Gatverdammequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Rondgelopen op mijn werk![]()
We hebben sinds vrijdag een nieuwe kat opgevangen. 1 jaar oud, een schatje. Verhaal staat wel op de fb van de stichting :p
Maar meneer was ongecastreerd. Sproeide zijn hele kamer eronder. Hele geur gaat het hele huis doorVandaag dus ook ff ritje da. Daarom ook zo laat thuis, ben meegeweest hem ophalen.
En we hebben luchtverfrissers en spuitbussen gekocht
Echt vreselijk. En helaas gaan de andere katers ook sproeien door de geurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ga jij maar douchen, ik ruik je door het beeldscherm heen
Fucking viessssquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Echt vreselijk. En helaas gaan de andere katers ook sproeien door de geur
Ellende![]()
Geur zit gewoon in mijn neus
Het is zo'n schat maar je kan niet lang bij hem zijnquote:
Succes met herplaatsen ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is zo'n schat maar je kan niet lang bij hem zijn
Het is binnenkort waarschijnlijk wel over nu hij gecastreerd is.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is binnenkort waarschijnlijk wel over nu hij gecastreerd is.
En heel stiekem willen we hem houden
Helemaal beter gaat het nooit worden maar hij krijgt nu fysio en dan hopelijk wordt het een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:04 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Wel zielig van z'n handicaps, hopelijk komt hij dat nog te boven
Fijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Helemaal beter gaat het nooit worden maar hij krijgt nu fysio en dan hopelijk wordt het een heel stuk beter.
Laat jezelf lekker inslapen, ziek wijfquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:07 schreef LPFAN het volgende:
Hij komt ook bij een vrouw vandaan die hem wou inslapen erom
Jah hij red zich prima en we zijn allemaal verliefdquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Laat jezelf lekker inslapen, ziek wijf
Ja maar dat vertelde je nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah hij red zich prima en we zijn allemaal verliefd![]()
Ja zit nog een heel verhaal achter maar goed hij is nu op de goeie plek
Werken of koffie drinken in de zon?quote:
Hahah tuuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar dat vertelde je niet
En uiteraard komt de pakketbezorger tussen 12.30 en 14.30
Nice!!quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Werken of koffie drinken in de zon?![]()
@:LPFAN eeeeindelijk een goede vervanger gevonden voor salami, de Spaanse Worst van de Vegetarische SlagerHad de Dirk in de aanbieding, fucking lekker
Hier als in de hoofdstad of als in de provincie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef LPFAN het volgende:
Oh blijkbaar ook weer een aardbeving hier geweest. Gelukkig niks gevoeld.
Het is door de hele provincie te voelen geweest, ook in de stad. Epicentrum was in Loppersum. Toen ik nog in mijn vorige woning woonde voelde ik het wel een paar keerquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier als in de hoofdstad of als in de provincie?
Denk dat je in eerst genoemde weinig last hebt
Oké danquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is door de hele provincie te voelen geweest, ook in de stad. Epicentrum was in Loppersum. Toen ik nog in mijn vorige woning woonde voelde ik het wel een paar keer
Is wel een heel raar gevoel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké danDat is wel eng..
Hier verzakken de huizen door de enorme droogte vorig jaar
Vast nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is wel een heel raar gevoel ja.
Engaan ze daar wat aan doen?
Hahah. Volgens mijn vader gaat mijn huis ook plat in de komende jaren. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast nietIk blijf lekker zitten tot ze alsnog besluiten de boel plat te gooien, dat zwaai ik ze uit met ¤5000,- verhuisvergoeding
Niks mis mee! Het verhuizen is een gedoetje, maar de vergoeding én voorrang op een nieuwe woning maakt alles goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah. Volgens mijn vader gaat mijn huis ook plat in de komende jaren. Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |