Duidelijk de OP niet gelezen, tenzij dit serieus is...quote:
Inkoppertjes komen toch, en dan zijn ze alvast uit de luchtquote:Op zondag 19 mei 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duidelijk de OP niet gelezen, tenzij dit serieus is...
quote:
Zou wel een goede zijn, ook meteen om al die gimmicks en goedkope truckjes wat te ontmoedigen.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:02 schreef benlankamp het volgende:
Music First, om mooi dicht bij Duncan te blijven.
GEKOLONISEERDquote:Op maandag 20 mei 2019 00:04 schreef Jane het volgende:
Liefst iets dat ook bij NL past of van toepassing is, maar ik heb moeite om nu met iets goeds te komen.
Dat kunnen we nu wellicht voorkomen.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:01 schreef Strani het volgende:
Ik denk trouwens na over een serieuze maar ze komen wel altijd met iets verschrikkelijk oubolligs he?
Zoiets, of Never Give Up ofzo.quote:
Dan vind ik gewoon 'Dinge Dong' (of Ding A Dong) eigenlijk nog leuker.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:20 schreef Butler456 het volgende:
Misschien een hele rare, maar 'Feeling Alright', uit Ding-A-Dong waarmee we in 1975 wonnen.
Gesponsoord door Ring.comquote:Op maandag 20 mei 2019 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan vind ik gewoon 'Dinge Dong' (of Ding A Dong) eigenlijk nog leuker.
Thanks 😊. Vind t zelf ook wel passend. Gezellig, vrolijk en toch verwijzend naar NL. En kunnen ze hip doen met selfies enzo.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:19 schreef Jane het volgende:
Nu vind ik echt dat het Say Cheese moet worden en kan niks leukers meer bedenken.
Die tweede is mooi.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:31 schreef WhiteBeard het volgende:
Dream Big (uitspraak Duncan)
Let's Celebrate Music (verzoek Duncan en Salvador Sobral)
Together we are United
Nog even verder laten bezinken en ik denk echt dat we deze echt moeten voordragen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 06:57 schreef iBenny het volgende:
Live laugh love.
Natuurlijk wel met een mooi Xenos font
Ja hier dacht ik ook al aan, zul je net zienquote:Op maandag 20 mei 2019 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat Music First beter vermeden kan worden voor het geval dat er volgend jaar weer zoiets als Netta wint.
En zei Duncan niet ook dat hij zo’n show met vuurwerk en verkleedpartijtjes prachtig vond, maar dat het niet bij hem past? En we moeten ook niet snobachtig gaan klinken.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier dacht ik ook al aan, zul je net zienen het moet ook niet overkomen op de manier zoals Salvador het zei, want dat is niet wat Duncan bedoelde maar kan wel zo overkomen.
Dit vind ik een leuk idee!quote:Op maandag 20 mei 2019 08:31 schreef Dave het volgende:
- Iets met paint/colors, Paint/color your future oid (dit doortrekken in postcards, beroemde schilderen van Hollandse meesters)
Jaa ik wil ook een tulp als logoquote:Op maandag 20 mei 2019 01:29 schreef Nexum het volgende:
#blossom
Artwork en het logo zijn dan in de vorm van een tulp.
Zo speciaal zijn bieten nou ook weer niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:31 schreef Dave het volgende:
- Drop the beat (variant op say cheese, met een andere typisch nederlandse lekkernij)
quote:
Ja, iets met water, maar had Portugal dat ook niet in 2018?quote:Op maandag 20 mei 2019 00:16 schreef Greys het volgende:
Maar iets met water zou weer geweldig passen bij Nederland Waterland ennnnnnn bij Duncan z'n Arcade.
"Dive Deep"
All aboard was dat.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, iets met water, maar had Portugal dat ook niet in 2018?
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Deze vind ik heel mooi! Echt een verhalend, verbindend gevoel in 2 woorden.
Music First als knipoog naar Duncan zou ook mooi zijn, maar het komt ook een beetje 'agressief' over. Music Unites zou me dan mooier lijken.
Of “Flourish”quote:Op maandag 20 mei 2019 01:29 schreef Nexum het volgende:
#blossom
Artwork en het logo zijn dan in de vorm van een tulp.
Ik heb hier vanochtend op weg naar werk over na zitten denken, maar dit vind ik eigenlijk wel een hele goeie. Mooi themaquote:Op maandag 20 mei 2019 08:31 schreef Dave het volgende:
- Iets met paint/colors, Paint/color your future oid (dit doortrekken in postcards, beroemde schilderen van Hollandse meesters)
Daar kun je ook meteen iets moois mee doen in de postcards inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier vanochtend op weg naar werk over na zitten denken, maar dit vind ik eigenlijk wel een hele goeie. Mooi thema
I’m not crazy Henkie.quote:
See our Colorsquote:Op maandag 20 mei 2019 08:31 schreef Dave het volgende:
Stuur maar door naar AvroTros, we zijn eruit, Show Your Colours/Paint Your Colors, slotje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind die van Dave ook wel mooi, iets met Paint Your Colors ofzo.
Want het kan slaan op kleurrijke mensen, jezelf goed neerzetten op het podium, jezelf presenteren wie je bent, je kunt dan idd iets met beroemde Nederlandse schilderijen in de postcards ennnn je kunt Andre Rieu zn orkest als levende nachtwacht laten spelen ofzo als intervalt etc.
Met tagjes en link naar topic.twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 16:51:07Op het Songfestivalforum komen nu al de mooiste ideeën voorbij voor de slogan van ESF2020. Er zitten heel mooie bij, bv PAINT YOUR COLOR (en dan bv iets met NLse schilders als thema). #SayCheese is ook een leuke. Lezen jullie mee, @songfestival @AVROTROS?https://t.co/IyoScwMQD2 reageer retweet
Vind zelf wel dat dat 'm moet worden jaquote:
Nu je dit roept nemen ze hem vast niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind zelf wel dat dat 'm moet worden ja![]()
De AVROTROS mag me benaderen voor een vergoeding.
Oke grapje AVROTROS! Hij is free to use!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu je dit roept nemen ze hem vast niet meer.
Dat is wel zoquote:
IAMsterdam,goeiequote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:21 schreef libranl het volgende:
[..]
Dat is wel zo![]()
Oke andere slogan dan: It's Amsterdam*
(*eventueel aan te passen aan stad van toepassing)
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind zelf wel dat dat 'm moet worden ja![]()
De AVROTROS mag me benaderen voor een vergoeding.
Ook een heel goede ja. Hoop dat dat 'm wordtquote:
Dan kunnen we ook elke show die we bijwonen een grote Fok!Wave doen!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Cee het volgende:
- Making waves (referentie naar water maar ook naar geluidsgolven en naar het veroorzaken van verandering)
Deze is geweldig. Ik hoop dat de organisatie meeleest.quote:
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Making Waves
Show your colorsOp dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Cee het volgende:
- Making waves (referentie naar water maar ook naar geluidsgolven en naar het veroorzaken van verandering)
- The sky is the limit
quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef Guanabana het volgende:
In vind het een beetje viezig om heel de tijd aan kaas te denken als ik die slogan zie/hoor![]()
Ze kunnen in elk geval niet zeggen dat ze het niet wisten:quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze is geweldig. Ik hoop dat de organisatie meeleest.
Ik had zelf 'Amsterdam 2020: You Know What I Mean' in gedachten, maar Say Cheese is geniaal.
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 16:51:07Op het Songfestivalforum komen nu al de mooiste ideeën voorbij voor de slogan van ESF2020. Er zitten heel mooie bij, bv PAINT YOUR COLOR (en dan bv iets met NLse schilders als thema). #SayCheese is ook een leuke. Lezen jullie mee, @songfestival @AVROTROS?https://t.co/IyoScwMQD2 reageer retweet
Nog een variant:quote:Ik hoop dat de focus gaat zijn op een innovatief, modern songfestival. Zeker omdat het de eerste editie in het nieuwe decennium gaat zijn.
Daarom wellicht iets in de trant van:
"The Future is Now!"
Ach een paar jaar geleden was het #JoinUs. Dan vind ik #SayCheese tenminste nog grappig op NL slaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:20 schreef Guanabana het volgende:
Maar mensen, Say cheese is toch veel te ludiek en ook nietszeggend? Kijk andere slogans zijn ook wel redelijk algemeen maar die hebben tenminste nog een love love peace peace boodschap of iets verbindends of over muziek ofzo.
Het is grappig, laat zien dat je jezelf niet te serieus neemt. Veel memorabeler dan die afgezaagde slogans à la 'Paint the Future'.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:20 schreef Guanabana het volgende:
Maar mensen, Say cheese is toch veel te ludiek en ook nietszeggend? Kijk andere slogans zijn ook wel redelijk algemeen maar die hebben tenminste nog een love love peace peace boodschap of iets verbindends of over muziek ofzo.
Ik heb het ook niet zo op “say cheese”, vooral ook omdat in het Engels cheese, of cheesy wordt gebruikt om iets aan te duiden dat fout is (als in Het Foute Uur). En dat is regelmatig bij het ESF zo, maar je wil er toch niet direct naar verwijzen, al is het maar met een term die misschien niet iedereen kent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:20 schreef Guanabana het volgende:
Mja, maar ik vind zo'n slogan niet echt de plaats daarvoor, of om grappig te doen. Jezelf niet serieus nemen kan ook prima tijdens de show zelf of tijdens de intervalact. En we willen toch juist wel dat het ESF serieus genomen wordt? Anders ga je weer terug naar circus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:37 schreef blackswangreen het volgende:
Het is grappig, laat zien dat je jezelf niet te serieus neemt.
Mja, Feel Free, maar rij geen 54 in de bebouwde kom en zet je vuilnisbak niet een uur te vroeg buiten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef Japepk het volgende:
Misschien is Feel free ook wel iets. Nederland staat bekend als vrij land (ookal is de praktijk soms anders) en het betekent ook dat je jezelf kunt zijn en vrij bent om te doen wat je wil.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, Feel Free, maar rij geen 54 in de bebouwde kom en zet je vuilnisbak niet een uur te vroeg buiten.
Dat glas is wel erg halfvol. Dat er regels zijn wil niet zeggen dat we geen erg vrij land zijn. We liepen voorop met homorechten, mensen krijgen hier een goede kans om te studeren in welke richting ze maar willen en de vrijheid van meningsuiting wordt hier tot vervelens toe ingezet om welk standpunt dan ook te verdedigen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, Feel Free, maar rij geen 54 in de bebouwde kom en zet je vuilnisbak niet een uur te vroeg buiten.
Vind ik ook een mooie!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef Japepk het volgende:
Misschien is Feel free ook wel iets. Nederland staat bekend als vrij land (ookal is de praktijk soms anders) en het betekent ook dat je jezelf kunt zijn en vrij bent om te doen wat je wil.
Dit was uiteraard met opzet wat gechargeerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat glas is wel erg halfvol. Dat er regels zijn wil niet zeggen dat we geen erg vrij land zijn. We liepen voorop met homorechten, mensen krijgen hier een goede kans om te studeren in welke richting ze maar willen en de vrijheid van meningsuiting wordt hier tot vervelens toe ingezet om welk standpunt dan ook te verdedigen.
Nah, als je ziet wat wij hier in nog geen week al kunnen bedenken, dan zou ik het heel karig vinden als het zoiets generieks wordt. Een slogan die een sterke link met Nederland heeft zou toch mooi zijn. Ik hoop echt dat AVROTROS er een 'once in a lifetime' dingetje van maakt. We hopen natuurlijk dat met de keuze voor kwaliteit de laatste jaren de winst vaker onze kant op gaat komen, maar voorlopig heeft er 44 jaar tussen gezeten. ESF komt naar Nederland en dat zal iedereen weten ook!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was uiteraard met opzet wat gechargeerd
Maar het is wel een slogan waarbij je er vanuit kan gaan dat er uit eigen land al de nodige cynische reacties op gaan komen. Dan kan je nog beter iets inspiratieloos als Music Unites of Share The Passion hebben.
Dat is nou juist het geniale! Met die slogan maai je het gras voor de haters weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op “say cheese”, vooral ook omdat in het Engels cheese, of cheesy wordt gebruikt om iets aan te duiden dat fout is (als in Het Foute Uur). En dat is regelmatig bij het ESF zo, maar je wil er toch niet direct naar verwijzen, al is het maar met een term die misschien niet iedereen kent.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te verdacht zou je zeggen, want het is niet aan Maastricht om zo’n slogan te verzinnen lijkt mequote:Op maandag 8 juli 2019 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren een poster gezien waarop Maastricht als kandidaat stad wordt aangeprezen. Daarop staat onderaan Come Closer. Dat zou wel in het rijtje passen, maar als het echt die slogan wordt vind ik het op z'n minst verdacht
twitter:alwaysxduncan twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 16:20:16the eurovision 2020 slogan should be “dream big” reageer retweet
Dat lijkt me iets te veel herhaling van #DareToDream.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:21 schreef ryxje het volgende:
twitter:alwaysxduncan twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 16:20:16the eurovision 2020 slogan should be “dream big” reageer retweet
Ja die vind ik ook nog steeds echt mooi.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:49 schreef Nexum het volgende:
Ik vind al die slogans met ''Come Closer'' ''Enjoy'' ''Love'' etc allemaal in die trant echt te saai.
Ik wil echt iets dat spreekt tot mensen individueel. Daarom ben ik voorstander van ''Paint Your Own Sound'' of ''Create Your Own Melody''
Gieren om Arnhem. Cause it’s true.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:43 schreef blackswangreen het volgende:
Rotterdam 2020: You Never Walk Alone.
Utrecht 2020: Treat(y) Yourself.
Arnhem 2020: It's Almost Germany.
Maastricht 2020: Where!?
Ik vind die van Rotterdam dus best tof.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:43 schreef blackswangreen het volgende:
Rotterdam 2020: You Never Walk Alone.
Utrecht 2020: Treat(y) Yourself.
Arnhem 2020: It's Almost Germany.
Maastricht 2020: Where!?
Dus iets met create, innovate, pioneer of discover etc ligt wel voor de hand denk ik.quote:Het Eurovisie Songfestival 2020 moet ‘een visitekaartje worden van Nederlandse creativiteit en media-innovatie’ stellen de drie partijen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Rotterdam 2020: No Words But Action.
Zo:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Rotterdam 2020: No Words But Action.
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 20:00:07Maastricht kiest voor "Come Closer", Arnhem voor "Celebrate Freedom". Wat denken jullie dat Rotterdam als slogan heeft? Op Songfestivalforum.nl opperde iemand al "You Never Walk Alone" als thema voor Rotterdam. 👍🏻😂 #stedenstrijd #songfestivalforum #songfestival https://t.co/GK1tcsiiw3 reageer retweet
Hm, met die druppels en dan weer een stroom, weer druppels, weer een stroom...quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef ijs_beer het volgende:
Many waterdrops, one stream.
Of Many waterdrops form one stream
Geïnspireerd bij de Maas.
Ik dacht na dat filmpje: ‘All about music’ oid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:06 schreef Bamba het volgende:
Naar aanleiding van het bekendmakingsfilmpje over Rotterdam heb ik het gevoel dat de slogan: what is it really about? wordt.
Dan krijg je Lee Towers er weer bijquote:Op donderdag 5 september 2019 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Ik associeer kaas alleen niet direct met Rotterdam. Eerder iets als You Never Sing Alone of zoiets.
Oplossing is dat tijdens het songfestival Gouda Rotterdam Cheese District heetquote:Op donderdag 5 september 2019 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Ik associeer kaas alleen niet direct met Rotterdam. Eerder iets als You Never Sing Alone of zoiets.
Welkom op ons forum!quote:Op donderdag 5 september 2019 20:48 schreef SCH68 het volgende:
-Embrace
-Embrace freedom
-Embrace diversity.
Dank je!quote:Op donderdag 5 september 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom op ons forum!Leuk dat je meepost. Kwam je hier via Twitter?
Leuk! Veel plezier, we hopen je in vele topics terug te zien. En als we je ergens bij kunnen helpen, roep dan even in het slowchat topic (daar waar SC voor staat) of het Feedback topic.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:12 schreef SCH68 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik kom hier inderdaad via Twitter.
Goeie binnenkomerquote:Op donderdag 5 september 2019 20:48 schreef SCH68 het volgende:
-Embrace
-Embrace freedom
-Embrace diversity.
Ik ga m’n best doen, en als ik vragen heb, weet ik nu waar ik zijn moetquote:Op donderdag 5 september 2019 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier, we hopen je in vele topics terug te zien. En als we je ergens bij kunnen helpen, roep dan even in het slowchat topic (daar waar SC voor staat) of het Feedback topic.
Die vind ik wel mooi!quote:Op donderdag 5 september 2019 21:35 schreef Niels93 het volgende:
“Elevate”
- elke postcard eindigt met een letterlijk hoog punt in Nederland (Euromast, Vaalserberg, Wolkenkrabber Rotterdam)
- Elevate: de ambitie om het ESF naar een hoger plan te tillen
- het ESF als springplank voor een carriere
Fly on the wings of love?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:15 schreef ato het volgende:
Show us joy
Love is respect
Music is the bridge (of love)
Dat is ook wel een goede!quote:Op donderdag 5 september 2019 22:16 schreef Greys het volgende:
Deze werd ook gepost als reactie op onze tweet voor ideeën.
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet. Ik moet aan een wietplantage denken.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:07 schreef Mlita het volgende:
Alleen een beetje lastig uit te spreken, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. Oeh. Of:
READY TO ROAR
Naar de Nederlandse leeuw en de deelnemers.
Joah. Dies gaaf.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. Oeh. Of:
READY TO ROAR
Ja, tof! En dan met brullende leeuwenkop als logoquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. Oeh. Of:
READY TO ROAR
Leeuwenkop als logo is leuk!quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:10 schreef fiena het volgende:
[..]
Ja, tof! En dan met brullende leeuwenkop als logo
Of: Celebrate the roaring twenties
(Omdat het 2020 is)
YES YESquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. Oeh. Of:
READY TO ROAR
Met als internationale superster...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?C’est Davie :o)
Pass the Dutchie to the left hand side, zal elke buitenlander denkenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Andromache het volgende:
Pass it on. Slaat op de traditie, 75 jaar vrijheid, samen met meerdere identiteiten het feest vieren. Kan Douwe Bob ook nog leuk optreden, lekker nummer
Ik vind deze eigenlijk de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen!quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Andromache het volgende:
Pass it on. Slaat op de traditie, 75 jaar vrijheid, samen met meerdere identiteiten het feest vieren. Kan Douwe Bob ook nog leuk optreden, lekker nummer
Leuk terugkerend thema in de postcards!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Elke buitenlander gaat dan meteen denken aan het doorgeven van een joint.
Wees dan maar blij dat het geen Maastricht is geworden.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat Make It Happen het nog wel eens echt kan gaan worden. Persoonlijk vind ik het nog altijd een beetje een mweh-slogan, maar ik zou echt zo gauw ook niks anders meer weten.
Koekoekquote:Op woensdag 25 september 2019 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat Make It Happen het nog wel eens echt kan gaan worden. Persoonlijk vind ik het nog altijd een beetje een mweh-slogan, maar ik zou echt zo gauw ook niks anders meer weten.
Make it happen.quote:
Rotterdam 2020: Death to False Slogans.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2019 14:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat het geen Maastricht is geworden.
MECC it happen.
Gruwelt.
LET’SSS DOO THISSSSquote:Op donderdag 26 september 2019 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
RotterDAMN GUUUUUUUUUURLLLLLLLLLLL
quote:Op woensdag 25 september 2019 14:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat het geen Maastricht is geworden.
MECC it happen.
Gruwelt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef grazz het volgende:
Doe maar gewoon Make it happenKort, krachtig en na Dare to dream zeer passend.
Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:59 schreef Niels93 het volgende:
Cornald zei in DWDD een tijdje geleden dat hij graag innovatie en design wil laten zien op het ESF. Misschien kan de slogan daar ook naar gemaakt zijn, iets als "Think. Do. Design.", "Good people, good design" of simpel "Our Design"
Edit: wat een gek woord eigenlijk: design
Zie wel deze op Twitterquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:06 schreef Niels93 het volgende:
Eurovision heeft op insta in haar verhaal iets geplaatst over de slogan en het wachten hierop. Kan iemand het delen? Weet niet hoe dat moet
twitter:Eurovision twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 13:04:49Me, outside the meeting room where the theme and slogan for #Eurovision 2020 are being decided🤫 #FridayFeeling https://t.co/AtTnxfEePW reageer retweet
Dus binnenkort onthulling van de slogan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie wel deze op Twittertwitter:Eurovision twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 13:04:49Me, outside the meeting room where the theme and slogan for #Eurovision 2020 are being decided🤫 #FridayFeeling https://t.co/AtTnxfEePW reageer retweet
Vorig jaar werd het rond deze periode bekend ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:11 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Dus binnenkort onthulling van de slogan?
De slogan wordt 'Coming soon...'quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het rond deze periode bekend ja!
Of ze moeten Duncan zijn tactiek over hebben genomen.
Even op gereageerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie wel deze op Twittertwitter:Eurovision twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 13:04:49Me, outside the meeting room where the theme and slogan for #Eurovision 2020 are being decided🤫 #FridayFeeling https://t.co/AtTnxfEePW reageer retweet
twitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 13:14:17In a moment like thiiiiiissss we want to be the fly on the meeting room wall because we wanna know wanna know wanna knowww 🎶🕵️ https://t.co/dy1avzvZ4C reageer retweet
Dan hebben we nog een solide half jaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het rond deze periode bekend ja!
Of ze moeten Duncan zijn tactiek over hebben genomen.
Rotterdam 2020quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:59 schreef Niels93 het volgende:
Cornald zei in DWDD een tijdje geleden dat hij graag innovatie en design wil laten zien op het ESF. Misschien kan de slogan daar ook naar gemaakt zijn, iets als "Think. Do. Design.", "Good people, good design" of simpel "Our Design"
Edit: wat een gek woord eigenlijk: design
Op zich niet eens een slechte slogan!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Ah ja had net een screenshot van de storie gemaakt idd, is dezelfde.
Zou de slogan A Moment Like This worden?
[ afbeelding ]
Naah, dat geloof ik niet. De hostcityintroductievideo ging na 'music first'nog een minuut verder met allerlei antwoorden op de vraag 'what is it really about' met de nadruk op verbondenheid. Dit neigt eerder naar iets met Freedom, of Shared Dreams ofzo denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:01 schreef Em31 het volgende:
Music?
Dus Music First dan?Hoop 't niet.
Is het niet gewoon de single release? Music first. Eerst de single. Dan de rest.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:21 schreef Greys het volgende:
AvroTros, Songfestival en Eurovision enzo tweetten het allemaal tegelijk dus er komt vandaag vast iets. Whoehoehoeeeeee
Dat kun je dan wel verwachten inderdaad. Al is het maar een bepaalde teaser, of een aftelklokje.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:21 schreef Greys het volgende:
AvroTros, Songfestival en Eurovision enzo tweetten het allemaal tegelijk dus er komt vandaag vast iets. Whoehoehoeeeeee
De single van Duncan bedoel je? Denk het niet. Denk niet dat de officiële Eurovision account daarover zou tweeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de single release? Music first. Eerst de single. Dan de rest.
Echt he.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:27 schreef Dave het volgende:
Ook al een eerste 'Italy was robbed' reactie.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:28 schreef Momo het volgende:
Denkt Duncan een mooie tijd te hebben gevonden voor het releasen van zijn nieuwe single (geen Adele etc), wordt het ESF slogan bekend
Echt wat een kuup zure sloten zit daar nog zeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:27 schreef Dave het volgende:
Ook al een eerste 'Italy was robbed' reactie.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:30 schreef Aoibhin het volgende:
Óf de slogan is de titel van de nieuwe single van Duncan, of zit erin verwerkt.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:02 schreef Mlita het volgende:
Ik hoop het ook.. maar verwacht het niet. Duncan heeft op Twitter gezegd dat het om een nieuwe single gaat. ‘Love don’t hate it’ is verder het enige nummer dat in de UK muziekrechtendatabase is opgenomen naast Arcade. Ik denk dat het echt dat nummer is. Waarom ze nog geen titel teasen is wel weer merkwaardig. Net als releasen op woensdag om 17:00 uur..
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Naah, dat geloof ik niet. De hostcityintroductievideo ging na 'music first'nog een minuut verder met allerlei antwoorden op de vraag 'what is it really about' met de nadruk op verbondenheid. Dit neigt eerder naar iets met Freedom, of Shared Dreams ofzo denk ik.
Trumpets first?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop het
Bij Music First moet ik vooral aan Trump denken
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:38 schreef Dave het volgende:
Of het is de slogan al, 'What is it really about?'.
Ik twijfelde ook. Ik appte Cee ook al 'dit is hem niet toch'.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:38 schreef Dave het volgende:
Of het is de slogan al, 'What is it really about?'.
Wat?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:49 schreef KoningPils het volgende:
Wikipedia:
2020 Netherlands Rotterdam We’re c*ck destroyers babe
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 23-10-2019 om 12:52:06Is het toeval dat de Eurovisiekanalen vandaag hinten naar de slogan voor 2020 op dezelfde dag als de release van de single van @dunclaurence? Zou het iets met elkaar te maken hebben? Op https://t.co/LCu1IF88oD denken sommigen van wel! Zou hij het bekendmaken? Wat denk jij? https://t.co/IBKb0Pld9g reageer retweet
Oh..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Iemand heeft heel grappig wikipedia aangepast. Dit is de (mogelijke) slogan voor 2020.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |