quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
@:Poes. IK HEB PLAATTAART GEMAAKT EN HET WAS HEERLIJK!
I KNOW RIGHHHHTTTTquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
@:Poes. IK HEB PLAATTAART GEMAAKT EN HET WAS HEERLIJK!
quote:
Ja joh! En zo makkelijk te maken.quote:
Je kunt eindeloos combineren, ik vind het ideaalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ja joh! En zo makkelijk te maken.
Morgen een andere versie. We hadden vandaag met o.a. geitenkaas, vijgen en prosciutto.
Ja het is echt eenvoudig. Had t veel eerder moeten maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt eindeloos combineren, ik vind het ideaal
Ik zou net zeggen, moest dát nou maanden duren?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja het is echt eenvoudig. Had t veel eerder moeten maken.
Geen flauw idee. Een kant en klare met bakpapier er al onder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, moest dát nou maanden duren?![]()
Had je Koopmans bladerdeeg?
Pizzadeegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een kant en klare met bakpapier er al onder.
Mooi afgewerkt met de vijgen, zou rakenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar deze smaakte erg lekker, dus ga die weer pakken.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar deze smaakte erg lekker, dus ga die weer pakken.
[ afbeelding ]
Dat is dan of eigen merk of tante Fanny of Janquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een kant en klare met bakpapier er al onder.
Ja, zal zo eens kijken welk merk, want daar heb ik niet naar gekeken. Komt idd uitde koelingquote:Op zondag 30 juni 2019 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is dan of eigen merk of tante Fanny of Jan
Die hebben dat koelkast verse bladerdeeg
Ik vind die van tante Fanny het lekkerstquote:Op zondag 30 juni 2019 09:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is dan of eigen merk of tante Fanny of Jan
Die hebben dat koelkast verse bladerdeeg
Ik had idd ook Tante Fanny.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind die van tante Fanny het lekkerstHuismerk AH is niet om in te nemen
![]()
Maar zo'n rol is te veel voor ons beiden, ik gebruik altijd losse plakjes hartige bladerdeeg of pizzadeeg van Koopmans, uit de vriezer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |