Ik heb geen pyjamaquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja! Nog even eten en douchen en dan in de pyjama voor de tv.
Ik heb zo'n flodder fleecebroek. Ziet er niet uit..maar voelt lekker knus aanquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt zo knus
Ik heb er twee en één met streepjesquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
ha ja dat is hem. Ik had op de streams meegekeken gister naar de jury show. Dan mag je geen beelden zien maar wel de reacties. Die waren wel goed. En die bal was ingedaaldquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is dat 'm? Ik heb 'm nog nooit gezien eigenlijk, alleen 't nummer gehoord.
Ook in bed? En zo ja: draait dat niet geheel om je lichaam?quote:
Nachtjapon?quote:
Ah ja, dat heb ik ook wel. Ik draag sowieso meestal trainings/flodder/fleeceboekachtige dingen als ik thuis ben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flodder fleecebroek. Ziet er niet uit..maar voelt lekker knus aan
Nee, niets of tshirt als het koud is.quote:
Ik lig eigenlijk altijd naakt. Maar ik heb ze welquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook in bed? En zo ja: draait dat niet geheel om je lichaam?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lig eigenlijk altijd naakt. Maar ik heb ze wel
One fits allquote:
Heerlijk. Bijna het eerste wat ik doe als ik thuiskom van werk en de hond uitgelaten heb. Zooi uit, flodderdingen aan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik ook wel. Ik draag sowieso meestal trainings/flodder/fleeceboekachtige dingen als ik thuis ben.
Ja ik vind het wel wat gezelligs hebbenquote:
Same. Nou ja, zonder hond dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk. Bijna het eerste wat ik doe als ik thuiskom van werk en de hond uitgelaten heb. Zooi uit, flodderdingen aan.
Ik typte extra T's, een P ipv F en C.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[quote]Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je typte een d in plaats van een f.
Is ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel wat gezelligs hebben
Als ze naakt slapen?quote:
Gister nog een broek op de markt gekocht zo'n jogging ding met 2 ipv 3 strepen voor 5 euro. Zit primaquote:
yesquote:
Zolang je 't maar geen 'huispak' noemt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister nog een broek op de markt gekocht zo'n jogging ding met 2 ipv 3 strepen voor 5 euro. Zit prima
Kill it whit fire.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Goffer...komt een fanfare hier voorbij. WTF
huh?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Duncan moet als 16e (van de 18). Ik denk dat het best lang gaat duren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
Tot hoe laat duurt het ESF en weten we hoe laat Duncan moet zingen?
Loterij gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Is het al avondvierdaagse tijd? Ik zie allemaal kinderen. Ze staan voor m'n raamquote:
Kun je niet even een triangel pakken en meelopen? Is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Hoe kan je een broek een huispak noemen. Ik kan het wel tot mijn oksels oprekkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zolang je 't maar geen 'huispak' noemt.
hm lucifertsokjes zijn nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duncan moet als 16e (van de 18). Ik denk dat het best lang gaat duren.
Misschien zoeken ze je?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is het al avondvierdaagse tijd? Ik zie allemaal kinderen. Ze staan voor m'n raam
Zijn het geen zombies?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is het al avondvierdaagse tijd? Ik zie allemaal kinderen. Ze staan voor m'n raam
Kamelenteen van een halve meter.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan je een broek een huispak noemen. Ik kan het wel tot mijn oksels oprekken
Ja dat welquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamelenteen van een halve meter.
Lopen ze met hooivorken en brandende fakkels?quote:
nee...wel wat kerels met gele hesjesquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lopen ze met hooivorken en brandende fakkels?
FUCK neequote:Op donderdag 16 mei 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je je vlammenwerper nog niet af?
Wil je dat ik mijn killerparkiet op ze afsturen?quote:
Het is Famfarequote:Op donderdag 16 mei 2019 19:51 schreef Prisha het volgende:
Fanfare is stil nu. Gelukkig maar. Ben er geen fan van.
Jij weet.quote:
Dat zou sneu zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn killerparkiet op ze afsturen?
En het geeft zo'n troep in de straat en al die lijkwagens die af en aan rijden.quote:
Ik zit hier al 12 jaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist niet dat jij in die uithoeken van FOK! rondhing.
Alle activiteiten alleen voor jouw deur, of ook verderop?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
Ze blokkeren mijn oprit. Zitten daar gewoon. Niet dat ik eruit hoef. Maar toch.
Ja dan weet je wel een beetje wie en wat en hoe.quote:
Zitten ze te pauzeren op jouw oprit?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
Ze blokkeren mijn oprit. Zitten daar gewoon. Niet dat ik eruit hoef. Maar toch.
Ik weet het niet meer. Vanaf het begin ofzo.quote:
21 jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Vanaf het begin ofzo.
Nee ook bij de buren. Het einde van onze straat eindigt in een soort rondje. Pleintje. In het midden staat die fanfare nu. En al die kids en andere mensen staan en zitten overal, ook bij de buren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alle activiteiten alleen voor jouw deur, of ook verderop?
oh jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Dan was het volgende week pas, want uitstel.
Ik lees het morgen wel ergens.quote:
Like your UIquote:
Die maakt zich niet druk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ook bij de buren. Het einde van onze straat eindigt in een soort rondje. Pleintje. In het midden staat die fanfare nu. En al die kids en andere mensen staan en zitten overal, ook bij de buren.
Bizar. Goed dat het niet bij Mo is
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.quote:
Eergisteren. Nee alle kanshebbers zitten bizar genoeg in de tweede halve finale. Maar ik heb me wel weer geamuseerd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.
Het is hetzelfde verhaal als de afgelopen jaren met Nederlands voetbal: bijzonder matig. Hoewel dat laatste wél in de lift zit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.
De Dees kan alles.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt dat
En jij kunt zaterdag zelfs stemmen
Ow ja eergisteren, de tijd vliegt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eergisteren. Nee alle kanshebbers zitten bizar genoeg in de tweede halve finale. Maar ik heb me wel weer geamuseerd.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij zoeken ze allemaal halfies uit voor dat getetter.
Preciesquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja eergisteren, de tijd vliegt.
Samen op Fok! kijken is altijd wel leuk met dat soort dingen, dat maakt het nog een beetje goed.
Ja was best leuk. Ik had geen idee dat er hier ook gekeken werd. Ik had een poging gedaan in het ESF topic maar die ging zó snel.....binnen een minuut zat een topic vol leek het. Niet te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja eergisteren, de tijd vliegt.
Samen op Fok! kijken is altijd wel leuk met dat soort dingen, dat maakt het nog een beetje goed.
Ik ben een beetje moe, was er al om 6 uur uit en ben heel de dag met van alles bezig geweest, het enige momentje van rust was in de tandartsstoel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt dat
En jij kunt zaterdag zelfs stemmen
Daarom keek ik laatst ook voetbal mee.quote:
Daarom riep ik er op tijd om eergisteren, had er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja was best leuk. Ik had geen idee dat er hier ook gekeken werd. Ik had een poging gedaan in het ESF topic maar die ging zó snel.....binnen een minuut zat een topic vol leek het. Niet te doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gezellig of niet, ernaar kijken, no way.
* Deisyy gaat de lift checkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is hetzelfde verhaal als de afgelopen jaren met Nederlands voetbal: bijzonder matig. Hoewel dat laatste wél in de lift zit.
Wij slepen jou er doorheenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe, was er al om 6 uur uit en ben heel de dag met van alles bezig geweest, het enige momentje van rust was in de tandartsstoel.
echt niet? ahhhhhhh....is leuk. Echt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat riepen er eergisteren ook een paar....die even laten gezellig meeposttequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ik gewildquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik nog een kleintje was heb ik in een drumband gespeeld
Ah joh, is toch gezellig met ons.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deisyy heeft er ook één nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost! Zit nog druk aan de espresso.
Owjjjj gaaf!!! Ik heb drumles gehad pasgeleden. We zijn erachter gekomen dat mijn ritmegevoel niet al te best isquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik nog een kleintje was heb ik in een drumband gespeeld
Het commentaar hier is ruimschoots voldoende om een leuke avond te hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt niet? ahhhhhhh....is leuk. Echt.
Leuker als je meekijkt. Toe maar. Je wilt hetquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het commentaar hier is ruimschoots voldoende om een leuke avond te hebben.
Het is toch ook leuk om te zien wie wij uitlachen of bekritiseren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het commentaar hier is ruimschoots voldoende om een leuke avond te hebben.
Die drinkt thee, of witte wijn zonder geborrel erin, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deisyy heeft er ook één nodig.
Drummen (achter een drumstel) is wel iets anders dan in een drumband.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjjj gaaf!!! Ik heb drumles gehad pasgeleden. We zijn erachter gekomen dat mijn ritmegevoel niet al te best is
Beter opletten hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die drinkt thee, of witte wijn zonder geborrel erin, toch?
Maakt niet uit handen op de rug en een trechter erbij.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wist dat niet. Dacht een band met enkel drums. Pasgeleden iets van gezien, weet niet meer hoe ze heten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Drummen (achter een drumstel) is wel iets anders dan in een drumband.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt niet uit handen op de rug en een trechter erbij.
Was ook best spannend als we naar een toernooi moesten, maar wel heel leuk.quote:
Zonder kloppen.quote:
quote:
Kun je het nog, denk je?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was ook best spannend als we naar een toernooi moesten, maar wel heel leuk.
Gisteravond heb ik geprobeerd in het ESF forum mee te lezen, maar dat was geen doen. Vanavond blijf ik mooi hier.quote:
Nou ja, ik speelde maar de dwarsfluit en liep op de één na achterste rij altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjjj gaaf!!! Ik heb drumles gehad pasgeleden. We zijn erachter gekomen dat mijn ritmegevoel niet al te best is
slagerij van Kampen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wist dat niet. Dacht een band met enkel drums. Pasgeleden iets van gezien, weet niet meer hoe ze heten.
Nee ik probeerde het ook. Eergisteren dan. Gister wel bij de juryshow even meegelezen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik geprobeerd in het ESF forum mee te lezen, maar dat was geen doen. Vanavond blijf ik mooi hier.
Ik heb er al twee opquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deisyy heeft er ook één nodig.
Die ja!!!quote:
euhm ja...inderdaad heel wat andersquote:Een drumband is meer een fanfare zonder toeters
Oh ja, eergisteren was het. Die drukte trek ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik probeerde het ook. Eergisteren dan. Gister wel bij de juryshow even meegelezen.
Dat ging té snel.
Ik denk dat ik me ook iets inschenkquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er al twee op
Ik neem straks een glaasje wijn en dan kan het twee kanten op.
Thee drink ik alleen op mijn werk, thuis is het koffie, water of wijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zie maar drie paar staan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Doet niet iedereen de schoenen uit bij de voordeur dan?
dwarsfluit is best een mooi instrumentquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik speelde maar de dwarsfluit en liep op de één na achterste rij altijd.
Maar ik word nog steeds wel een beetje blij als ik een fanfare of drumband zie.
Thee/water of bier. Soms wijn. Of rum.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thee drink ik alleen op mijn werk, thuis is het koffie, water of wijn
Ik denk niet dat ik nog noten kan lezen, maar maar de vingerbewegingen van bepaalde stukken lukt me denk ik nog wel.quote:
Berdien Stenberg stond in de top 40.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
dwarsfluit is best een mooi instrument
Whiskey.quote:
Soms ook bij de achterdeurquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Doet niet iedereen de schoenen uit bij de voordeur dan?
Altijd benieuwd geweest hoe het had geklonken als ze dat ding in haar kont had gestoken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berdien Stenberg stond in de top 40.
Ik heb alleen basis IVM gehad, maar denk dat ik dat allemaal nog wel kan spelenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog noten kan lezen, maar maar de vingerbewegingen van bepaalde stukken lukt me denk ik nog wel.
ik sla wat door geloof ikquote:
Jethro Tull ook. En Barry Hay speelde ook dwarsfluitquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berdien Stenberg stond in de top 40.
GEEN CHIPS????? wat nuquote:
Jethro Thullquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Jethro Tull ook. En Barry Hay speelde ook dwarsfluit
Daar hadden ze een fragment bij Pisa van gemaakt. Ik kan mij het nog altijd herinneren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd benieuwd geweest hoe het had geklonken als ze dat ding in haar kont had gestoken.
Ik wilde door graag de lyra spelen, dat leek me geweldig, zo'n mooi helder geluid ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
dwarsfluit is best een mooi instrument
IVM?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen basis IVM gehad, maar denk dat ik dat allemaal nog wel kan spelen
Eens mijn blokfluit afstoffen
Dat kan nog steedsquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde door graag de lyra spelen, dat leek me geweldig, zo'n mooi helder geluid ook.
Panfluit vind ik mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde door graag de lyra spelen, dat leek me geweldig, zo'n mooi helder geluid ook.
Waarom niet nu? Als je graag wil....doen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat merkte ik laatst op de piano, die ik sinds mijn 19e niet meer had bespeeld. Jammer wel van de noten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog noten kan lezen, maar maar de vingerbewegingen van bepaalde stukken lukt me denk ik nog wel.
Da's zo'n soort harp, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IVF zal het niet geweest zijn.quote:
Dat was toen, nu wil ik zangeres worden, maar ik denk niet dat ik dat moet doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarom niet nu? Als je graag wil....doen!
Het lukte je nog steeds? Mooi is dat het, het zit in je vingers en je verleert het nooit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat merkte ik laatst op de piano, die ik sinds mijn 19e niet meer had bespeeld. Jammer wel van de noten.
Laat maar eens horen op dat vocaroo van Soury.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toen, nu wil ik zangeres worden, maar ik denk niet dat ik dat moet doen
Nou nee, ik kan Für Elise nu niet meer spelen hoor. Het zit nog wel in mijn hoofd maar niet meer in mijn vingers. Heb jij dat op de fluit ook niet ongeveer zo?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lukte je nog steeds? Mooi is dat het, het zit in je vingers en je verleert het nooit.
Weer wat geleerd danquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik had het toch goed
https://www.montecorona.nl/viacorona/ivm/
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik had het toch goed
https://www.montecorona.nl/viacorona/ivm/
tuurlijk welquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toen, nu wil ik zangeres worden, maar ik denk niet dat ik dat moet doen
Moet ik eerst een paar glaasjes wijn drinkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat maar eens horen op dat vocaroo van Soury.
Is je arm zo blijvend beschadigd dan? Zou eeuwig zonde zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:23 schreef cafca het volgende:
Ik hoop dat als mijn arm weer hersteld is, ik weer viool kan spelen, maar ik ben bang van niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:23 schreef cafca het volgende:
Ik hoop dat als mijn arm weer hersteld is, ik weer viool kan spelen, maar ik ben bang van niet.
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik eerst een paar glaasjes wijn drinken
Dat is wel jammer, maar wel leuk dat je er weer achter gezeten hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, ik kan Für Elise nu niet meer spelen hoor. Het zit nog wel in mijn hoofd maar niet meer in mijn vingers. Heb jij dat op de fluit ook niet ongeveer zo?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hadden ze een fragment bij Pisa van gemaakt. Ik kan mij het nog altijd herinneren.
Oh, jammer. Ik zou er wel benieuwd naar zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar wel leuk dat je er weer achter gezeten hebt.
Ik heb geen dwarsfluit, dus ik zou niet weten of het nog lukt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd dan in de linkerarm gedragen en met de rechterarm bespeelde je het met een metalen hamertje.
Dat zou wel heel jammer zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:23 schreef cafca het volgende:
Ik kan mijn pols niet meer ver genoeg draaien.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Is je arm zo blijvend beschadigd dan? Zou eeuwig zonde zijn.
Die metalen hamertjes di nu bedoeld zijn om in geval van nood de ruit in te slaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb hier wel zoiets. Da's bijna hetzelfde, maar dan niet draagbaar
Ja inderdaad, de niet mobiele versie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb hier wel zoiets. Da's bijna hetzelfde, maar dan niet draagbaar
Duncan move overquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat vast prachtig zijn
[ afbeelding ]
Wat ontzettend jammer voor je. En voor ons, de luisteraars.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan mijn pols niet meer ver genoeg draaien.
Speelde je nog geregeld?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Vond het zelf ook nogal ongewoon. Maar goed: hoeveel wijn heb je al op?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het klinkt grappig uit jouw toetsenbord.
Zonde zeg, lukte het ook niet voor je laatste operatie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, zo'n vituoos was ik ook niet, maar wel leuk om te doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer voor je. En voor ons, de luisteraars.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat vast prachtig zijn
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, dat plezier is je nu ontnomen. Misschien een ander instrument proberen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, zo'n vituoos was ik ook niet, maar wel leuk om te doen
Dat is behoorlijk balen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
Als Ajax fan, ben ik gewend om met teleurstellingen om te gaan
Ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Vond het zelf ook nogal ongewoon. Maar goed: hoeveel wijn heb je al op?
Jammer, mijn nieuwsgierigheid is gewektquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Davina Michelle-imitatie van afgelopen weekend, maar daar zitten beelden bij dus laat ik dat maar niet doen.
Nee, daarom wilde ik die plaatjes eruit hebben, in de hoop dat het dan wel zou lukken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde zeg, lukte het ook niet voor je laatste operatie?
Ik ben niet zo van de violen, maar als het zo gespeeld wordt krijg ik kippenvel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder jammer, juist omdat je er plezier in had.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 gitarenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat plezier is je nu ontnomen. Misschien een ander instrument proberen?
Vind het prachtig, ook als het in house verwerkt zit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de violen, maar als het zo gespeeld wordt krijg ik kippenvel.
Jullie hebben de schaal!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
Als Ajax fan, ben ik gewend om met teleurstellingen om te gaan
Een viool kan ook zeikerig klinken en dat is niet mijn ding.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het prachtig, ook als het in house verwerkt zit.
Dat heeft BDS gedaan...zo zondequote:
Helaas heeft je arm die plaatjes blijkbaar nog heel hard nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, daarom wilde ik die plaatjes eruit hebben, in de hoop dat het dan wel zou lukken.
Maar ik heb nu eigenlijk zoiets van laat maar zitten.
Weet jij ook het verschil tussen een piano en een blokfluit?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind het prachtig, ook als het in house verwerkt zit.
Dat ben ik met je eens. Gejengel is not done.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een viool kan ook zeikerig klinken en dat is niet mijn ding.
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet jij ook het verschil tussen een piano en een blokfluit?
Platoon.quote:
Thijs!quote:
Je blijft van mijn ais af.quote:
Deal!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk nog even na over deze ruilhandel
Nou, er zaten er eerst 2 en nu nog maar één, dus wie weet komt het nog goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas heeft je arm die plaatjes blijkbaar nog heel hard nodig.
quote:
Ik wacht tot het echt begint.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:40 schreef D. het volgende:
Zijn jullie al ingeschakeld?
Ik trek dit nog niet zo
Denk er zelfs niet aan.quote:
Ik wil wat anders kijken maar er is niets.quote:
Ben zoals gebruikelijk muziek aan het opnemen en geen halfie die daar tussen komt.quote:
pijltjes gooienquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wat anders kijken maar er is niets.
Shawshank Redemption wacht nog steedsquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, er is niets.quote:
Ik ga weer alternatief kijken.quote:
Heb je geen kijk- en luistergeld betaald?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk net als ik gewoon naar de UI van Doppel D.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scherp.quote:
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk net als ik gewoon naar de UI van Doppel D. :
Linkje hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scherp.Maar die heb ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |