Ik dacht dat je al een op het oog had?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:10 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is een nieuwe laptop kiezen zo moeilijk
Ja dat dacht ik ook, vandaag ff bij mediamarkt gekeken en nu weet ik het niet meerquote:
Haha zo zat ik ook hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 19:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, vandaag ff bij mediamarkt gekeken en nu weet ik het niet meer
Hahah jah. Zit te twijfelen tussen een Chromebook en een gewone Windows laptop. Maar ff goed over nadenken, geld is er toch nog niet :pquote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Haha zo zat ik ook hoor![]()
Gewoon de knoop doorhakken en niet meer naar kijken
Ik zou voor een gewone gaanquote:Op maandag 20 mei 2019 20:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah jah. Zit te twijfelen tussen een Chromebook en een gewone Windows laptop. Maar ff goed over nadenken, geld is er toch nog niet :p
Ik ben al aan het kijken, stond al op YouTubequote:Op maandag 20 mei 2019 20:03 schreef LPFAN het volgende:
Zometeen trouwens weer nu 600lb lifeHopelijk een betere dan vorige week
Ik twijfel dus nogquote:Op maandag 20 mei 2019 20:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou voor een gewone gaan
[..]
Ik ben al aan het kijken, stond al op YouTube
Omg guggenheim museum staat op mijn bucketlistquote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Whaha ik ben nu in het meest luxe hotel dusver. 50 meter van het Guggenheim museum in Bilbao. Ze hebben hier zelfs een ‘kussenmenu’ waarbij je uit 4 type kussens kan kiezen
Vond het wel een mooie afleveringquote:
Ja dat was wel even erg!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vond het wel een mooie afleveringMaar haar hartstilstand was wel heftig om te zien
![]()
Ik kom net bij de Internist weg, mag de komende 6 weken stoppen met die vreselijke medicatie om te kijken of de bijwerkingen wegtrekken én of de schildklier stabiel blijft. Het is nog steeds niet uitgesloten dat het een reactie op m'n ziek zijn/roodvonk is geweest.
Ja, nu 7 weken zonder medicijnen en een week voor de afspraak bloed laten prikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat was wel even erg!
Ik hoop dat je bijwerkingen weg gaan trekken nu. Moet je dan over 6 weken weer heen?
Oke!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, nu 7 weken zonder medicijnen en een week voor de afspraak bloed laten prikken
Haha nicequote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:03 schreef Poes. het volgende:
Wat overigens wél cool was is dat m'n gewicht hetzelfde is gebleven![]()
Ondanks het continuë gevoel van HONGERRRRR en vreetbuien.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Straks boodschappen doen, maar even een reep chocola meenemen
Stom!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hebben ze um uit het assortiment gehaald![]()
Nu maar diabeteskoffie meegenomen
Nrt thuisquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Merk je al verschil nu je met dat ene medicijn bent gestopt?
Aaah dat heb ik even gemist. Ik hoop voor je dat die nare klachten niet meer terugkomenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nrt thuis![]()
Ik ben er juist net weer mee begonnen. Mocht er maar 2 weken mee stoppen. Gaat tot nu toe goed maar voor hoe lang. Midden juni weer prikken.
Vast wel maar hopelijk duurt dat weer een hele poosquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aaah dat heb ik even gemist. Ik hoop voor je dat die nare klachten niet meer terugkomen![]()
Heb je lekker gewerkt vandaag?
Wat heb je gedaan danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:23 schreef LPFAN het volgende:
Ik stink een uur in de wind dus zo eerst ff douchen en omkleden
Rondgelopen op mijn werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |