Netjes! Hier bewolking en motregen. Morgen opeens 22 graden, zal het wel weer lekker benauwd zijn ineensquote:
Veel plezier!!quote:
Ik ben net een uur thuisquote:
Dankjewel, moet wel lukken. M'n lijf schreeuwt om slaap.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ben net een uur thuisNu uitbuiken van het eten.
Slaap lekker zo!
Oh fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dankjewel, moet wel lukken. M'n lijf schreeuwt om slaap.....
Gelukkig komt woensdag m'n nieuwe matras binnen
Klokje rond geslapen en voel me verrassend goed nuquote:
Ik kan nietquote:
Nouuuu zegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan nietik moet oppassen op de hond van mijn ouders dit weekend.
Boe. Kinderboerderij is zo leukquote:
Absoluutquote:
Da's stom ja maar 6 minuten is wel te doen. Als het binnenkort weer mooi weer is eens doen danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
AbsoluutEn is het maar 6 minuten lopen vanaf de bushalte, al blijft het stom dat ze de halte vlak VOOR het park hebben geschrapt
Ja gaan we doenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Da's stom ja maar 6 minuten is wel te doen. Als het binnenkort weer mooi weer is eens doen dan
Leuk!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 10:10 schreef Poes. het volgende:
Net z'n optreden even bekeken, wel mooi![]()
Billy kende het nummer wel zei hij, die hoort hem natuurlijk elk uur op Sky Radio
Vind het wel leuk dat NL weer eens heeft gewonnenquote:Op zondag 19 mei 2019 12:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik wist het ook niet. Boeit me o ook totaal niet
Jaquote:Op zondag 19 mei 2019 13:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat NL weer eens heeft gewonnenAl had dat toen met Ilse en Waylon al gemoeten, maar goed..
Ik kreeg t mee via whatsapp, maar ben er zelf ook niet mee bezig. Als die onzin naar Rotterdam komt ga ik dan met vakantiequote:Op zondag 19 mei 2019 12:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik wist het ook niet. Boeit me o ook totaal niet
Nee man, Ljouwert culturele hoofdstad tochhhquote:Op zondag 19 mei 2019 13:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik kreeg t mee via whatsapp, maar ben er zelf ook niet mee bezig. Als die onzin naar Rotterdam komt ga ik dan met vakantie
Gaaaaaf! Staat hier ook al tijden hoog op t lijstje. Maar komt toch elke keer wat anders tussenquote:
Ja was echt superbetaalbaar.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Staat hier ook al tijden hoog op t lijstje. Maar komt toch elke keer wat anders tussen
quote:
Jullie werken er hard voorquote:Op zondag 19 mei 2019 20:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja was echt superbetaalbaar.
Wel voor zuid afrika iig. 15 dagen
[..]![]()
Tegenwoordig brengen ze het voor 2,99quote:Op maandag 20 mei 2019 15:07 schreef LPFAN het volgende:
Even naar de Ikea voor 1 klein dingetje terwijl ze verbouwen en alles daardoor ergens anders ligt. GodsammeNooit weer.
Wat ik heb gekocht kost 2 euroquote:Op maandag 20 mei 2019 16:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jullie werken er hard voor
[..]
Tegenwoordig brengen ze het voor 2,99
Ohhhhquote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat ik heb gekocht kost 2 euroWas in de buurt dus ik dacht ga daar ff heen, mijn arme voeten
1quote:Op maandag 20 mei 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhhhhMijn matras is wat duurder ja, factor 100
Maar die wordt mooi opgerold gebracht, ideaal
Damnquote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Whaha ik ben nu in het meest luxe hotel dusver. 50 meter van het Guggenheim museum in Bilbao. Ze hebben hier zelfs een ‘kussenmenu’ waarbij je uit 4 type kussens kan kiezen
Woensdag!quote:
Bohhh wat een luxequote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Whaha ik ben nu in het meest luxe hotel dusver. 50 meter van het Guggenheim museum in Bilbao. Ze hebben hier zelfs een ‘kussenmenu’ waarbij je uit 4 type kussens kan kiezen
Ik hoop het voor je! Zul je net zienquote:Op maandag 20 mei 2019 17:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Woensdag!Ben alleen tussen 13.45 en 14.15 niet thuis, dus hopelijk komen ze voor of na de tijd
![]()
Misschien kom ik dan ook wat minder stram van bed af.
[..]
Bilbaoquote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Ik dacht dat je al een op het oog had?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:10 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is een nieuwe laptop kiezen zo moeilijk
Ja dat dacht ik ook, vandaag ff bij mediamarkt gekeken en nu weet ik het niet meerquote:
Haha zo zat ik ook hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 19:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, vandaag ff bij mediamarkt gekeken en nu weet ik het niet meer
Hahah jah. Zit te twijfelen tussen een Chromebook en een gewone Windows laptop. Maar ff goed over nadenken, geld is er toch nog niet :pquote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Haha zo zat ik ook hoor![]()
Gewoon de knoop doorhakken en niet meer naar kijken
Ik zou voor een gewone gaanquote:Op maandag 20 mei 2019 20:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah jah. Zit te twijfelen tussen een Chromebook en een gewone Windows laptop. Maar ff goed over nadenken, geld is er toch nog niet :p
Ik ben al aan het kijken, stond al op YouTubequote:Op maandag 20 mei 2019 20:03 schreef LPFAN het volgende:
Zometeen trouwens weer nu 600lb lifeHopelijk een betere dan vorige week
Ik twijfel dus nogquote:Op maandag 20 mei 2019 20:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou voor een gewone gaan
[..]
Ik ben al aan het kijken, stond al op YouTube
Omg guggenheim museum staat op mijn bucketlistquote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Vond het wel een mooie afleveringquote:
Ja dat was wel even erg!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vond het wel een mooie afleveringMaar haar hartstilstand was wel heftig om te zien
![]()
Ik kom net bij de Internist weg, mag de komende 6 weken stoppen met die vreselijke medicatie om te kijken of de bijwerkingen wegtrekken én of de schildklier stabiel blijft. Het is nog steeds niet uitgesloten dat het een reactie op m'n ziek zijn/roodvonk is geweest.
Ja, nu 7 weken zonder medicijnen en een week voor de afspraak bloed laten prikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat was wel even erg!
Ik hoop dat je bijwerkingen weg gaan trekken nu. Moet je dan over 6 weken weer heen?
Oke!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, nu 7 weken zonder medicijnen en een week voor de afspraak bloed laten prikken
Haha nicequote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:03 schreef Poes. het volgende:
Wat overigens wél cool was is dat m'n gewicht hetzelfde is gebleven![]()
Ondanks het continuë gevoel van HONGERRRRR en vreetbuien.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Straks boodschappen doen, maar even een reep chocola meenemen
Stom!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hebben ze um uit het assortiment gehaald![]()
Nu maar diabeteskoffie meegenomen
Nrt thuisquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Merk je al verschil nu je met dat ene medicijn bent gestopt?
Aaah dat heb ik even gemist. Ik hoop voor je dat die nare klachten niet meer terugkomenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nrt thuis![]()
Ik ben er juist net weer mee begonnen. Mocht er maar 2 weken mee stoppen. Gaat tot nu toe goed maar voor hoe lang. Midden juni weer prikken.
Vast wel maar hopelijk duurt dat weer een hele poosquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aaah dat heb ik even gemist. Ik hoop voor je dat die nare klachten niet meer terugkomen![]()
Heb je lekker gewerkt vandaag?
Wat heb je gedaan danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:23 schreef LPFAN het volgende:
Ik stink een uur in de wind dus zo eerst ff douchen en omkleden
Rondgelopen op mijn werkquote:
Gatverdammequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Rondgelopen op mijn werk![]()
We hebben sinds vrijdag een nieuwe kat opgevangen. 1 jaar oud, een schatje. Verhaal staat wel op de fb van de stichting :p
Maar meneer was ongecastreerd. Sproeide zijn hele kamer eronder. Hele geur gaat het hele huis doorVandaag dus ook ff ritje da. Daarom ook zo laat thuis, ben meegeweest hem ophalen.
En we hebben luchtverfrissers en spuitbussen gekocht
Echt vreselijk. En helaas gaan de andere katers ook sproeien door de geurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ga jij maar douchen, ik ruik je door het beeldscherm heen
Fucking viessssquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Echt vreselijk. En helaas gaan de andere katers ook sproeien door de geur
Ellende![]()
Geur zit gewoon in mijn neus
Het is zo'n schat maar je kan niet lang bij hem zijnquote:
Succes met herplaatsen ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is zo'n schat maar je kan niet lang bij hem zijn
Het is binnenkort waarschijnlijk wel over nu hij gecastreerd is.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is binnenkort waarschijnlijk wel over nu hij gecastreerd is.
En heel stiekem willen we hem houden
Helemaal beter gaat het nooit worden maar hij krijgt nu fysio en dan hopelijk wordt het een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:04 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Wel zielig van z'n handicaps, hopelijk komt hij dat nog te boven
Fijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Helemaal beter gaat het nooit worden maar hij krijgt nu fysio en dan hopelijk wordt het een heel stuk beter.
Laat jezelf lekker inslapen, ziek wijfquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:07 schreef LPFAN het volgende:
Hij komt ook bij een vrouw vandaan die hem wou inslapen erom
Jah hij red zich prima en we zijn allemaal verliefdquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Laat jezelf lekker inslapen, ziek wijf
Ja maar dat vertelde je nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah hij red zich prima en we zijn allemaal verliefd![]()
Ja zit nog een heel verhaal achter maar goed hij is nu op de goeie plek
Werken of koffie drinken in de zon?quote:
Hahah tuuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar dat vertelde je niet
En uiteraard komt de pakketbezorger tussen 12.30 en 14.30
Nice!!quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Werken of koffie drinken in de zon?![]()
@:LPFAN eeeeindelijk een goede vervanger gevonden voor salami, de Spaanse Worst van de Vegetarische SlagerHad de Dirk in de aanbieding, fucking lekker
Hier als in de hoofdstad of als in de provincie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef LPFAN het volgende:
Oh blijkbaar ook weer een aardbeving hier geweest. Gelukkig niks gevoeld.
Het is door de hele provincie te voelen geweest, ook in de stad. Epicentrum was in Loppersum. Toen ik nog in mijn vorige woning woonde voelde ik het wel een paar keerquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier als in de hoofdstad of als in de provincie?
Denk dat je in eerst genoemde weinig last hebt
Oké danquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is door de hele provincie te voelen geweest, ook in de stad. Epicentrum was in Loppersum. Toen ik nog in mijn vorige woning woonde voelde ik het wel een paar keer
Is wel een heel raar gevoel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké danDat is wel eng..
Hier verzakken de huizen door de enorme droogte vorig jaar
Vast nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is wel een heel raar gevoel ja.
Engaan ze daar wat aan doen?
Hahah. Volgens mijn vader gaat mijn huis ook plat in de komende jaren. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast nietIk blijf lekker zitten tot ze alsnog besluiten de boel plat te gooien, dat zwaai ik ze uit met ¤5000,- verhuisvergoeding
Niks mis mee! Het verhuizen is een gedoetje, maar de vergoeding én voorrang op een nieuwe woning maakt alles goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah. Volgens mijn vader gaat mijn huis ook plat in de komende jaren. Ik ben benieuwd
Inderdaad, ze gaan hun gang maarquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niks mis mee! Het verhuizen is een gedoetje, maar de vergoeding én voorrang op een nieuwe woning maakt alles goed
Ja maar dat wordt hem niet, betaal je gelijk 2/3 honderd euro meerquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gaan hun gang maarHet is dan de bedoeling dat ik een nieuw huis krijg op de zelfde plek.
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt hem niet, betaal je gelijk 2/3 honderd euro meer![]()
Hier in de wijk hebben ze ook nagenoeg alles gesloopt. Mijn type woning, huur rond de 4-5. Nu is alles 7+
quote:
Da's een flinke verhogingquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:28 schreef LPFAN het volgende:
Mijn huur gaat ook ff met 15 euro omhoog vanaf juli. Ze waren vorig jaar coulant vanwege de aardbevingen dus nu maar gelijk extra omhoog
Nice!quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Da's een flinke verhogingIk gelukkig niks dit jaar.
Heb ook maar even achter m'n zonnepanelen aangebeld, die heb ik nu een jaar en betaal veel te veel voorschot. Dus binnenkort weer cashen
Lekkerquote:
Vriendin van me heeft een Peugootje, die schijnt een stuk lichter te zijn dan de Corsaatjes die ik had. Dus minder wegenbelasting. Dan is het opeens wel weer aantrekkelijkquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef Poes. het volgende:
Ik ben hééél misschien aan het sparen voor een auto
Wordt het leven wel wat leuker van nouquote:
Da's wel het voordeel met kleine lichte autootjes ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een Peugootje, die schijnt een stuk lichter te zijn dan de Corsaatjes die ik had. Dus minder wegenbelasting. Dan is het opeens wel weer aantrekkelijk
Jah, ben je ook een stuk vrijer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wordt het leven wel wat leuker van nou
M'n matras is binnen en ik ben blijBilly gaat vanavond ook even proefslapen
Nu naar de Etos, hij wil een cadeautje voor me kopen
Ik heb geen haast nog, maar voor de herfst zou fijn zijn. Lichaam wordt steeds brakker en het is wel fijn om wat verder weg te kunnen in vies weerquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het voordeel met kleine lichte autootjes ja.Alleen moet je wel een beetje mazzel hebben met een nette tegenkomen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef Poes. het volgende:
Ik heb de verkoopster uitgelegd wat de bedoeling was en vervolgens heeft zij samen met B een cadeautje uitgezocht. Pas toen het ingepakt was mocht ik de winkel weer in om te betalen![]()
Vinnik zooo leuk
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef Poes. het volgende:
Ik ben hééél misschien aan het sparen voor een auto
Lolquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:06 schreef Poes. het volgende:
Volgens de Stemwijzer moet ik op ''Jezus Leeft!'' stemmen morgen.
How 'bout no?
Klinkt goed, have (more) fun!quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Groetjes vanuit Barcelona! Paar dagen in de pyreneeën wezen wandelen. Nu om 14:00 aan het bier. Vakantieleven!
Bah! gelukkig alleen 1 gaatje. Niet fijn verder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:36 schreef Poes. het volgende:
Schade viel mee, klein oppervlakkig gaatje wat ze zo even hebben gevuld en volgende week nog wat tandsteen verwijderen.
B had minder geluk, die mag volgende week mét verdoving z'n gaatje laten vullen. Ook kreeg hij een fluoridegebitje in (reuze interessant!) en krijgt z'n nieuwe kiezen en tanden nog gesealed.
Dat wordt weer krijsen bij de verdovingquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bah! gelukkig alleen 1 gaatje. Niet fijn verder.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat wordt weer krijsen bij de verdoving
Fijn!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:45 schreef Poes. het volgende:
Goedemorgennnn![]()
M'n nieuwe matras slaapt echt heerlijkGoeie investering geweest!
Haha :p dan moet ik er weer vroeger af. Werk morgen in plaats van vandaag:pquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaloersss ik moet nog wachten tot morgen
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha :p dan moet ik er weer vroeger af. Werk morgen in plaats van vandaag:p
Zal me eens omkleden enzo. Chi heeft door dat ik wakker ben en krijst de boel bij mekaar
Succesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:39 schreef Poes. het volgende:
[..]Succes ermee
![]()
Ik ga weer even een middagje naar m'n autistenclubje
Graag gedaan!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:26 schreef Poes. het volgende:
Kom ik thuis, ligt er een super lief poezenkaartje en een dikke Tony's op me te wachten___!!!
Dankjewel lieve @:LPFAN![]()
Dat komt wel goedquote:
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat komt wel goedEn hij komt ook wel op
Ga zo eerst even stokbroodjes halen en die lekkere Spaanse worst
Gauw bij wezen dan!quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik neem er gewoon 3 meeEn zachte bolletjes voor morgen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja hoor, uitverkochtDus maar een duur pakje gehaald bij de AH, ik had er echt zó'n zin in
Een MS maaltijd, burger met Japanse coleslaw en courgette frietjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het smaakt nu wel beter![]()
Wat eet jij vanavond?
Haha slimmerdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Een MS maaltijd, burger met Japanse coleslaw en courgette frietjes.
Mijn eigen courgette frietjes zijn veel beter dus die gemaakt in plaats van die van het recept
In mijn recept zit kaas. Altijd beterquote:
Ohh leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben met mijn verjaardagscadeau bezig. Ik wil ook een foto op hout maar dan van chi natuurlijk. Maar ik kan niet kiezen tussen 2 foto's dus doe ik 2 kleintjes
Jah mooi op de muur naast elkaarquote:
Die heb je nu om dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nou jullie zouden me eens moeten zien zittenmet slaapapneu masker
Ja om eraan te wennen. Want ik krijg er hoofdpijn van. Vorige keer zelfs migrainequote:
Das wel kut ja, zit ie niet te strak?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:45 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja om eraan te wennen. Want ik krijg er hoofdpijn van. Vorige keer zelfs migraine
Nee komt omdat ik meer zuurstof binnen krijg dan normaalquote:
Ah ja klinkt logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:52 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee komt omdat ik meer zuurstof binnen krijg dan normaal
Stopte gelukkig om half 1 maar vanavond is het weerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:29 schreef Poes. het volgende:
@:IJS, kater much?
@:LP; was het nog gezellig vannacht?
Oordoppen inquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Stopte gelukkig om half 1 maar vanavond is het weer![]()
Zit nu op de stichting. Hebben weer allemaal logeerpoesjes
Normaal boeit het me niet maar ik had koppijn en wou slapenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oordoppen in![]()
Mohhh poesjesVriendin van me heeft net 4 kittens gekregen, binnenkort ook maar even heen te knuffelen.
Piratenfeestje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Normaal boeit het me niet maar ik had koppijn en wou slapen![]()
Aaah
Neuh, zo wild was het ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:29 schreef Poes. het volgende:
@:IJS, kater much?
@:LP; was het nog gezellig vannacht?
Had je wat te vieren? Of gewoon zo, voor de lekker?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, zo wild was het ook weer niet.
Soort van. Gisteravond was er een André Hazes zangerquote:
Ja dat valt bij mij onder Piratenmuziekquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Soort van. Gisteravond was er een André Hazes zanger
En vanavond dus weer en er komt ook een koor dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat valt bij mij onder PiratenmuziekGod wat een ellende.. ik heb met je te doen
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En vanavond dus weer en er komt ook een koor dan.hopelijk staat de wind de andere kant op
De zomer? Ik heb geen idee, het heet iig de zomermarkt en is elk jaar rond deze tijdquote:
Ik kan wel een leukere invulling bedenkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
De zomer? Ik heb geen idee, het heet iig de zomermarkt en is elk jaar rond deze tijd
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kan wel een leukere invulling bedenkenZie alle Greta's al dansen daar bij André
Gewoon, want weekend en biertjes uitproberen vinden we leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had je wat te vieren? Of gewoon zo, voor de lekker?
Weekend moet je altijd vierenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon, want weekend en biertjes uitproberen vinden we leuk.
Klinkt alsof je een toffe vakantie hebt! Morgen inderdaad maar even bijkomenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:00 schreef superkimmi het volgende:
Pfoeh. 2 dagen bruiloft in Spanje. Net flink meegefeest maar zit er nu wel doorheen. Was een tof feestje maar ga hier echt nog wel spijt van krijgen. Gelukkig morgen een dag aan het strand gepland. Kan ik bijkomen.
Nu even afwachten tot de eerste taxi teruggaat.
Ja ik mag ook echt niet klagen. En af en toe losgaan moet ik mezelf dan ook gunnen!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een toffe vakantie hebt! Morgen inderdaad maar even bijkomen![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:10 schreef Poes. het volgende:
Ik kruip lekker op bed. Gisteren m'n wekker vergeten uit te zetten, dus werd om 06.30 al wakkerKon met moeite weer in slaap vallen tot een uur of 10. Nu wil ik klokje rond!
Absoluut! Leven is al kort genoeg en zeker in ons geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik mag ook echt niet klagen. En af en toe losgaan moet ik mezelf dan ook gunnen!
Nouuuquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Absoluut! Leven is al kort genoeg en zeker in ons geval.
Tijd om te verhuizenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef LPFAN het volgende:
En het is weer aan ook tussen takkewijf en buurman![]()
![]()
Lekker. Ik zit ook op mijn werk ook al ben ik nog niks aan het doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Prima hier, zit alleen op kantoor dus lekker muziek aan.
Bij jou?
Schuilen voor dit afschuwelijke weer.quote:
Hoe is het?quote:
Goed! Ben nu een beetje aan het pauzeren/derpen op m'n werk, daarna nog even een uurtje sporten.quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Ben nu een beetje aan het pauzeren/derpen op m'n werk, daarna nog even een uurtje sporten.
Met jou?
Goed weer voor luchtige jurkjes ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een wikkeljurk van Alieexpress aan. Zit heerlijk
Nou,had vanmorgen natuurlijk wat anders aan dat was bloedheetquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed weer voor luchtige jurkjes ja.
Same herequote:Op zondag 2 juni 2019 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Thuis in mn privesauna met 30 graden. Jullie?
Vakantie, I likequote:Op zondag 2 juni 2019 13:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Schuilen voor dit afschuwelijke weer.
En nog altijd op vakantie.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je lijstjes die je van iedereen hier op Fok! hebt
Heb je er met de FA's over gesproken?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
MCH fucked up my safe space![]()
Niet om jullie dusHet is gewoon kut dat je niks persoonlijks meer kunt vertellen zonder dat het heel FOK! (of beyond) gaat.
Heeft niet zoveel nut. Er lopen hier teveel kloons rond, je kunt niet achterhalen wie het wasquote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je er met de FA's over gesproken?
Wel jammer.
Maar het is bekend wat MCH doet, lijkt me dat ze daar best wat mee kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel nut. Er lopen hier teveel kloons rond, je kunt niet achterhalen wie het was![]()
We moeten een appgroepje oprichten
Ik heb geen bewijs verderquote:Op maandag 17 juni 2019 14:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is bekend wat MCH doet, lijkt me dat ze daar best wat mee kunnen.
Of kan @:Danny niets aan stalken doen?
Ik ben voor!quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel nut. Er lopen hier teveel kloons rond, je kunt niet achterhalen wie het was![]()
We moeten een appgroepje oprichten
Kom op zeg, je hebt ooit 1x je foto gedmd en toen had ik niks teruggestuurd. Voor de rest weet ik absoluut niet waar je het over hebt. Voor een kloon aanmaken moet ik teveel moeite doen dus dat moet je bij iemand anders zoeken.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
Niet om jullie dusHet is gewoon kut dat je niks persoonlijks meer kunt vertellen zonder dat het heel FOK! over (of beyond) gaat.
quote:
Leukquote:Op maandag 17 juni 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
Als er genoeg animo is zal ik wel even wat nummers vragen
Oh jaquote:Op maandag 17 juni 2019 17:06 schreef superkimmi het volgende:
Dan kan ik een ‘the story continues’ houden over het verhaal van mn pa tijdje terug
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:54 schreef Vlindur het volgende:
M'n baby had vandaag z'n eerste zwemles.
Mijn God wat een feestje voor dat kind 💖
Potdorie net vier en hij vond het geweldig!
Heel verstandigquote:Op maandag 17 juni 2019 18:54 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
Als er genoeg animo is zal ik wel even wat nummers vragen
Ahh nee. Whatskebeurt?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
Niet om jullie dusHet is gewoon kut dat je niks persoonlijks meer kunt vertellen zonder dat het heel FOK! over (of beyond) gaat.
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:54 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
@:Poes. IK HEB PLAATTAART GEMAAKT EN HET WAS HEERLIJK!
I KNOW RIGHHHHTTTTquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
@:Poes. IK HEB PLAATTAART GEMAAKT EN HET WAS HEERLIJK!
quote:
Ja joh! En zo makkelijk te maken.quote:
Je kunt eindeloos combineren, ik vind het ideaalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ja joh! En zo makkelijk te maken.
Morgen een andere versie. We hadden vandaag met o.a. geitenkaas, vijgen en prosciutto.
Ja het is echt eenvoudig. Had t veel eerder moeten maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt eindeloos combineren, ik vind het ideaal
Ik zou net zeggen, moest dát nou maanden duren?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja het is echt eenvoudig. Had t veel eerder moeten maken.
Geen flauw idee. Een kant en klare met bakpapier er al onder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, moest dát nou maanden duren?![]()
Had je Koopmans bladerdeeg?
Pizzadeegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een kant en klare met bakpapier er al onder.
Mooi afgewerkt met de vijgen, zou rakenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar deze smaakte erg lekker, dus ga die weer pakken.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar deze smaakte erg lekker, dus ga die weer pakken.
[ afbeelding ]
Dat is dan of eigen merk of tante Fanny of Janquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een kant en klare met bakpapier er al onder.
Ja, zal zo eens kijken welk merk, want daar heb ik niet naar gekeken. Komt idd uitde koelingquote:Op zondag 30 juni 2019 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is dan of eigen merk of tante Fanny of Jan
Die hebben dat koelkast verse bladerdeeg
Ik vind die van tante Fanny het lekkerstquote:Op zondag 30 juni 2019 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is dan of eigen merk of tante Fanny of Jan
Die hebben dat koelkast verse bladerdeeg
Ik had idd ook Tante Fanny.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind die van tante Fanny het lekkerstHuismerk AH is niet om in te nemen
![]()
Maar zo'n rol is te veel voor ons beiden, ik gebruik altijd losse plakjes hartige bladerdeeg of pizzadeeg van Koopmans, uit de vriezer.
Ik heb ooit een Lego game gespeeld op de console van mijn zoon, kan me er niet veel meer van herinneren , dus heeft niet echt impact gehad, boring dusquote:
Ik ben geen gamerquote:Op zondag 30 juli 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
flauw![]()
Ben je een gamer ?
volgens mij ben jij een gamer, ja ?
Mijn zoon is ook volwassen , ik ookquote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer![]()
![]()
Mijn zoon welMaar die is volwassen
Ik speel er wel eens mee met kleindochter , maar die is drie, duplo is dat?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Lego game gespeeld op de console van mijn zoon, kan me er niet veel meer van herinneren , dus heeft niet echt impact gehad, boring dus![]()
Hoezo ben jij geen gamerquote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer![]()
![]()
Mijn zoon welMaar die is volwassen
Ik haat lego , ben er wel eens op gaan staanquote:Op zondag 30 juli 2023 22:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook volwassen , ik ook![]()
Kan je nog steeds van Lego houden
Neeheee, dás heul wat andersquote:Op zondag 30 juli 2023 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik speel er wel eens mee met kleindochter , maar die is drie, duplo is dat?
Ohh wie deed dat ook weer in een RLS ?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haat lego , ben er wel eens op gaan staan![]()
Leroyquote:Op zondag 30 juli 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
Die gast ben zijn naam kwijt die nu een relatie heeft met Jill uit BB
Leuk juist toch??quote:Op zondag 30 juli 2023 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Ik maak geen echte kunst hoor, is meer iets voor mijn eigen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |