Netjes! Hier bewolking en motregen. Morgen opeens 22 graden, zal het wel weer lekker benauwd zijn ineensquote:
Ik ben net een uur thuisquote:
Dankjewel, moet wel lukken. M'n lijf schreeuwt om slaap.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ben net een uur thuisNu uitbuiken van het eten.
Slaap lekker zo!
Oh fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dankjewel, moet wel lukken. M'n lijf schreeuwt om slaap.....
Gelukkig komt woensdag m'n nieuwe matras binnen
Klokje rond geslapen en voel me verrassend goed nuquote:
Ik kan nietquote:
Nouuuu zegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan nietik moet oppassen op de hond van mijn ouders dit weekend.
Absoluutquote:
Da's stom ja maar 6 minuten is wel te doen. Als het binnenkort weer mooi weer is eens doen danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
AbsoluutEn is het maar 6 minuten lopen vanaf de bushalte, al blijft het stom dat ze de halte vlak VOOR het park hebben geschrapt
Ja gaan we doenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Da's stom ja maar 6 minuten is wel te doen. Als het binnenkort weer mooi weer is eens doen dan
quote:Op zondag 19 mei 2019 10:10 schreef Poes. het volgende:
Net z'n optreden even bekeken, wel mooi![]()
Billy kende het nummer wel zei hij, die hoort hem natuurlijk elk uur op Sky Radio
Vind het wel leuk dat NL weer eens heeft gewonnenquote:Op zondag 19 mei 2019 12:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik wist het ook niet. Boeit me o ook totaal niet
Jaquote:Op zondag 19 mei 2019 13:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat NL weer eens heeft gewonnenAl had dat toen met Ilse en Waylon al gemoeten, maar goed..
Ik kreeg t mee via whatsapp, maar ben er zelf ook niet mee bezig. Als die onzin naar Rotterdam komt ga ik dan met vakantiequote:Op zondag 19 mei 2019 12:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik wist het ook niet. Boeit me o ook totaal niet
Nee man, Ljouwert culturele hoofdstad tochhhquote:Op zondag 19 mei 2019 13:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik kreeg t mee via whatsapp, maar ben er zelf ook niet mee bezig. Als die onzin naar Rotterdam komt ga ik dan met vakantie
Gaaaaaf! Staat hier ook al tijden hoog op t lijstje. Maar komt toch elke keer wat anders tussenquote:
Ja was echt superbetaalbaar.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Staat hier ook al tijden hoog op t lijstje. Maar komt toch elke keer wat anders tussen
quote:
Jullie werken er hard voorquote:Op zondag 19 mei 2019 20:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja was echt superbetaalbaar.
Wel voor zuid afrika iig. 15 dagen
[..]![]()
Tegenwoordig brengen ze het voor 2,99quote:Op maandag 20 mei 2019 15:07 schreef LPFAN het volgende:
Even naar de Ikea voor 1 klein dingetje terwijl ze verbouwen en alles daardoor ergens anders ligt. GodsammeNooit weer.
Wat ik heb gekocht kost 2 euroquote:Op maandag 20 mei 2019 16:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jullie werken er hard voor
[..]
Tegenwoordig brengen ze het voor 2,99
Ohhhhquote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat ik heb gekocht kost 2 euroWas in de buurt dus ik dacht ga daar ff heen, mijn arme voeten
1quote:Op maandag 20 mei 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhhhhMijn matras is wat duurder ja, factor 100
Maar die wordt mooi opgerold gebracht, ideaal
Damnquote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Whaha ik ben nu in het meest luxe hotel dusver. 50 meter van het Guggenheim museum in Bilbao. Ze hebben hier zelfs een ‘kussenmenu’ waarbij je uit 4 type kussens kan kiezen
Woensdag!quote:
Bohhh wat een luxequote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
Whaha ik ben nu in het meest luxe hotel dusver. 50 meter van het Guggenheim museum in Bilbao. Ze hebben hier zelfs een ‘kussenmenu’ waarbij je uit 4 type kussens kan kiezen
Ik hoop het voor je! Zul je net zienquote:Op maandag 20 mei 2019 17:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Woensdag!Ben alleen tussen 13.45 en 14.15 niet thuis, dus hopelijk komen ze voor of na de tijd
![]()
Misschien kom ik dan ook wat minder stram van bed af.
[..]
Bilbaoquote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |