Uit uw jeugd, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat misselijke deuntje komt regelrecht uit een oude speelfilm.
Dat mensen daar voor kunnen zijn blegh. D666quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:46 schreef scrub_nurse het volgende:
De BECAM reclame echt...verschrikkelijk!
en momenteel begin ik me aardig te ergeren aan de reclame voor de donorregistratie, als we dat nog anderhalf jaar moeten aanhoren vrees ik dat iedereen zich laat uitschrijven
Bah.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:18 schreef Eightyone het volgende:
Ik hoorde het liedje van de commercial die ik in de OP plaatste net als volledig nummer.
Een single-release was nou níet waarop ik had gehoopt.
Ik zag hem net voorbijkomen, verschrikkelijk zeg. Blijkbaar zijn ze bang dat de naam niet blijft hangen als ze hem niet tig keer herhalen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:32 schreef RedFever007 het volgende:
VoetbalTV, voetbal tv, VoetbalTVGod wat een kutreclame
Vooral die Lotte van 10 met haar draaihandje “Hallo”... Get me my Uzi!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Deze haalt mij echt het bloed onder de nagels vandaan:
Zodra deze reclame 1 seconde begonnen is ren ik altijd snel naar de afstandsbediening om te zappenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Ja, deze. Brrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Écht... letterlijk wat ik ook doe... elke keer weer...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:30 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja, deze. Brrr.![]()
Ik zat laatst National Geograpic te kijken en daar kwam elke 10 minuten deze reclame tussen.
Afstandsbediening bij de hand en direct het volume uit!
Oh die. Die is zo geacteerd als het maar kan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Die verschrikkelijke nagesynchroniseerde Nutella reclame, met dat vreselijke wicht. “Ja, Nutella ook, papa.” Die zou je toch alsnog postnataal aborteren?
Dit is inderdaad een vreselijke. Komt te vaak voorbij en duurt gevoelsmatig een eeuwigheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Deze idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Echt? En ik maar denken dat een op straat rondhangende cameraman dit vrolijke vader-dochter duo in deze humorvolle situatie had betrapt en gefilmd!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh die. Die is zo geacteerd als het maar kan.
Ik kan me wel voorstellen dat jongeren zich ergeren aan al die bejaarden die bij de MacDonald Big-Macs zitten te eten en de bekertjes her en der in de berm gooien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Haha ja exact dit. En die mini Rutte. Godverdomme, wat haat ik dat. Zie hem trouwens alleen op Fox Sports voorbij komen. Kan dat kloppen? Als ik eens op een zondag een voetbaldagje voor de buis heb komt 'ie echt 30x voorbij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vooral die Lotte van 10 met haar draaihandje “Hallo”... Get me my Uzi!
Lampdirect dacht ik. Die hadden vorig jaar ook die verschrikkelijke low-budget reclame met een schreeuwende vrouwquote:Op zondag 8 september 2019 22:22 schreef Extraneus het volgende:
Van welk bedrijf is die nieuwe reclame waar die vrouw het licht uit doet en mensen van de trap vallen, waarbij een man onder de rok van een vrouw ligt?
Dank je wel. Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 8 september 2019 22:30 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Lampdirect dacht ik. Die hadden vorig jaar ook die verschrikkelijke low-budget reclame met een schreeuwende vrouw
Dat is geen reclame meer, maar pure indoctrinatie.quote:Op zondag 8 september 2019 23:15 schreef TLC het volgende:
Al die donorregistratie reclames waarbij ze steeds benadrukken dat je alles kunt invullen, behalve de nee optie
Waar haal je vandaan dat er geen "nee-optie" is?quote:Op zondag 8 september 2019 23:15 schreef TLC het volgende:
Al die donorregistratie reclames waarbij ze steeds benadrukken dat je alles kunt invullen, behalve de nee optie
Omdat ze dat tijdens die reclames nooit opnoemen die optie, de andere opties wel.quote:Op zondag 22 september 2019 16:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat er geen "nee-optie" is?
https://www.donorregister.nl/quote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Omdat ze dat tijdens die reclames nooit opnoemen die optie, de andere opties wel.
Vroeger wel en van jaren geleden de Melkunie reclames met Peer Masciniquote:Op woensdag 25 september 2019 18:32 schreef Nine. het volgende:
Zijn er überhaupt leuke reclames dan?
Ja en Rolo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:23 schreef TLC het volgende:
Vroeger wel en van jaren geleden de Melkunie reclames met Peer Mascini![]()
![]()
En dan vooral ook specifiek dit kind. Hier laat je toch spontaan alle lichten van branden, zet je je verwarming op 30 in de winter omdat je alle ramen en deuren open hebt staan en word je zelfs als vegetariër nog een verwoed vleeseterquote:
Behoorlijk intens idd. Net als al die irritante anti-coronaliedjes. Echt, kap ermee.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:12 schreef Eightyone het volgende:
*kick*
De aanvallen op het tandglazuur zijn de laatste tijd intens.
Ja hoor. Deze bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 25 september 2019 18:32 schreef Nine. het volgende:
Zijn er überhaupt leuke reclames dan?
Nou fantastisch hoor, echt.quote:
Jaa echt hè 🤮quote:Op woensdag 22 april 2020 00:54 schreef flyguy het volgende:
Al die fucking 'positieve' corona-reclames dat we het samendoen en zo.
Kersen zijn kersen ❤️🍒🍒quote:Op woensdag 22 april 2020 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
Zag irritante Haribo kindermix ook weer
Jaquote:Op woensdag 22 april 2020 20:48 schreef EendjeTwee het volgende:
[..]
Jaa echt hè 🤮
De bouwmarkten en kruitvat zijn opeens weldoeners ofzo. Opeens worden schoonmakers opgehemeld ipv afgebrand.
Vanmiddag zag ik de vreemdste. De papierverwerkende industrie omdat ze zo goed wc papier maken. Wtf
Voor
Ik wacht nog op een spotje.. wij zijn trots op het UVW dat ze alle uitkeringen kunnen uitkerenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja![]()
Al die reklames op Radio 1 van bijna alle branches met "Wij zijn trots op onze ......(vul maar in)"
"ik ben een ninja..."quote:Op woensdag 22 april 2020 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
Zag irritante Haribo kindermix ook weer
Ik hoor nu op Radio 1 dat dit allemaal gratis reclames zijn, omdat men de lege reclameblokken wil vullen.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:56 schreef EendjeTwee het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een spotje.. wij zijn trots op het UVW dat ze alle uitkeringen kunnen uitkeren
Als je ze trots bent betaal ze dan gewoon wat meer dan minimumloon ipv zo'n achterlijk spotje.
Weet iemand waar de beste man vandaan komt, ik kan z'n accent niet plaatsen
Fisten voor ondernemers ???
Daar blijkt KPN heel erg goed in (zie ook de OP).quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Irritant kinderlijk deuntje.
Mensen die Ewa Dufra niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:00 schreef Magister_Artium het volgende:
Scandinavische bejaarden die supplementen aan de man proberen te brengen:
En een groot zangeres ook al nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 06:15 schreef Eightyone het volgende:
Aan Roxeanne Hazes is geen groots actrice verloren gegaan, afgaande op die reclame voor die crème.
quote:
Is één van hun de dochter van Humberto Tan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:27 schreef Eightyone het volgende:
De Vinted-reclames zijn trouwens nog nergens genoemd.
Ze trekken me onderhand het bloed onder de nagels vandaan. Het schijnt ook nog eens een onbetrouwbare app te zijn, de gladde verkooppraatjes van de hele verzameling huppelkutjes (ik heb het idee zelden dezelfde te zien) ten spijt.
En ja, VitaePro. M'n ouders waren er bijna in getrapt. Ik heb ze gelukkig richting een potje multivitamines van Kruidvat's huismerk weten te kletsen (dat kost tenminste niet zoveel).
De hoofdprijs betalen voor wat multivitamines die je voor een fractie van de prijs als huismerkproduct van een willekeurige drogist kunt kopenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:00 schreef Magister_Artium het volgende:
Scandinavische bejaarden die supplementen aan de man proberen te brengen:
Enorm geforceerd sfeertje in deze reclame, KIJK ONS EENS GEZELLIG DOEN LALALA, DOE MEE DAN!!!!1quote:
Deze, met stip. Ik voel al mijn intelligentie wegstromen en mijn haat richting de gemiddelde Nederlander versterken bij het zien van deze reclame. Willen mensen echt zo'n cape? Zijn er mensen die echt naar concerten van de Snollebollekes gaan? De enige met common sense is die vader van Frank Lammers die roept: "Wat een teringherrie" waarna men een kip(?) tegen zijn raam aanschietquote:
Ik had vergelijkbare gevoelens.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze, met stip. Ik voel al mijn intelligentie wegstromen en mijn haat richting de gemiddelde Nederlander versterken bij het zien van deze reclame. Willen mensen echt zo'n cape? Zijn er mensen die echt naar concerten van de Snollebollekes gaan? De enige met common sense is die vader van Frank Lammers die roept: "Wat een teringherrie" waarna men een kip(?) tegen zijn raam aanschiet![]()
Nog erger is het als er een werkelijk afschuwelijke cover in elkaar wordt geflanst, zoals Our House van Madness enige posts hierboven.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die reclame waar ze oude hits voor gebruiken reuze vervelend. Elk eens zo'n mooi liedje wordt er door verpest. Het eindeloze herhalen van bijvoorbeeld Johnny Logan's hit 'Hold me now'' en nu Anita Meiers grote hit 'Alternative way'. Bah en nog eens bah
Echt he? Zo zondequote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nog erger is het als er een werkelijk afschuwelijke cover in elkaar wordt geflanst, zoals Our House van Madness enige posts hierboven.
Vooral als je het door een miauwende kat in laat 'zingen'.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nog erger is het als er een werkelijk afschuwelijke cover in elkaar wordt geflanst, zoals Our House van Madness enige posts hierboven.
quote:
quote:
Ben zo enorm 'Hazesmoe'quote:
Er zijn dus 'mensen' die dat serieus leuk vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die van de jumbo met die paupermuziek.
En elke andere oranje reclame.
Dat lijkt onderhand een soort van Nederpop-klassieker te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zijn dus 'mensen' die dat serieus leuk vinden.
Ik heb niks met Hazes en ik heb niks met oranjegektes. Dus nee, ik vind deze reclame ook niets.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben zo enorm 'Hazesmoe'Kan dat ventje niet meer zien. En dat Oranjeliedje van hem kan ook echt niet tippen aan de grandioze hit van zijn pa: Wij houden van Oranje.
En er is geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat lijkt onderhand een soort van Nederpop-klassieker te worden.
En dat vind ik best erg.
En het werkt (bij mij) ook niet. Geen idee waar de reclame over gaat omdat alleen dat inmiddels waardeloos geworden liedje blijft hangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb niks met Hazes en ik heb niks met oranjegektes. Dus nee, ik vind deze reclame ook niets.![]()
Verder: die Tele2 reclames met hun geforceerde over de top-hipheid, die allemaal slappere aftreksels van het origineel zijn, ben ik onderhand wel erg zat eigenlijk. Verzin maar weer eens wat nieuws.
Wel een goed nummer trouwens, maar ik was ook in de war, ik dacht dat ik mijn spotify nog aan had staan want kon me inderdaad niet voorstellen dat dit onder een reclame werd gezet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:09 schreef Nine. het volgende:
Niet zozeer irritant maar welke droeftoeter dacht dat het wel een goed idee was om een nummer over heroïneverslaving te gebruiken om een waterstofauto te promoten?
De overheersende Jumbo-reklame doet mij verlangen naar een zo snel mogelijke uitschakeling.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die van de jumbo met die paupermuziek.
En elke andere oranje reclame.
Ik vond deze altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:56 schreef rebel-angel het volgende:
Som kan je toch gek genoeg wel eens terug verlangen naar de reclame van vroeger![]()
Ga ik even gezellig een rondje op YouTube
Douwe Egberts - met de lekkerste koffie die je kent
Felix- oeh dat smaakt
De punica oase 🌴
Nesquik- ojee we zijn de melk vergeten
Op de een of andere manier leken ze vroeger niet zo schijt vervelend
Edit: Plotseling vind ik deze reklame wel leuk. Nu de KNVB bezwaar gaat makenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De overheersende Jumbo-reklame doet mij verlangen naar een zo snel mogelijke uitschakeling.
Jack van Gelder staat voor mij symbool voor de debielisering, en niet deze Jumbo-reklame. Gistermiddag was er een item op Radio 1 bij Blok & Twan over het EK 1988, en dan kunnen ze niks anders verzinnen om JvG uit te nodigen, en zijn debiele geschreeuw van destijds weer te laten horen.quote:'KNVB is woest om Snollebollekes-reclame en stuurt boze brief naar Jumbo'
Gepubliceerd: Donderdag 10 juni 2021 om 07:35
Laatste update: Donderdag 10 juni 2021 om 09:23
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
De KNVB heeft afgelopen week een boze brief naar winkelketen Jumbo gestuurd. Aanleiding is de tv-reclame waarin Snollebollekes een rol speelt. Jumbo zou door de campagne al 'tienden van procenten marktaandeel hebben gewonnen'
Dat meldt De Telegraaf. 'Dat klinkt minimaal, maar in een markt van ruim 44 miljard euro gaat dat om serieuze bedragen', voegt de krant toe. Concurrent Albert Heijn is de officiële KNVB-partner, maar moet toezien hoe de reclame van Jumbo flink aanslaat. Albert Heijn betaalt volgens De Telegraaf 2,5 miljoen euro per jaar om officiële KNVB-partner te zijn en om daarmee producten met verwijzingen naar het Nederlands elftal te kunnen gebruiken.
De KNVB heeft Jumbo gesommeerd om de reclame te staken of aan te passen. Anders zou de bond 'verdere maatregelen' overwegen, maar daar wordt nu van afgezien. Wel zei de KNVB dat de UEFA op de hoogte is gesteld van 'inbreuk', omdat de UEFA 'actief beleid voert op het gebied van voorkomen en verwijderen van zogeheten ambush marketing ten aanzien van het EK.' Ambush marketing houdt in dat er reclame wordt gemaakt zonder daar sponsorgeld voor te betalen.
De Telegraaf kent de inhoud van de brief die de KNVB naar Jumbo heeft verstuurd. Daarin staat onder meer een bezwaar tegen 'gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial', omdat de KNVB deze Oranjeparades organiseert rond wedstrijden. Dat ook de Oranjecamping in beeld is gebracht en het populaire nummer 'Links Rechts' van Snollebollekes wordt gebruikt, doet pijn bij de KNVB. 'Links Rechts' is sinds het EK van 2017 het lijflied van de Oranje Leeuwinnen.
Jumbo trekt zich niets aan van het protest van de KNVB. De supermarktketen stelt dat de Snollebollekes-reclame niet alleen in het teken staat van het EK, maar op de sportzomer in het algemeen en het Oranje-feest.
Die wens gaat ongetwijfeld in vervulling.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De overheersende Jumbo-reklame doet mij verlangen naar een zo snel mogelijke uitschakeling.
De kutste van allemaal en die vreselijke kwal op het eindequote:
De nieuwste van Verisure vind ik online nergens, die van Decupré wel.quote:...maar nu is er een spot met een etentje. Vier angsthazen van middelbare leeftijd hebben het over een alarm. Als-ie begint, zet ik mijn tv onmiddellijk harder.
De vragen, de antwoorden, de gebaren, de blikken. Het is allemaal even mutsig en daardoor zo geestig. Ik bid en smeek Verisure om met deze spotjes door te gaan. Domweg omdat het topamusement is.
Toen Hazes in 2004 de pijp aan Maarten gaf dacht ik nog even 'pfff, daar zijn we vanaf'.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:55 schreef Eightyone het volgende:
Ik denk dat jij die reclame niet helemaal snapt. Dat is gewoon een passende gezichtsuitdrukking bij het (elke keer weer) horen van dat liedje.
Heus, het kan veel en veel erger *wijst naar hieronder*
Samen op de banken voor Oranje. Samen maken wij ons landje groot.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:27 schreef Aardbei55 het volgende:
Kruidvat reclame. wij zijn oranje. Wat kijkt die vrouw raar.
Na de verschrikkelijke EK reclames dit gezeik van ze, je hoopt toch bijna dat die auto eens uit de bocht vliegt ergens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 04:35 schreef Eightyone het volgende:
Dit tilt burgerlijkheid naar een nieuw niveau.
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die nieuwe van Ohra is toch wel het absolute dieptepunt (tot nu toe dan).![]()
Op YouTube kun je er niet op reageren, dat zegt al meer dan genoeg.
Vreselijk ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 04:35 schreef Eightyone het volgende:
Die vrouw is wel lekker thicc geworden dus opzich is de reclame prima kijkbaar. Zonder geluid wel, want ik haat de Franse taal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 04:35 schreef Eightyone het volgende:
Viel mij ook op, dat is toch die ene van Plien en Bianca?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Was de My Heritage-reclame al opgemerkt?
Let even op de stem van die vrouw.
Zag ik ook opeens, zodra er beeld bij zat (ik hoorde de reclame in eerste instantie alleen maar).quote:Op maandag 26 juli 2021 21:27 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Viel mij ook op, dat is toch die ene van Plien en Bianca?
Welke is dat dan? Ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Was de My Heritage-reclame al opgemerkt?
Let even op de stem van die vrouw.
Ze blijkt nu zwanger, dus dat wordt nog wel meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die vrouw is wel lekker thicc geworden dus opzich is de reclame prima kijkbaar.
Ken ik niet. Welke is dat dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 06:37 schreef kibo het volgende:
Die goochelaar met z'n molenaars douche begint ook erg irritant te worden.
Deze handsdownquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ken ik niet. Welke is dat dan?
Deze was wel echt origineel.quote:
"Letterlijk..."quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Eightyone het volgende:
Tena Lady. "Ik doe het in mijn broek, hahahahahaha!!!"
Oma heeft zo’n badkamer laten plaatsten. Om te janken. Allemaal kunststof voorzetwandjes zo gammel als wat. En duurde 2 weken totaal 🥲quote:
Nooit gezien.quote:
Oh die vind ik juist zo leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef TLC het volgende:
Frank Lammers idd, die reclame dat hij eerst een kind is en met dat achterlijk dansje.
Mede daarom kijk ik ook niet naar het tweede seizoen van Undercover.
Klinkt zo neerslachtig, dat je hoop dat die geslacht wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:08 schreef Ronaldussen het volgende:
Die nichterige stem van de Aldi is Diederick Ebbinge (Vliegende Panters, Luizenmoeder, Promenade) en is inderdaad bloedirritant. Ik word er bijna agressief van.
Het Salt 'n Pepa-nummer krijgt onderhand een bijsmaak.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef TLC het volgende:
Frank Lammers idd, die reclame dat hij eerst een kind is en met dat achterlijk dansje.
Niet alleen op de NL-zenders trouwens, ook op Discovery en Nat Geo wordt je er letterlijk mee doodgegooid. En dan ook écht elk reclameblok idd, vaak 2x. 1x de lange versie, en even later nog de korte. Zal de Jumbo best een godsvermogen kostenquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:49 schreef Hathor het volgende:
Die Frank Lammers begint bij mij zo langzamerhand regelrechte weerzin op te roepen, ik begin bijna braakneigingen te krijgen als ik die domme schaapachtige plofkop voor de zoveelste keer zie langskomen. Momenteel hebben ze die reclame met dat nummer van Salt 'n Peppa, en ik schat dat die van s' ochtends vroeg tot s'avonds laat zo'n 35 a 40 keer langskomt. ongeacht welke Nederlandse zender je op hebt staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo bestaat sinds 1979. Hun eigenaar bestaat nu wel 100 jaar, maar heeft Jumbo pas in 1983 overgenomen. Dus inderdaad gewoon bullshit.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:59 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die Jumbo reclames met dat ze 100 jaar bestaan...dat klopt gewoon niet volgens mij.
Sowieso vrijwel alle reclames van mobiele providers.quote:Op maandag 13 september 2021 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Ons huis, daar voelt iedereen zich thuis!!
Dat lijkt de blèrende oude vrouw uit de zomerreclame van concurrent AH wel.quote:Op maandag 20 september 2021 12:16 schreef TLC het volgende:
De nieuwe Jumbo reclame met 'JOEHOEEEEEEEE', dat zo'n tuthola aan de raam staat te roepen, dat plus Frank Lammers is echt
Dat is vast niet haar kindquote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef TLC het volgende:
En die irritante doos van AH dat ze gelijk met haar kind op tv moet![]()
![]()
die Dick Advocaat reclame dus
Het blijft een irritant wijf.quote:
Veraser. Kotsmisselijk word je er van.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Het blijft een irritant wijf.
En ook 'dat hadden wij kunnen zijn'die beveiligingsreclames, dan denk ik 'ja waren jullie het maar geweest'
Soberso al die reclames voor 'vrouwelijke hygiëne' productenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:18 schreef Eightyone het volgende:
Tena Lady heeft er weer een. "Ik draag gewoon een minirok".
Zo mutserig, weer.
en dat klopt ook niet, het zegt dat zij de inbrekers hadden kunnen zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Het blijft een irritant wijf.
En ook 'dat hadden wij kunnen zijn'die beveiligingsreclames, dan denk ik 'ja waren jullie het maar geweest'
Voor het geval dat er nog Dreft op je brilglazen zitquote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom vindt Dreft het nodig zijn reclames te ondertitelen?
Deze kende ik nog niet. Maar die tweet is best accuraat, de tering. Dit kan echt niet.quote:
Overigens is het origineel (True Colors) al een zeiknummer maar deze baggercover weet dat ruimschoots te overtreffenquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 23 november 2021 03:29 schreef Eightyone het volgende:
De reclames zijn inmiddels 'beloond':
https://www.spreekbuis.nl(...)an-loden-leeuw-2021/
quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:17 schreef Eightyone het volgende:
Maxime Meiland (sowieso al iemand die weinig leuks bij me oproept) won ook iets, en doet flauw:
https://www.mediacourant.(...)-15-miljoen-kijkers/
Vooral het slechte acteerwerk valt op, zowel bij de vorige (de vrouw die haar man belt) en de nieuwe ook weer. Dat zal vast bewust gedaan zijn, dus waarschijnlijk zijn ze dan blij met de prijs ook..quote:Op woensdag 17 november 2021 15:35 schreef StevenHyde het volgende:
Die verisure reclames zijn sowieso erger dan een hele helft Nederlandselftal te moeten kijken. Maar bij de nieuwe afleveringen zit dezelfde oudere gast als die van die trapliften aanprijst. Is dat de nieuwe inspector gadget van de moderne tijd met al die nieuwste snufjes op latere leeftijd? Waarom dezelfde man. Beiden reclames zijn trouwens verschrikkelijk. Dat nog ff ter informatie.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 03:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De reclames zijn inmiddels 'beloond':
https://www.spreekbuis.nl(...)an-loden-leeuw-2021/
Helemaal mee eens. Die (toch al vrij irritante) stem van Vodaphone en Mr Marvis verveelt ons nu tig keer per dag met dit lelijke taalgebruik.quote:
Deze is wel mooi ja, typisch zo'n voorlichtingsspotje die alleen maar bedacht kan zijn door brave Hendrik vanuit zijn luie bureaustoel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Drop je Niffie in de kliko. Of hoe gaat die irritante reclame over het inleveren van steekwapens.. tenenkrommend gedoe
Edit: dit gedrocht dus![]()
Haha ja. Laten we er wat kinderlijke semi straattaal in gooien. Daarmee bereiken we absoluut de doelgroep.quote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Deze is wel mooi ja, typisch zo'n voorlichtingsspotje die alleen maar bedacht kan zijn door brave Hendrik vanuit zijn luie bureaustoel.
Ah, de ontbrekende excuusneger.quote:Op maandag 20 december 2021 16:46 schreef Aurelius het volgende:
Ik voel me niet-inclusief genoeg omdat ik geen leuke neger huisvriend heb die ik samen met zijn gezin kan uitnodigen voor het kerstdiner.
Er moet toch heel wat gebeuren voor ik met mijn buren in de vijver ga zwemmen. Dat doe ik niet voor grote geldbedragen, laat staan voor een beker zure kwark.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef warhamstr het volgende:
deze, word er onpasselijk van. Met je gerimpelde zure yoghurtbek in een veensloot met je gerimpelde buren... Flikker op.
Opnieuw hysterisch blij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 05:24 schreef vipergts het volgende:
De jumbo kerstreclame scoort weer hoog.
Maar dat is toch een hele goede doorsnede van onze samenlev... Oh nee, toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:25 schreef MhZero het volgende:
Zijn reclames met alleen blanke mensen verboden ofzo? Iedere reclame met 3+ mensen heeft wel een excuusneger.
Jij ergert je aan die vent? Ik erger mij juist aan de manier waarop die man als een seniel wordt weggezet. Die vrouw reageert ook direct: "Ik doe het wel! Met de **-app.". Op een toontje van: aan jou heb ik ook niks. Ik vraag mij af hoe die reclame gevallen zou zijn gevallen als de rollen omgedraaid waren.quote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef TLC het volgende:
Heb je t alarm aangezet ?
Nee sorry, ben ik vergeten..
--
niet dat die vent dan weer ff opstaat uit bed om het alarm aan te gaan zetten
Is dat die waar dat viswijf “Fijne dagen he” over straat krijst?quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Opnieuw hysterisch blij.
Maar gelukkig hebben ze hun tragische dieptepunt (hun kerstreclame van 2018; misschien wel de meest afschuwelijke reclame ooit) niet meer geëvenaard.
Het komt wél in de buurt.
Die slogan is overigens ook gewoon slecht gekozen voor een schoonmaakbedrijf. Ik ken "zo helder als kristal" wel als uitdrukking, maar vooral in de context van glasheldere teksten. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: "Woh, wat is het hier schoon. Zelfs de ramen zijn zo helder als kristal!"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Eightyone het volgende:
Er loopt op NPO Radio 1 al enige tijd een reclame met een vrouw met een gruwelijke stem. Zo'n belegen sherryvrouwen-geluid. Iets voor een of ander schoonmaakbedrijf, 'zo helder als kristal'.
Gruwelijk iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef TLC het volgende:
Alweer verisure, dat wijf begint al welkom te zeggen voordat ze uberhaupt de deur geopend heeft
Gelukkig ben ik dus niet de enige die de verisure reclame vreselijk vind.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef TLC het volgende:
Alweer verisure, dat wijf begint al welkom te zeggen voordat ze uberhaupt de deur geopend heeft
Ik heb sowieso een hekel aan die geknutselde gezinnetjes in reclames, bij Jumbo hoop ik altijd op een gezinsdrama reclame waar die vader de rest van de familie uitmoord. Of dat ze op vakantie zijn en Max ze inhaalt en ze van schrik een ravijn inrijden. Ze stappen dan ongedeerd uit om vervolgens geplet te worden door de caravan vol met Jumbo producten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige die de verisure reclame vreselijk vind.![]()
![]()
Echt de manier van praten in al die reclames die ze hebben.![]()
Daarnaast vind ik die Kruidvat reclames ook ronduit vreselijk en k*t.![]()
![]()
![]()
eerst heb je daar van die reclame van met een leuk gezinnetje en dan met kerst blijken ze ineens gescheiden te zijn.
en dan een tijd later loopt ze te flirten met een ander terwijl ze bijna de aam/aardbeien zalf vergeet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer begin je als scriptschrijver voor de Jumbo-reclames?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:08 schreef vipergts het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan die geknutselde gezinnetjes in reclames, bij Jumbo hoop ik altijd op een gezinsdrama reclame waar die vader de rest van de familie uitmoord. Of dat ze op vakantie zijn en Max ze inhaalt en ze van schrik een ravijn inrijden. Ze stappen dan ongedeerd uit om vervolgens geplet te worden door de caravan vol met Jumbo producten.
Ik denk niet dat ze dat zien zitten. Die stomme paas reclames van AH kunnen ook niet trouwens.quote:Op maandag 11 april 2022 09:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wanneer begin je als scriptschrijver voor de Jumbo-reclames?
inderdaad, en dan sowieso die met andyquote:
Nagenoeg elk gezin is samengesteld met een neger/negerin tegenwoordig. Alsof dat de standaard is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan die geknutselde gezinnetjes in reclames, bij Jumbo hoop ik altijd op een gezinsdrama reclame waar die vader de rest van de familie uitmoord. Of dat ze op vakantie zijn en Max ze inhaalt en ze van schrik een ravijn inrijden. Ze stappen dan ongedeerd uit om vervolgens geplet te worden door de caravan vol met Jumbo producten.
De kleur maakt me niet eens uit. Maar een beetje die sullige vader de carrière moeder die 15 ballen tegelijk omhoog houdt en die bijdehante kinderen als ik kinderen in een supermarkt zie lopen ze alleen maar in de weg. Het vervelende is al die gezinnen zijn zo kijken die reclamebureaus nooit reclames zodat ze zien dat ze allemaal dezelfe meuk maken.quote:Op maandag 11 april 2022 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nagenoeg elk gezin is samengesteld met een neger/negerin tegenwoordig. Alsof dat de standaard is.
Dit is natuurlijk niet de realiteit. Vrouwen in Nederland zijn kampioen in deeltijd werken.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef vipergts het volgende:
Maar een beetje die sullige vader de carrière moeder die 15 ballen tegelijk omhoog houdt en die bijdehante kinderen als ik kinderen in een supermarkt zie lopen ze alleen maar in de weg.
Dat is idd heel opvallend. Werkelijk echt elke reclame zit er wel 1 in. Nu maakt mij dat niet uit maar dat opgedrongen idee is zum kotzen. Dat is toch geen afspiegeling van de werkelijkheid?quote:Op maandag 11 april 2022 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nagenoeg elk gezin is samengesteld met een neger/negerin tegenwoordig. Alsof dat de standaard is.
Met die van Andy van der Meijden en die hijgende croupier (die later z'n hond blijkt) als toppunt.quote:
Oppertreurwilg Wilfred Genee mag zich van mij ook wel diep schamen voor die Toto reclames waar hij zich voor hoereert. Zal best lekker betalen maar jezus wat een treurigheid, die man doet ook alles voor geld.quote:Op maandag 11 april 2022 13:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met die van Andy van der Meijden en die hijgende croupier (die later z'n hond blijkt) als toppunt.
Of dat Max een van de wielrenners van de Jumbo-Visma ploeg omver rijdt om vervolgens uit te stappen en met z'n vrouw naar bed te gaan. "'t was toch maar een fietser" hoor je haar dan nog zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Of dat Max een van de wielrenners van de Jumbo-Visma ploeg omver rijdt om vervolgens uit te stappen en met z'n vrouw naar bed te gaan. "'t was toch maar een fietser" hoor je haar dan nog zeggen.