Uit uw jeugd, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat misselijke deuntje komt regelrecht uit een oude speelfilm.
Dat mensen daar voor kunnen zijn blegh. D666quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:46 schreef scrub_nurse het volgende:
De BECAM reclame echt...verschrikkelijk!
en momenteel begin ik me aardig te ergeren aan de reclame voor de donorregistratie, als we dat nog anderhalf jaar moeten aanhoren vrees ik dat iedereen zich laat uitschrijven
Bah.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:18 schreef Eightyone het volgende:
Ik hoorde het liedje van de commercial die ik in de OP plaatste net als volledig nummer.
Een single-release was nou níet waarop ik had gehoopt.
Ik zag hem net voorbijkomen, verschrikkelijk zeg. Blijkbaar zijn ze bang dat de naam niet blijft hangen als ze hem niet tig keer herhalen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:32 schreef RedFever007 het volgende:
VoetbalTV, voetbal tv, VoetbalTVGod wat een kutreclame
Vooral die Lotte van 10 met haar draaihandje “Hallo”... Get me my Uzi!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Deze haalt mij echt het bloed onder de nagels vandaan:
Zodra deze reclame 1 seconde begonnen is ren ik altijd snel naar de afstandsbediening om te zappenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Ja, deze. Brrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Écht... letterlijk wat ik ook doe... elke keer weer...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:30 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja, deze. Brrr.![]()
Ik zat laatst National Geograpic te kijken en daar kwam elke 10 minuten deze reclame tussen.
Afstandsbediening bij de hand en direct het volume uit!
Oh die. Die is zo geacteerd als het maar kan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Die verschrikkelijke nagesynchroniseerde Nutella reclame, met dat vreselijke wicht. “Ja, Nutella ook, papa.” Die zou je toch alsnog postnataal aborteren?
Dit is inderdaad een vreselijke. Komt te vaak voorbij en duurt gevoelsmatig een eeuwigheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Deze idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Echt? En ik maar denken dat een op straat rondhangende cameraman dit vrolijke vader-dochter duo in deze humorvolle situatie had betrapt en gefilmd!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh die. Die is zo geacteerd als het maar kan.
Ik kan me wel voorstellen dat jongeren zich ergeren aan al die bejaarden die bij de MacDonald Big-Macs zitten te eten en de bekertjes her en der in de berm gooien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Poefbank het volgende:
Haha ja exact dit. En die mini Rutte. Godverdomme, wat haat ik dat. Zie hem trouwens alleen op Fox Sports voorbij komen. Kan dat kloppen? Als ik eens op een zondag een voetbaldagje voor de buis heb komt 'ie echt 30x voorbij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vooral die Lotte van 10 met haar draaihandje “Hallo”... Get me my Uzi!
Lampdirect dacht ik. Die hadden vorig jaar ook die verschrikkelijke low-budget reclame met een schreeuwende vrouwquote:Op zondag 8 september 2019 22:22 schreef Extraneus het volgende:
Van welk bedrijf is die nieuwe reclame waar die vrouw het licht uit doet en mensen van de trap vallen, waarbij een man onder de rok van een vrouw ligt?
Dank je wel. Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 8 september 2019 22:30 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Lampdirect dacht ik. Die hadden vorig jaar ook die verschrikkelijke low-budget reclame met een schreeuwende vrouw
Dat is geen reclame meer, maar pure indoctrinatie.quote:Op zondag 8 september 2019 23:15 schreef TLC het volgende:
Al die donorregistratie reclames waarbij ze steeds benadrukken dat je alles kunt invullen, behalve de nee optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |