De nieuwste van Verisure vind ik online nergens, die van Decupré wel.quote:...maar nu is er een spot met een etentje. Vier angsthazen van middelbare leeftijd hebben het over een alarm. Als-ie begint, zet ik mijn tv onmiddellijk harder.
De vragen, de antwoorden, de gebaren, de blikken. Het is allemaal even mutsig en daardoor zo geestig. Ik bid en smeek Verisure om met deze spotjes door te gaan. Domweg omdat het topamusement is.
Toen Hazes in 2004 de pijp aan Maarten gaf dacht ik nog even 'pfff, daar zijn we vanaf'.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:55 schreef Eightyone het volgende:
Ik denk dat jij die reclame niet helemaal snapt. Dat is gewoon een passende gezichtsuitdrukking bij het (elke keer weer) horen van dat liedje.
Heus, het kan veel en veel erger *wijst naar hieronder*
Samen op de banken voor Oranje. Samen maken wij ons landje groot.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:27 schreef Aardbei55 het volgende:
Kruidvat reclame. wij zijn oranje. Wat kijkt die vrouw raar.
Na de verschrikkelijke EK reclames dit gezeik van ze, je hoopt toch bijna dat die auto eens uit de bocht vliegt ergens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 04:35 schreef Eightyone het volgende:
Dit tilt burgerlijkheid naar een nieuw niveau.
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die nieuwe van Ohra is toch wel het absolute dieptepunt (tot nu toe dan).![]()
Op YouTube kun je er niet op reageren, dat zegt al meer dan genoeg.
Vreselijk ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 04:35 schreef Eightyone het volgende:
Die vrouw is wel lekker thicc geworden dus opzich is de reclame prima kijkbaar. Zonder geluid wel, want ik haat de Franse taal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 04:35 schreef Eightyone het volgende:
Viel mij ook op, dat is toch die ene van Plien en Bianca?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Was de My Heritage-reclame al opgemerkt?
Let even op de stem van die vrouw.
Zag ik ook opeens, zodra er beeld bij zat (ik hoorde de reclame in eerste instantie alleen maar).quote:Op maandag 26 juli 2021 21:27 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Viel mij ook op, dat is toch die ene van Plien en Bianca?
Welke is dat dan? Ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Was de My Heritage-reclame al opgemerkt?
Let even op de stem van die vrouw.
Ze blijkt nu zwanger, dus dat wordt nog wel meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die vrouw is wel lekker thicc geworden dus opzich is de reclame prima kijkbaar.
Ken ik niet. Welke is dat dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 06:37 schreef kibo het volgende:
Die goochelaar met z'n molenaars douche begint ook erg irritant te worden.
Deze handsdownquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ken ik niet. Welke is dat dan?
Deze was wel echt origineel.quote:
"Letterlijk..."quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:59 schreef Eightyone het volgende:
Tena Lady. "Ik doe het in mijn broek, hahahahahaha!!!"
Oma heeft zo’n badkamer laten plaatsten. Om te janken. Allemaal kunststof voorzetwandjes zo gammel als wat. En duurde 2 weken totaal 🥲quote:
Nooit gezien.quote:
Oh die vind ik juist zo leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef TLC het volgende:
Frank Lammers idd, die reclame dat hij eerst een kind is en met dat achterlijk dansje.
Mede daarom kijk ik ook niet naar het tweede seizoen van Undercover.
Klinkt zo neerslachtig, dat je hoop dat die geslacht wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:08 schreef Ronaldussen het volgende:
Die nichterige stem van de Aldi is Diederick Ebbinge (Vliegende Panters, Luizenmoeder, Promenade) en is inderdaad bloedirritant. Ik word er bijna agressief van.
Het Salt 'n Pepa-nummer krijgt onderhand een bijsmaak.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef TLC het volgende:
Frank Lammers idd, die reclame dat hij eerst een kind is en met dat achterlijk dansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |