Niet alleen op de NL-zenders trouwens, ook op Discovery en Nat Geo wordt je er letterlijk mee doodgegooid. En dan ook écht elk reclameblok idd, vaak 2x. 1x de lange versie, en even later nog de korte. Zal de Jumbo best een godsvermogen kostenquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:49 schreef Hathor het volgende:
Die Frank Lammers begint bij mij zo langzamerhand regelrechte weerzin op te roepen, ik begin bijna braakneigingen te krijgen als ik die domme schaapachtige plofkop voor de zoveelste keer zie langskomen. Momenteel hebben ze die reclame met dat nummer van Salt 'n Peppa, en ik schat dat die van s' ochtends vroeg tot s'avonds laat zo'n 35 a 40 keer langskomt. ongeacht welke Nederlandse zender je op hebt staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo bestaat sinds 1979. Hun eigenaar bestaat nu wel 100 jaar, maar heeft Jumbo pas in 1983 overgenomen. Dus inderdaad gewoon bullshit.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:59 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die Jumbo reclames met dat ze 100 jaar bestaan...dat klopt gewoon niet volgens mij.
Sowieso vrijwel alle reclames van mobiele providers.quote:Op maandag 13 september 2021 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Ons huis, daar voelt iedereen zich thuis!!
Dat lijkt de blèrende oude vrouw uit de zomerreclame van concurrent AH wel.quote:Op maandag 20 september 2021 12:16 schreef TLC het volgende:
De nieuwe Jumbo reclame met 'JOEHOEEEEEEEE', dat zo'n tuthola aan de raam staat te roepen, dat plus Frank Lammers is echt
Dat is vast niet haar kindquote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef TLC het volgende:
En die irritante doos van AH dat ze gelijk met haar kind op tv moet![]()
![]()
die Dick Advocaat reclame dus
Het blijft een irritant wijf.quote:
Veraser. Kotsmisselijk word je er van.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Het blijft een irritant wijf.
En ook 'dat hadden wij kunnen zijn'die beveiligingsreclames, dan denk ik 'ja waren jullie het maar geweest'
Soberso al die reclames voor 'vrouwelijke hygiëne' productenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:18 schreef Eightyone het volgende:
Tena Lady heeft er weer een. "Ik draag gewoon een minirok".
Zo mutserig, weer.
en dat klopt ook niet, het zegt dat zij de inbrekers hadden kunnen zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Het blijft een irritant wijf.
En ook 'dat hadden wij kunnen zijn'die beveiligingsreclames, dan denk ik 'ja waren jullie het maar geweest'
Voor het geval dat er nog Dreft op je brilglazen zitquote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom vindt Dreft het nodig zijn reclames te ondertitelen?
Deze kende ik nog niet. Maar die tweet is best accuraat, de tering. Dit kan echt niet.quote:
Overigens is het origineel (True Colors) al een zeiknummer maar deze baggercover weet dat ruimschoots te overtreffenquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 23 november 2021 03:29 schreef Eightyone het volgende:
De reclames zijn inmiddels 'beloond':
https://www.spreekbuis.nl(...)an-loden-leeuw-2021/
quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:17 schreef Eightyone het volgende:
Maxime Meiland (sowieso al iemand die weinig leuks bij me oproept) won ook iets, en doet flauw:
https://www.mediacourant.(...)-15-miljoen-kijkers/
Vooral het slechte acteerwerk valt op, zowel bij de vorige (de vrouw die haar man belt) en de nieuwe ook weer. Dat zal vast bewust gedaan zijn, dus waarschijnlijk zijn ze dan blij met de prijs ook..quote:Op woensdag 17 november 2021 15:35 schreef StevenHyde het volgende:
Die verisure reclames zijn sowieso erger dan een hele helft Nederlandselftal te moeten kijken. Maar bij de nieuwe afleveringen zit dezelfde oudere gast als die van die trapliften aanprijst. Is dat de nieuwe inspector gadget van de moderne tijd met al die nieuwste snufjes op latere leeftijd? Waarom dezelfde man. Beiden reclames zijn trouwens verschrikkelijk. Dat nog ff ter informatie.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 03:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De reclames zijn inmiddels 'beloond':
https://www.spreekbuis.nl(...)an-loden-leeuw-2021/
Helemaal mee eens. Die (toch al vrij irritante) stem van Vodaphone en Mr Marvis verveelt ons nu tig keer per dag met dit lelijke taalgebruik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |