Duidelijk de OP niet gelezen, tenzij dit serieus is...quote:
Inkoppertjes komen toch, en dan zijn ze alvast uit de luchtquote:Op zondag 19 mei 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duidelijk de OP niet gelezen, tenzij dit serieus is...
quote:
Zou wel een goede zijn, ook meteen om al die gimmicks en goedkope truckjes wat te ontmoedigen.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:02 schreef benlankamp het volgende:
Music First, om mooi dicht bij Duncan te blijven.
GEKOLONISEERDquote:Op maandag 20 mei 2019 00:04 schreef Jane het volgende:
Liefst iets dat ook bij NL past of van toepassing is, maar ik heb moeite om nu met iets goeds te komen.
Dat kunnen we nu wellicht voorkomen.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:01 schreef Strani het volgende:
Ik denk trouwens na over een serieuze maar ze komen wel altijd met iets verschrikkelijk oubolligs he?
Zoiets, of Never Give Up ofzo.quote:
Dan vind ik gewoon 'Dinge Dong' (of Ding A Dong) eigenlijk nog leuker.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:20 schreef Butler456 het volgende:
Misschien een hele rare, maar 'Feeling Alright', uit Ding-A-Dong waarmee we in 1975 wonnen.
Gesponsoord door Ring.comquote:Op maandag 20 mei 2019 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan vind ik gewoon 'Dinge Dong' (of Ding A Dong) eigenlijk nog leuker.
Thanks 😊. Vind t zelf ook wel passend. Gezellig, vrolijk en toch verwijzend naar NL. En kunnen ze hip doen met selfies enzo.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:19 schreef Jane het volgende:
Nu vind ik echt dat het Say Cheese moet worden en kan niks leukers meer bedenken.
Die tweede is mooi.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:31 schreef WhiteBeard het volgende:
Dream Big (uitspraak Duncan)
Let's Celebrate Music (verzoek Duncan en Salvador Sobral)
Together we are United
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |