SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, je draait langzaam bij. Komt goed!
Bij je eerste keer terugkijken had je toch ook nog flinke zenuwen? Of ben ik in de war met een ander?quote:
Haha, ja maar dat ging over de puntentelling.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij je eerste keer terugkijken had je toch ook nog flinke zenuwen? Of ben ik in de war met een ander?
Ah zo. Nou ja, dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat ging over de puntentelling.
Ik denk dat we blij kunnen zijn dat Italie geen killerstaging of vocals hadquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:15 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk vind ik Italië niet terecht tweede(en dan nog zo nipt ook). Het is zeker een heel leuk nummer, maar niet echt heul goed gezongen live, en de staging is natuurlijk niet veel bijzonders. Had het dan nog eerder begrepen als Zwitserland tweede was geworden. Of Zweden
Ik vind Noorwegen leuker dan Italiëquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel verbazingwekkend dat ik Noorwegen écht nog steeds niet leuk vind, en normaal gesproken draai ik wel bij als ik iets veel vaker heb gehoord. Sterker nog, vond het denk ik een van de stomste nummers in de finale uiteindelijk.
Ben ik toch nog een beetje edgy tov de massa
Spanje is echt onterecht laag geeindigd, er waren veeeeeeel mindere nummers / acts dan Spanjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind Noorwegen leuker dan ItaliëMaar ik vind ook Spanje leuker dan Italië
Oh!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:34 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kijk shownieuws terug en zie nu een interviewtje met @:Aoibhin
Hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:34 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kijk shownieuws terug en zie nu een interviewtje met @:Aoibhin
Oh gut, ik kijk via Ziggoquote:
Ik heb dat dan weer juist met Italiëquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel verbazingwekkend dat ik Noorwegen écht nog steeds niet leuk vind, en normaal gesproken draai ik wel bij als ik iets veel vaker heb gehoord. Sterker nog, vond het denk ik een van de stomste nummers in de finale uiteindelijk.
Ben ik toch nog een beetje edgy tov de massa
Het was maar één vraag. Je zegt iets van: als ik nog 44 jaar moet wachten, zit ik in een bejaardentehuisquote:
Oh wat snel!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het al!
Derde filmpje:
https://www.hartvannederl(...)aurence-op-schiphol/
Nee is niet Naatjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens mij is het naatje, hij heeft een koptelefoon om
Ohquote:
Nee, dat zei Gua al.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
WHAAAAHHHH![]()
![]()
![]()
Ja, dat ben ik inderdaad![]()
Die dude voor mij is niet Naatje hoor
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook niet echt een compliment voor Naatje
Nee, Naatje is een stuk leuker dan dat omhooggevallen brugpiepertjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook niet echt een compliment voor Naatje
Waar heb je nog meer interviews mee gehad?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
WHAAAAHHHH![]()
![]()
![]()
Ja, dat ben ik inderdaad![]()
Die dude voor mij is niet Naatje hoor
NOS (maar die hebben mij niet uitgezonden; wel andere interviews met mensen daar), ANP en een Spaanse podcast (maar dat was zonder beeld).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer interviews mee gehad?
Ja. Sorryquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, Naatje is een stuk leuker dan dat omhooggevallen brugpiepertje
Heb ik je toch maar mooi ff gespotquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NOS (maar die hebben mij niet uitgezonden; wel andere interviews met mensen daar), ANP en een Spaanse podcast (maar dat was zonder beeld).
Ja ik had eerder ook al gekeken, maar kon op SBS geen fragment vindenquote:
Helemaal fris en fruitig! Na die verhalen over plamuur en daarna nog douchen...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:59 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Leuk om @:Aoibhin te zien, ze ziet er anders uit dan ik dacht
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
Als de avrotros het nou niet rond krijgt om het esf te organiseren, dan gaan wij het overnemen om het op doezepwa utopia te doen he.![]()
Vliesbehang is wel te doen toch? Dat wil zeggen, het lukte mij zelfs, en dan neem ik maar aan dat de lat niet al te hoog ligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Glasvliesbehang geplakt en het is niet van de muur gevallen
En dat valt best mee voor glasvliesbehang én lijm van de Action
Dat vind ik er ook maar een paar hoor!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:39 schreef ato het volgende:
Ik heb eerder in de wed topic gezegd dat wij gaan winnen op een paar punten verschil van Italië (nou ja werd alsnog 20 punten maar toch)
Bewust, of door de afzakkers, druipers en bobbels?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vliesbehang is wel te doen toch? Dat wil zeggen, het lukte mij zelfs, en dan neem ik maar aan dat de lat niet al te hoog ligt.
Wij hebben nu een Italiaans berglandschap aan de muur in de slaapkamer.
Ja, toen ik het ophing was het nog de Po-vlakte.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Bewust, of door de afzakkers, druipers en bobbels?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Bewust, of door de afzakkers, druipers en bobbels?
Dan zijn wij mummiesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:37 schreef MaGNeT het volgende:
Als we nog een keer 44 jaar moeten wachten ben ik... never mind...
Het was m’n eerste behangpoging ooit dus ben niet ontevredenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vliesbehang is wel te doen toch? Dat wil zeggen, het lukte mij zelfs, en dan neem ik maar aan dat de lat niet al te hoog ligt.
Wij hebben nu een Italiaans berglandschap aan de muur in de slaapkamer.
Aoibhin die op de koffie komt en zegt “oh, Duncan bleek toch de laatste winnaar...”quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
alleen maar een klapperend kunstgebit
Wild weekend met Dave?quote:
Ha haquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Aoibhin die op de koffie komt en zegt “oh, Duncan bleek toch de laatste winnaar...”
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
Nah, na Birds, Calm After The Storm en Arcade lijkt het dat we de formule hebben gevonden om met regelmaat bovenaan in het linker rijtje te komen.
“Keep it authentic and simple”.
En als je dan een keer niet scoort maar wel achter de inzending staat vind ik het ook prima.
De matige eerste halve finalequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Dave het volgende:
Vorige week rond deze tijd was de eerste halve finale net begonnen!
Nee laat maar zien en horen dat Nederland ook een muziek land kan zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben wel tevreden voor de komende 10 jaar eigenlijk
(zeg ik nu, maar als je meedoet dan wil je toch wel weer voor de winst meedoen denk ik, of iig ZEKER je plaatsen voor de finale)
Jaaaaaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Oh hij heeft toevallig 20 minuten geleden een video geupload!
En zijn baard is weer aangegroeid @:Aoibhin!
quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:20 schreef Guanabana het volgende:
(zeg ik nu, maar als je meedoet dan wil je toch wel weer voor de winst meedoen denk ik, of iig ZEKER je plaatsen voor de finale)
Zo jong ziet naatje er nou ook weer niet uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het was maar één vraag. Je zegt iets van: als ik nog 44 jaar moet wachten, zit ik in een bejaardentehuis![]()
Volgens mij wordt Naatje voor jou iets gevraagd, maar ik weet niet zeker of hij het is.
Ik mis ‘m, met z’n lekkere half Duitse accentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet afkicken van Matt, zit telkens te kijken of hij alweer een nieuwe video heeft geupload
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet.
Heel blij en alles natuurlijk, maar nu is het wel doorpakken. Ik heb geen zin om nog langer op de volgende winst te moeten wachten dan ik voor deze heb gedaan.
Ik heb ‘m nooit echt goed gezien en linkte de koptelefoon aan hem en het feit dat hij meteen voor Aoibhin zat.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo jong ziet naatje er nou ook weer niet uit.
Waking up is a losing game.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:47 schreef Kreator het volgende:
Ik word al drie dagen wakker met het deuntje van de Dunc in m'n hoofd.
Ik overweeg een bus te koppen.
*zet Arcade nog een keer aan, speciaal voor Krea*quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:47 schreef Kreator het volgende:
Wat is dat: een bus koppen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:47 schreef Kreator het volgende:
Ken je het principe voetbal en dat iemand dan heel hard met zijn hoofd tegen de bal rent om zo de bal in het net te 'koppen'? Stel je nu eens voor dat de bal een bus is.quote:
Je had geen deur nodig?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:48 schreef Kreator het volgende:
En toen ik net nee dankje zei tegen de miljardste deurverkoper dit jaar vroeg ze of ze iets anders mocht vragen. Ze was onwijs lekker dus ik zei OK.
Of ik haar plastic bekertje wilde weggooien.
Pwned.
We moeten ook niet een soort Zweden worden die te vaak wint of goed scoort, want dan verliezen we de gunfactorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet.
Heel blij en alles natuurlijk, maar nu is het wel doorpakken. Ik heb geen zin om nog langer op de volgende winst te moeten wachten dan ik voor deze heb gedaan.
Wel in het Engels danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef Butler456 het volgende:
Wel jammer dat die Suzan & Freek Als het avond is al commercieel hebben uitgebracht, want dat zou denk ik ook goed gedaan hebben op het ESF.
Ben ik de enige die dat liedje echt verschrikkelijk vind?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef Butler456 het volgende:
Wel jammer dat die Suzan & Freek Als het avond is al commercieel hebben uitgebracht, want dat zou denk ik ook goed gedaan hebben op het ESF.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toen ik het ophing was het nog de Po-vlakte.
Had het nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef Butler456 het volgende:
Wees nou blij dat het niet @Dave is die weer eens in je hoofd zit, met z'n "deuntje"quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:47 schreef Kreator het volgende:
Het lijkt op 'Twarres'quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had het nog niet gehoord.
Net ff gegoogeld en het doet me heel erg denken aan een ander lied, maar ik kom er niet op welk.
Van Persiequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ken je het principe voetbal en dat iemand dan heel hard met zijn hoofd tegen de bal rent om zo de bal in het net te 'koppen'? Stel je nu eens voor dat de bal een bus is.
En stel je nu eens voor dat het niet.. Hypothetisch is.
'Oh nee, dan wel!'quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:50 schreef Kreator het volgende:
En stel je nu eens voor dat het niet.. Hypothetisch is.
Nee hoor, ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat liedje echt verschrikkelijk vind?
Need you now van Lady Antebellum.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had het nog niet gehoord.
Net ff gegoogeld en het doet me heel erg denken aan een ander lied, maar ik kom er niet op welk.
@Aoibhin heldin, vind het heel dapper van je hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het al!
Derde filmpje:
https://www.hartvannederl(...)aurence-op-schiphol/
Ik ben voor de komende 5 jaar wel even verzadigd met deze winst, maar daarna moeten we proberen Zweden te verslaan en daarna Ierlandquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:20 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Heb teveel chips gegeten en nu ben ik misselijk
/firstworldproblems
/viesdik
Slaap op de bankquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil eigenlijk slapen, maar de afstand tussen m'n bank en m'n bed voelt echt enorm onoverbrugbaar......
Dan ga je op de bank slapenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil eigenlijk slapen, maar de afstand tussen m'n bank en m'n bed voelt echt enorm onoverbrugbaar......
Jij was zeven seconden eerder.quote:
Ik stuur wel wat IKEA sleuteltjes op.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik morgen opnieuw in elkaar gezet worden.......
Dat is wat minder ideaal ja. Ik vind slapen op de bank ook niks. Terwijl mijn bank daar nog best aardig geschikt voor is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik morgen opnieuw in elkaar gezet worden.......
En dan uiteraard een schroefje overhouden.quote:
Kan boven tenminste m'n slaapkamerraam open zetten...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wat minder ideaal ja. Ik vind slapen op de bank ook niks. Terwijl mijn bank daar nog best aardig geschikt voor is.
Dan ben je met je fysio schroefjes aan het zoeken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh......als jullie me morgen kwijt zijn op dit topic......![]()
Ja!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan ben je met je fysio schroefjes aan het zoeken?
Ik wil ook chips maar heb het niet in huis.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Heb teveel chips gegeten en nu ben ik misselijk
/firstworldproblems
/viesdik
Ik heb dezequote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil ook chips maar heb het niet in huis.![]()
De ene keer was het terecht. De andere keer onterecht. Zeker vanuit de jury's van de voormalige Sovjet-Unie werd en wordt er veel op Rusland gestemd. En daarnaast wonen er heel veel Russen verspreid over het Oosten van Europa. En Russen zijn nogal nationalistisch, plus dat veel mensen al sneller geneigd zijn te stemmen op het vaderland.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:44 schreef Guanabana het volgende:
Even een vraagje aan de eckte diehards hier. Ik bekeek wat ESF-wikipagina's van de afgelopen jaren en het viel me op dat Rusland eigenlijk altijd heel hoog is geëindigd. Was dat ook telkens terecht (voor zover dat objectief te beoordelen is) of heeft dat toch te maken met een vorm van vriendjespolitiek oid?
(Zou natuurlijk ook gewoon zelf de inzendingen kunnen bekijken)
Ik woon praktisch naast een supermarkt die tot 22 uur open is, het is een wonder dat ik niet écht viesdik ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil ook chips maar heb het niet in huis.![]()
Hm nee, dat is het niet.quote:
Deze wel meegekregen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm nee, dat is het niet.
(of misschien Twarres in nieuwe bezetting, ik ken alleen de originele twee)
Het nummer doet me gewoon heel sterk denken aan een Engelstalig nummer wat een paar jaar (?) geleden een hitje was.
quote:
Dan weet ik het niet denk ik.....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm nee, dat is het niet.
(of misschien Twarres in nieuwe bezetting, ik ken alleen de originele twee)
Het nummer doet me gewoon heel sterk denken aan een Engelstalig nummer wat een paar jaar (?) geleden een hitje was.
Ja, dat is het.quote:
Dus toch vooral stemgedrag. En niet zozeer geweldige inzendingen? Ga ze straks wel even kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De ene keer was het terecht. De andere keer onterecht. Zeker vanuit de jury's van de voormalige Sovjet-Unie werd en wordt er veel op Rusland gestemd. En daarnaast wonen er heel veel Russen verspreid over het Oosten van Europa. En Russen zijn nogal nationalistisch, plus dat veel mensen al sneller geneigd zijn te stemmen op het vaderland.
Nog steeds niet. Pijn in de buik heb ik van de stressquote:
Nee, want die stond verderop.quote:
6 albums van Blof achter elkaar?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
Wel lekker dat soort muziek, First Aid Kit, Lady Antebellum, Ilse DeLange / Common Linnets, etc.
Kan ik goed op behangen![]()
Oh... en Bløf... als ik aan het klussen ben, de eerste 6 albums van Bløf in random volgorde...
Heb je nu nog steeds stress dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Pijn in de buik heb ik van de stressis wel wat minder en MOE
![]()
Jij?
Ik wel, dat Jan het volgend jaar gaat presenteren, samen met Emma Stuiterbalquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds stress dan?(om het ESF)
Wat heeft (bijna) iedereen toch tegen Bløf?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
6 albums van Blof achter elkaar?
Respect ...
Nee hoor, gelukkig niet. Ben zo happy met onze Dunc en Ilsequote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds stress dan?(om het ESF)
Zet je schoenen bij de deur, ik heb nog wel een krant, wat is dat voor gezeur, waar ben ik nu beland.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
6 albums van Blof achter elkaar?
Respect ...
Geen idee... maar zaterdag doe ik niets dat ook wel later mag...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heeft (bijna) iedereen toch tegen Bløf?
Ik had zondag beetje een anticlimax, want nu is het afgelopen. Raar maar waar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig niet. Ben zo happy met onze Dunc en Ilse![]()
Maar bij mij komen de klachten als ik tot rust kom (en de stress weg is). Duurt even een paar daagjes
Dan stuur ik je liefs uit London......quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee... maar zaterdag doe ik niets dat ook wel later mag...
Ik vind veel Blof nummers prima hoor, maar 6 albums, yikesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zozeer geweldige inzendingen, maar gewoonlijk wel goed vind ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus toch vooral stemgedrag. En niet zozeer geweldige inzendingen? Ga ze straks wel even kijken.
(Gelukkig heeft dat stemgedrag vorig jaar dan geen invloed gehad, zou wat zijn).
Dat is genietenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind veel Blof nummers prima hoor, maar 6 albums, yikes
Ik denk dat ik 6 Metallica albums ook niet zou trekken hoor.quote:
dan noem je ook wel het andere uiterstequote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 6 Metallica albums ook niet zou trekken hoor.
Misschien wel Nightwish of Therion. Die veranderen vaak genoeg van stijl tussendoor.
Als ik er echt voor ga zitten red ik dat ook niet maar als achtergrondmuziek bij het klussen werkt het primaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind veel Blof nummers prima hoor, maar 6 albums, yikes
Ja ok, dat is dan ook wel weer zo. Als achtergrondmuziek is het minder storend om uren lang zelfde te luisteren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik er echt voor ga zitten red ik dat ook niet maar als achtergrondmuziek bij het klussen werkt het prima
Dat heb ik ook met Steely Dan of Billy Joel.
Zoonlief is Iron Maiden fan......terwijl zowel mn ex en ik daar echt totaal niks mee hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja ok, dat is dan ook wel weer zo. Als achtergrondmuziek is het minder storend om uren lang zelfde te luisteren.
@:Cinderelladreamer Ja maar ik ben dan wel Metallica fan en zelfs ik zou dat niet trekken
Rusland heeft ook hele goede inzendingen gehad. Maar ook diverse die niet heel interessant waren. Maar ze gooien er dan een dure act tegenaan. Daar trekken ze ook vaak nog veel stemmen mee. Zo hebben ze ook met het verschrikkelijke Believe kunnen winnenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus toch vooral stemgedrag. En niet zozeer geweldige inzendingen? Ga ze straks wel even kijken.
(Gelukkig heeft dat stemgedrag vorig jaar dan geen invloed gehad, zou wat zijn).
Iemand heeft hem dan toch goed opgevoed, per ongelukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief is Iron Maiden fan......terwijl zowel mn ex en ik daar echt totaal niks mee hebben
quote:Het kan verkeren. Door een politiek schandaal in Oostenrijk is het nummer We’re Going to Ibiza van de Vengaboys in dat land ineens op nummer 1 beland op iTunes.
Denk eerder aan familiegenen dan aan opvoeding ha haquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iemand heeft hem dan toch goed opgevoed, per ongeluk![]()
![]()
Ik vind het zo mooi dat ook metal en rock jonge luisteraars blijven houden. JOngeren die verder willen kijken dan 3FM, 538 etc
Eigenlijk klopt dat ook wel ja. Op een paar hebben ze vooral wel degelijke inzendingen gehad. Maar net zoals met Zweden eindigden die dergelijke inzendingen niet op 15, maar op plek 5 enz. Je ziet het nu ook weer met Scream. Dat nummer was leuk geweest voor een 8e plaats, maar het is Rusland dus dan eindigt het top drie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zozeer geweldige inzendingen, maar gewoonlijk wel goed vind ik.
Laat ik zeggen dat ik vaak vind dat ze terecht hoog eindigen, maar niet altijd terecht zó hoog.
Drie van de vier ben ik wel mee eens. Maar die jonge mannelijke presentator vond ik niet zo bestquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
Net weer de hele show afgekeken (we waren zondag begonnen en dan elke dag een stuk) - Het blijft geweldig
Moet echt zeggen dat de presentatie gewoon heel goed was, van alle vier. Ontspannen en professioneel.
Eensch.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie van de vier ben ik wel mee eens. Maar die jonge mannelijke presentator vond ik niet zo best
Ik vond Believe niet per se een onterechte winnaar en als onwetende kijker thuis zie je er ook niet direct een dure act aan af.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rusland heeft ook hele goede inzendingen gehad. Maar ook diverse die niet heel interessant waren. Maar ze gooien er dan een dure act tegenaan. Daar trekken ze ook vaak nog veel stemmen mee. Zo hebben ze ook met het verschrikkelijke Believe kunnen winnen
Assi? Oh, die vond ik ook prima eigenlijk. We moeten het nog maar zien te overtreffen volgend jaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie van de vier ben ik wel mee eens. Maar die jonge mannelijke presentator vond ik niet zo best
Truste!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen liefjes......morgen weer een nieuwe dag
Of we de presentatie overtreffen is afwachten ja. Op bijna alle andere vlakken zal dat denk ik geen probleem zijn. Zeker op technisch vlak kunnen 'we' het niet veel slechter doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Assi? Oh, die vond ik ook prima eigenlijk. We moeten het nog maar zien te overtreffen volgend jaar
Dima had daarvoor een betere inzending dan Believe. En wat Dima zelf betreft veel gladder dan hem kun je ze niet hebben. Het nummer heeft ook iets heel erg zeikerigs. Maar goed dat is ook meer mijn mening dan een feit natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond Believe niet per se een onterechte winnaar en als onwetende kijker thuis zie je er ook niet direct een dure act aan af.
Denk dat de winst van Believe meer te danken is aan tegenvallende concurrentie. Net nog even de top drie van dat jaar bekeken en de nrs 2 en 3 zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven imo.
Wat mij betreft zijn ze te veel de (semi-)poëtische kant op gegaan met hun teksten, waardoor er geen touw meer aan vast te knopen is maar des te meer aan te ergeren. Natuurlijk hebben buitenlandse artiesten dat ook, maar in het Nederlands valt het meer op. Zelfde heb ik soms bij Marco Borsatoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies dit!!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze te veel de (semi-)poëtische kant op gegaan met hun teksten, waardoor er geen touw meer aan vast te knopen is maar des te meer aan te ergeren. Natuurlijk hebben buitenlandse artiesten dat ook, maar in het Nederlands valt het meer op. Zelfde heb ik soms bij Marco Borsato
Ik vind dit nummer best geinig om af en toe te luisteren:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Precies dit!!
Andere kant luister ik wel veel spaanse muziek, waarvan de vertaling ook vaak niet diepgaand is.
Ik las gisteren dat Greys en Aoibhin het samen wel gaande kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Hoe is deze SC eigenlijk gedurende het jaar? Kabbelt het een beetje voort?
Neuh, op 11 juli wordt om 15:34 door Cee het laatste bericht geplaatst en dan melden we ons weer op 17 november. Geen idee waarom, maar dat is traditie en dus doen we daar aan meequote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Er zijn periodes dat het iets meer voortkabbelt dan andere. Maar minstens een keer per week (vaak zelfs vaker) is er behoorlijk wat drukte in de SC. Eigenlijk valt het nooit heel lang stil.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:47 schreef Strani het volgende:
Okay, ik zal m'n best doen mee te werken aan enige continuiteit hier
Maar de winnaar had zeker wel 253 punten nodig?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag bij de pubquiz geen vragen gehad over de Zweedse punten, wel welk land als laatste eindigde in de finale dit jaar. Uiteraard goed
Haha.. tja, ik ben hier in voorgaande jaren ook wel geweest maar verder niet al te vaak. Ik neem de uitdaging aan ervoor te zorgen dat je tegen ESF2020 weet wie ik benquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
WelkomJe was er al, maar toch
Ik moet met al die 'nieuwelingen' af en toe even kijken in het 'ESF'ers stellen zich voor' topic om te kijken hoe en wat iemand ook alweer was.
64 was genoegquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de winnaar had zeker wel 253 punten nodig?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat Greys en Aoibhin het samen wel gaande kunnen houden![]()
Met de winst én de organisatie van het ESF voor de boeg verwacht ik wel meer drukte....
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet de nachtbagger van Roger en mij.
Altijd weer die Wit-Russen die de boel proberen te belazeren he.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
64 was genoegVolgens onze eigen telling hadden we 73 overigens, maar de dochter van één van de teamleden bleef een stuk langer dan verwacht en zou gezien kunnen worden als zesde teamlid, waar er maar vijf zijn toegestaan. Dus leek het me een goed idee om niet al te moeilijk te doen nadat we tot winnaar waren uitgeroepen
Who cares, gewonnenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer die Wit-Russen die de boel proberen te belazeren he.
Ja echt ja. Vind het ook helemaal niet leuk om John zijn gezicht steeds weer te zien (toch wel sneu), dus kijk vaak niet naar die kantquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb die puntentelling nu al vaak teruggehoord/geluisterd in allerlei vormen, en dat einde tussen Nederland en Zweden blijft gewoon achterlijk lang gerekt
Die dochter stond zeker achter de schermen voor de hoge noten?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
64 was genoegVolgens onze eigen telling hadden we 73 overigens, maar de dochter van één van de teamleden bleef een stuk langer dan verwacht en zou gezien kunnen worden als zesde teamlid, waar er maar vijf zijn toegestaan. Dus leek het me een goed idee om niet al te moeilijk te doen nadat we tot winnaar waren uitgeroepen
Duurt geloof ik langer dan twee minuten. Veel te lang ja. Vooral zo vaak hetzelfde herhalen. Zweden moet 253 punten halen om te kunnen winnen....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de ontknoping van de puntentelling nu al vaak teruggekeken/geluisterd in allerlei vormen, en dat einde tussen Nederland en Zweden blijft gewoon achterlijk lang gerekt
Ik ook niet neequote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt ja. Vind het ook helemaal niet leuk om John zijn gezicht steeds weer te zien (toch wel sneu), dus kijk vaak niet naar die kant![]()
Achter de LED wall, waar zijn team de boel van visueel spektakel voorzag.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dochter stond zeker achter de schermen voor de hoge noten?
Ik las ergens dat John Lundvik als hobby graag op cavia's schiet, in hun kooitjes. En hij heeft ooit en keer een heel Aziatisch dorp gevangen genomen en ze gedwongen liedjes te schrijven.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt ja. Vind het ook helemaal niet leuk om John zijn gezicht steeds weer te zien (toch wel sneu), dus kijk vaak niet naar die kant![]()
Beter van niet met haar stemquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dochter stond zeker achter de schermen voor de hoge noten?
Ik denk dat je het meeste antipathie naar hem laat oproepen, als je zegt dat die Matt een klap heeft gegeven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las ergens dat John Lundvik als hobby graag op cavia's schiet, in hun kooitjes. En hij heeft ooit en keer een heel Aziatisch dorp gevangen genomen en ze gedwongen liedjes te schrijven.
Niet noodzakelijk waar, maar misschien is het dan makkelijk om z'n pijn te accepteren?
Ah zij is dus een Bulgaars brandalarm.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beter van niet met haar stemLeuke meid verder hoor, daar niet van
Ik dacht de eerste zin even, wtf echt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las ergens dat John Lundvik als hobby graag op cavia's schiet, in hun kooitjes. En hij heeft ooit en keer een heel Aziatisch dorp gevangen genomen en ze gedwongen liedjes te schrijven.
Niet noodzakelijk waar, maar misschien is het dan makkelijk om z'n pijn te accepteren?
Dat was gewoon spanning. Zie je wel vaker dat mensen gaan lachen van spanning.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:01 schreef Guanabana het volgende:
Het is ook gewoon dat contrast, dat hij van lachen naar extreem pijnlijk kijkend gaat. Hij had gewoon niet moeten zitten lachen.
Anderhalve minuut (iets meer).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duurt geloof ik langer dan twee minuten. Veel te lang ja. Vooral zo vaak hetzelfde herhalen. Zweden moet 253 punten halen om te kunnen winnen....
Dat zou kunnen. Gevoelsmatig was anderhalf uur.quote:
Ja hij moest ook lachen tijdens de bekendmaking van de punten van Macedonië, maar dat was vast niet zo bedoeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gewoon spanning. Zie je wel vaker dat mensen gaan lachen van spanning.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beter van niet met haar stemLeuke meid verder hoor, daar niet van
Ja kan. Ik vond het meer lijken op 'ik hou de moed erin mense! Het is nooit too late for love! Ik ga dit gewoon doen, let maar op!'quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was gewoon spanning. Zie je wel vaker dat mensen gaan lachen van spanning.
Volgens mij wilde die man het op een gegeven moment eindelijk zeggen, maar werden de presentatoren opnieuw in beeld gebracht en moest hij het nógmaals herhalenquote:
Terwijl hij een fretje verdronk met de andere hand.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meeste antipathie naar hem laat oproepen, als je zegt dat die Matt een klap heeft gegeven.
Absoluut. Dit jaar hadden ze dan ook wel een weinig inspirerend nummer, maar was nog best te doen. En John vond ik niet super sympathiek (met dat zingen steeds), maar nog wel ok. Vorig jaar was het echt te bizar gelikt en plastic. Met daarbij een gladjakker van een zanger.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het bizar lage televotepuntenaantal voor Zweden vorig jaar wel veel grappiger dan dit jaar overigens
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Gevoelsmatig was anderhalf uur.
Maarten Ducrot zou zeggen, anderhalve minuut lijkt niet lang, maar ga eens anderhalve minuut met je vingers klem tussen de deur zitten, dan is anderhalve minuut opeens heel langquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Anderhalve minuut lijkt niet lang als je het zo typt. Maar ga maar eens wachten op een secondewijzer, anderhalve minuut. En dat onder zenuwslopende hoogspanning. Is gewoon onmenselijk
Die loerende hoofdknik vond ik het ergstequote:Op woensdag 22 mei 2019 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. Dit jaar hadden ze dan ook wel een weinig inspirerend nummer, maar was nog best te doen. En John vond ik niet super sympathiek (met dat zingen steeds), maar nog wel ok. Vorig jaar was het echt te bizar gelikt en plastic. Met daarbij een gladjakker van een zanger.
Feiten zijn het ergste wat er is. Altijd weer alles onder je neus willen wrijven etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.![]()
Maar ik hou gewoon van feiten, ook al zijn die het niet altijd met mij eens.
Stomme feiten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die loerende hoofdknik vond ik het ergste
[ afbeelding ]
Ik vond die dame van Macedonië wel mooi reageren op haar lage televote.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hij moest ook lachen tijdens de bekendmaking van de punten van Macedonië, maar dat was vast niet zo bedoeld
Zoiets jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl hij een fretje verdronk met de andere hand.
Echt he, superlief en leuk mens volgens mij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond die dame van Macedonië wel mooi reageren op haar lage televote.
Ja, er zat idd ergens een soort terughouden in.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde die man het op een gegeven moment eindelijk zeggen, maar werden de presentatoren opnieuw in beeld gebracht en moest hij het nógmaals herhalen
Zeker, ze was ook heel erg Proud op Duncan heeft ze getwitterd bij de semi finalquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt he, superlief en leuk mens volgens mij.
Of anderhalve minuut je adem inhouden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maarten Ducrot zou zeggen, anderhalve minuut lijkt niet lang, maar ga eens anderhalve minuut met je vingers klem tussen de deur zitten, dan is anderhalve minuut opeens heel lang
[..]
[ afbeelding ]
Getest, dat luktquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of anderhalve minuut je adem inhouden.
Aan een stuk?quote:
Of anderhalve minuut op het spoor blijven wachten op een trein die er over 1'29" aankomt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of anderhalve minuut je adem inhouden.
Netjesquote:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het lukt mij ook (zelfs als roker), maar het lijkt toch langer te duren dan je van tevoren gepland had.quote:
Toch vond ik het fijn dat ze het vaak herhaalden. Ik had namelijk bij de 3e x pas door dat je dus moest luisteren of ze méér of minder (foute uitspraak oei) punten dan dat zouden halen en dat dat dus nog voor verwarring ging zorgen als ze er tweehonderdzoveel gingen halen. Ja, ik dacht veel op dat moment. Ontlading toen het 93 wasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duurt geloof ik langer dan twee minuten. Veel te lang ja. Vooral zo vaak hetzelfde herhalen. Zweden moet 253 punten halen om te kunnen winnen....
Gelukkig is die ellendige vertraging dan in elk geval nog voor 1 persoon goed geweestquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:20 schreef Japepk het volgende:
[..]
Toch vond ik het fijn dat ze het vaak herhaalden. Ik had namelijk bij de 3e x pas door dat je dus moest luisteren of ze méér of minder (foute uitspraak oei) punten dan dat zouden halen en dat dat dus nog voor verwarring ging zorgen als ze er tweehonderdzoveel gingen halen. Ja, ik dacht veel op dat moment. Ontlading toen het 93 was
Nu nog anderhalve minuut met je vingers tussen de deur.quote:
Zolang de deur niet dicht gaat is er niets aan de hand!quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu nog anderhalve minuut met je vingers tussen de deur.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, Naatje is een stuk leuker dan dat omhooggevallen brugpiepertje
Als ze sneller de uitslag hadden gezegd, dan had je niet eens hoeven na te denken hoeveel punten Zweden nodig had.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:20 schreef Japepk het volgende:
[..]
Toch vond ik het fijn dat ze het vaak herhaalden. Ik had namelijk bij de 3e x pas door dat je dus moest luisteren of ze méér of minder (foute uitspraak oei) punten dan dat zouden halen en dat dat dus nog voor verwarring ging zorgen als ze er tweehonderdzoveel gingen halen. Ja, ik dacht veel op dat moment. Ontlading toen het 93 was
Toen ik eenmaal zo ver was duurde het alsnog lang hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig is die ellendige vertraging dan in elk geval nog voor 1 persoon goed geweest
En als ze na het zingen gewoon meteen de trofee aan Duncan (onsquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze sneller de uitslag hadden gezegd, dan had je niet eens hoeven na te denken hoeveel punten Zweden nodig had.
Haha die heb ik eerder vanavond ook aangeklikt. Maar ik had er uiteindelijk ook geen zin in.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
Net toevallig op een Youtube video gestuit van zo'n 'honest reaction' op Arcade. Een of ander kereltje genaamd Aaron die z'n kijkers begroet met 'Hey Aaronators'.
Direct weer uitgezet, natuurlijk.
Ahquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha die heb ik eerder vanavond ook aangeklikt. Maar ik had er uiteindelijk ook geen zin in.
Z'n vriend?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Wie is die kerel naast Duncan eigenlijk? (Echt naast Duncan, bedoel niet John)
Dan weet ik het niet, maar ik wil nog wel een wilde gok wagen op Prins Ludwig de Onverschrikkelijkequote:
Is dat niet die Vledder van Lucky Letters?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Wie is die kerel naast Duncan eigenlijk? (Echt naast Duncan, bedoel niet John)
Gvd niet eens gedacht aan die referencequote:Op woensdag 22 mei 2019 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet die Vledder van Lucky Letters?
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gvd niet eens gedacht aan die reference![]()
Trouwensquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gvd niet eens gedacht aan die reference![]()
Wowquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
TrouwensWij schelen maar twee dagen qua registratie!
Deze?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
Net toevallig op een Youtube video gestuit van zo'n 'honest reaction' op Arcade. Een of ander kereltje genaamd Aaron die z'n kijkers begroet met 'Hey Aaronators'.
Dat was 'm! Was het nog de moeite waard?quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze?
Kwam hem ook tegen.
Heb hem helemaal uitgezeten.
Die zag ik ook vanmiddag. Very nice.quote:
Ja, dank je wel zeg. Nu ga ik voor de achtste keer een halve nacht kwijt zijn dat topic terug te lezen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Voor de nieuwere FOK!kers: GC / Wie is deze man?
Hahaha, legendarisch hequote:Op woensdag 22 mei 2019 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dank je wel zeg. Nu ga ik voor de achtste keer een halve nacht kwijt zijn dat topic terug te lezen.![]()
![]()
Newbiesquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
TrouwensWij schelen maar twee dagen qua registratie!
Ik ga hier nog steeds stuk omquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Voor de nieuwere FOK!kers: GC / Wie is deze man?
Wij zijn tenminste nog jong en fris en hebben nog hoop voor de wereld na slechts 12 jaar op FOK!quote:
En toch ben je een paar jaar ouder dan ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste nog jong en fris en hebben nog hoop voor de wereld na slechts 12 jaar op FOK!
Wat raarquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat de TS van dat topic inmiddels niet meer actief is op FOK!
Ohquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch ben je een paar jaar ouder dan ik
De eerste twee minuten kan je sowieso overslaan, promoten van zichzelf en iemand die hij leuk vind oid.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was 'm! Was het nog de moeite waard?
Ik ben niet alle jaren even actief geweestquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Maar ja, het verlies van hoop wordt afgemeten aan het aantal jaren op FOK! he, niet de echte leeftijd
Hahaha, fantastischquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:13 schreef Studiotje het volgende:
Dat Victor er af is gephotshopt en dat ze zeggen "Ja das de hand van Victor"![]()
Twee keer de helft was ook mooiquote:
Dank je, ik zal met de acht gewonnen minuten iets heel nuttigs doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De eerste twee minuten kan je sowieso overslaan, promoten van zichzelf en iemand die hij leuk vind oid.
Daarna kijkt hij de video (die hij overigens zo vaak onderbreekt dat het nu acht minuten duurt) terwijl hij vertelt waarom het zo goed is.
Vervolgens nog twee minuten lezen van zijn idk fantweets oid?
Lang verhaal kort, nee.
Nou jammer, want als je wel kijkt, dan zie je dat die jongen een verdomd goeie analyse maakt van het lied, van de zang en van de staging. Als alle juryleden met zoveel verstand van zaken hadden gekeken dan hadden we met nog veel meer punten gewonnen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
Ik zat in de vroegere jaren van FOK! nog op IRC. Lang, lang geleden!quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben niet alle jaren even actief geweestWel eens persoonlijke statistieken gezien: daar zat een jaar tussen dat ik precies 1 post had
Ik krijg nu heel tegenstrijdige reviews van deze video. Het lijkt het Songfestival welquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Nou jammer, want als je wel kijkt, dan zie je dat die jongen een verdomd goeie analyse maakt van het lied, van de zang en van de staging. Als alle juryleden met zoveel verstand van zaken hadden gekeken dan hadden we met nog veel meer punten gewonnen.
Je krijgt geen tegenstrijdige reviews imo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik krijg nu heel tegenstrijdige reviews van deze video. Het lijkt het Songfestival wel
Jouw vraag was:quote:hij vertelt waarom het zo goed is.
Een reactievideo die voor ruim een derde gaat over de reagerende persoon ipv waar op gereageerd moet worden is imo niet de moeite waard. Daarvoor zijn er veel betere reactievideo's te vinden.quote:Was het nog de moeite waard?
Vond ik ook beter dan voorgaande jaren (op Zweden 2013, Denemarken 2014 en Zweden 2016 na).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
Net weer de hele show afgekeken (we waren zondag begonnen en dan elke dag een stuk) - Het blijft geweldig
Moet echt zeggen dat de presentatie gewoon heel goed was, van alle vier. Ontspannen en professioneel.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Jongens ik stap zo het vliegtuig in naar Lissabon, ik zal Conan de groeten doen en iedereen bedanken voor de 12 punten.![]()
Fijne vakantie en bedankt Portugal maarquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Jongens ik stap zo het vliegtuig in naar Lissabon, ik zal Conan de groeten doen en iedereen bedanken voor de 12 punten.![]()
Doe dat vooral, want Portugal was dit jaar onze grootste sponsorquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Jaloers! Fijne vakantie! Eet een extra pasteitje voor me! Of 2.quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Fijne vakantie! Geniet ervanquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |