Ik zit hier al 12 jaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist niet dat jij in die uithoeken van FOK! rondhing.
Alle activiteiten alleen voor jouw deur, of ook verderop?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
Ze blokkeren mijn oprit. Zitten daar gewoon. Niet dat ik eruit hoef. Maar toch.
Ja dan weet je wel een beetje wie en wat en hoe.quote:
Zitten ze te pauzeren op jouw oprit?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
Ze blokkeren mijn oprit. Zitten daar gewoon. Niet dat ik eruit hoef. Maar toch.
Ik weet het niet meer. Vanaf het begin ofzo.quote:
21 jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Vanaf het begin ofzo.
Nee ook bij de buren. Het einde van onze straat eindigt in een soort rondje. Pleintje. In het midden staat die fanfare nu. En al die kids en andere mensen staan en zitten overal, ook bij de buren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alle activiteiten alleen voor jouw deur, of ook verderop?
oh jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Dan was het volgende week pas, want uitstel.
Ik lees het morgen wel ergens.quote:
Like your UIquote:
Die maakt zich niet druk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ook bij de buren. Het einde van onze straat eindigt in een soort rondje. Pleintje. In het midden staat die fanfare nu. En al die kids en andere mensen staan en zitten overal, ook bij de buren.
Bizar. Goed dat het niet bij Mo is
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.quote:
Eergisteren. Nee alle kanshebbers zitten bizar genoeg in de tweede halve finale. Maar ik heb me wel weer geamuseerd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |