Vind zelf wel dat dat 'm moet worden jaquote:
Nu je dit roept nemen ze hem vast niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind zelf wel dat dat 'm moet worden ja![]()
De AVROTROS mag me benaderen voor een vergoeding.
Oke grapje AVROTROS! Hij is free to use!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu je dit roept nemen ze hem vast niet meer.
Dat is wel zoquote:
IAMsterdam,goeiequote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:21 schreef libranl het volgende:
[..]
Dat is wel zo![]()
Oke andere slogan dan: It's Amsterdam*
(*eventueel aan te passen aan stad van toepassing)
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind zelf wel dat dat 'm moet worden ja![]()
De AVROTROS mag me benaderen voor een vergoeding.
Ook een heel goede ja. Hoop dat dat 'm wordtquote:
Dan kunnen we ook elke show die we bijwonen een grote Fok!Wave doen!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Cee het volgende:
- Making waves (referentie naar water maar ook naar geluidsgolven en naar het veroorzaken van verandering)
Deze is geweldig. Ik hoop dat de organisatie meeleest.quote:
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Making Waves
Show your colorsOp dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Cee het volgende:
- Making waves (referentie naar water maar ook naar geluidsgolven en naar het veroorzaken van verandering)
- The sky is the limit
quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef Guanabana het volgende:
In vind het een beetje viezig om heel de tijd aan kaas te denken als ik die slogan zie/hoor![]()
Ze kunnen in elk geval niet zeggen dat ze het niet wisten:quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze is geweldig. Ik hoop dat de organisatie meeleest.
Ik had zelf 'Amsterdam 2020: You Know What I Mean' in gedachten, maar Say Cheese is geniaal.
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 16:51:07Op het Songfestivalforum komen nu al de mooiste ideeën voorbij voor de slogan van ESF2020. Er zitten heel mooie bij, bv PAINT YOUR COLOR (en dan bv iets met NLse schilders als thema). #SayCheese is ook een leuke. Lezen jullie mee, @songfestival @AVROTROS?https://t.co/IyoScwMQD2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |