken? Kan ik dan in Baudet's kop kijken om te zien of hij het wel meende?
Wat jij doet is hetzelfde als slachtoffers van aanslagen wegzetten als 'fake' omdat de tranen je niet echt lijken. Idioterie is dat.
OK, is ook makkelijk scoren zolang je zelf niet regeert, ik ben wel pro Europa en euro maar zoals het nu gaat met bijvoorbeeld die verhuizing Staatsburg-Brussel, Timmerfrans die zich vol vreet aan foie gras, de vergoedingen die die mensen krijgen mag allemaal wel wat minderquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vergeleek Juncker met Hitler, dacht dat er met de gulden geen economische crisis was en vroeg aan Rutte 'waarom heb je voor het laatst gehuild'?. Rutte beantwoorde dit met 'om mijn broer, vader en zus waarna hij vroeg hoelang dat geleden was. Op het antwoord volgde een niet gemeende 'gecondoleerd'. (hele pijnlijke televisie)
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lichaamstaal, intonatie, dat kun je allemaal lezen als je niet autistisch bent ja.
Aldus iemand die qua inhoud gisteravond niet verder kwam dan '4-0 Baudet'.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
Mini-mus wil rebels doen Scrum, laat hem lekker
Hij bedacht zich waarschijnlijk omdat de media hem dan weer kan framen, net zoals afgelopen maandag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vond het overigens wel matig van Baudet dat ie niet in ging op Rutte's vrouwen gedoe, dat ontweek ie als een echte politicus. Maar ja, was eigenlijk ook geen stelling in het debat.
Daar ging het vooral over bij het debat met alle verkiesbare mensen, eerder op de avond. Wel eens ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, is ook makkelijk scoren zolang je zelf niet regeert, ik ben wel pro Europa en euro maar zoals het nu gaat met bijvoorbeeld die verhuizing Staatsburg-Brussel, Timmerfrans die zich vol vreet aan foie gras, de vergoedingen die die mensen krijgen mag allemaal wel wat minder
*4045-0quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die qua inhoud gisteravond niet verder kwam dan '4-0 Baudet'.
Mja, ik had daar minder moeite mee. Typische Baudetvraag wel, die wil dan prikkelen als ie de opdracht krijgt met een persoonlijke vraag te komen. Denk alleen dat ie had gehoopt op een ander antwoord van Rutte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedacht zich waarschijnlijk omdat de media hem dan weer kan framen, net zoals afgelopen maandag.
Het enige pijnlijke was wel wanneer ie het laatst moest huilen, maargoed ook wel Pauw zijn schuld met die kleutervraag
Hij ging net een stap te ver met vragen met wanneer het gebeurde, had het toen al erbij moeten latenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik had daar minder moeite mee. Typische Baudetvraag wel, die wil dan prikkelen als ie de opdracht krijgt met een persoonlijke vraag te komen. Denk alleen dat ie had gehoopt op een ander antwoord van Rutte.
Dit vat het wel mooi samen ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
*4045-0
Moeilijk he feiten benoemen
Vraagt ie dat niet is het een ongevoelige klootzak zonder interesse in zijn collega. Tja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ging net een stap te ver met vragen met wanneer het gebeurde, had het toen al erbij moeten laten
Overigens kwam Rutte in het eerste gedeelte van het debat ook niet helemaal lekker uit de verf.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:GGMM hier nu niet post. Hij mist van alles.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |