Klinkt goed, have (more) fun!quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Groetjes vanuit Barcelona! Paar dagen in de pyreneeën wezen wandelen. Nu om 14:00 aan het bier. Vakantieleven!
Bah! gelukkig alleen 1 gaatje. Niet fijn verder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:36 schreef Poes. het volgende:
Schade viel mee, klein oppervlakkig gaatje wat ze zo even hebben gevuld en volgende week nog wat tandsteen verwijderen.
B had minder geluk, die mag volgende week mét verdoving z'n gaatje laten vullen. Ook kreeg hij een fluoridegebitje in (reuze interessant!) en krijgt z'n nieuwe kiezen en tanden nog gesealed.
Dat wordt weer krijsen bij de verdovingquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bah! gelukkig alleen 1 gaatje. Niet fijn verder.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat wordt weer krijsen bij de verdoving
Fijn!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:45 schreef Poes. het volgende:
Goedemorgennnn![]()
M'n nieuwe matras slaapt echt heerlijkGoeie investering geweest!
Haha :p dan moet ik er weer vroeger af. Werk morgen in plaats van vandaag:pquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaloersss ik moet nog wachten tot morgen
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha :p dan moet ik er weer vroeger af. Werk morgen in plaats van vandaag:p
Zal me eens omkleden enzo. Chi heeft door dat ik wakker ben en krijst de boel bij mekaar
Succesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:39 schreef Poes. het volgende:
[..]Succes ermee
![]()
Ik ga weer even een middagje naar m'n autistenclubje
Graag gedaan!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:26 schreef Poes. het volgende:
Kom ik thuis, ligt er een super lief poezenkaartje en een dikke Tony's op me te wachten___!!!
Dankjewel lieve @:LPFAN![]()
Dat komt wel goedquote:
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat komt wel goedEn hij komt ook wel op
Ga zo eerst even stokbroodjes halen en die lekkere Spaanse worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |