Lekker. Ik zit ook op mijn werk ook al ben ik nog niks aan het doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Prima hier, zit alleen op kantoor dus lekker muziek aan.
Bij jou?
Schuilen voor dit afschuwelijke weer.quote:
Goed! Ben nu een beetje aan het pauzeren/derpen op m'n werk, daarna nog even een uurtje sporten.quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Ben nu een beetje aan het pauzeren/derpen op m'n werk, daarna nog even een uurtje sporten.
Met jou?
Goed weer voor luchtige jurkjes ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een wikkeljurk van Alieexpress aan. Zit heerlijk
Nou,had vanmorgen natuurlijk wat anders aan dat was bloedheetquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed weer voor luchtige jurkjes ja.
Same herequote:Op zondag 2 juni 2019 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Thuis in mn privesauna met 30 graden. Jullie?
Vakantie, I likequote:Op zondag 2 juni 2019 13:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Schuilen voor dit afschuwelijke weer.
En nog altijd op vakantie.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je lijstjes die je van iedereen hier op Fok! hebt
Heb je er met de FA's over gesproken?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
MCH fucked up my safe space![]()
Niet om jullie dusHet is gewoon kut dat je niks persoonlijks meer kunt vertellen zonder dat het heel FOK! (of beyond) gaat.
Heeft niet zoveel nut. Er lopen hier teveel kloons rond, je kunt niet achterhalen wie het wasquote:Op maandag 17 juni 2019 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je er met de FA's over gesproken?
Wel jammer.
Maar het is bekend wat MCH doet, lijkt me dat ze daar best wat mee kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel nut. Er lopen hier teveel kloons rond, je kunt niet achterhalen wie het was![]()
We moeten een appgroepje oprichten
Ik heb geen bewijs verderquote:Op maandag 17 juni 2019 14:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is bekend wat MCH doet, lijkt me dat ze daar best wat mee kunnen.
Of kan @:Danny niets aan stalken doen?
Ik ben voor!quote:Op maandag 17 juni 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel nut. Er lopen hier teveel kloons rond, je kunt niet achterhalen wie het was![]()
We moeten een appgroepje oprichten
Kom op zeg, je hebt ooit 1x je foto gedmd en toen had ik niks teruggestuurd. Voor de rest weet ik absoluut niet waar je het over hebt. Voor een kloon aanmaken moet ik teveel moeite doen dus dat moet je bij iemand anders zoeken.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
Niet om jullie dusHet is gewoon kut dat je niks persoonlijks meer kunt vertellen zonder dat het heel FOK! over (of beyond) gaat.
Leukquote:Op maandag 17 juni 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
Als er genoeg animo is zal ik wel even wat nummers vragen
Oh jaquote:Op maandag 17 juni 2019 17:06 schreef superkimmi het volgende:
Dan kan ik een ‘the story continues’ houden over het verhaal van mn pa tijdje terug
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:54 schreef Vlindur het volgende:
M'n baby had vandaag z'n eerste zwemles.
Mijn God wat een feestje voor dat kind 💖
Potdorie net vier en hij vond het geweldig!
Heel verstandigquote:Op maandag 17 juni 2019 18:54 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
Als er genoeg animo is zal ik wel even wat nummers vragen
Ahh nee. Whatskebeurt?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef Poes. het volgende:
Niet om jullie dusHet is gewoon kut dat je niks persoonlijks meer kunt vertellen zonder dat het heel FOK! over (of beyond) gaat.
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:54 schreef Vlindur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |