Duncan moet als 16e (van de 18). Ik denk dat het best lang gaat duren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
Tot hoe laat duurt het ESF en weten we hoe laat Duncan moet zingen?
Loterij gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Goffer...komt een fanfare hier voorbij. WTF
Is het al avondvierdaagse tijd? Ik zie allemaal kinderen. Ze staan voor m'n raamquote:
Kun je niet even een triangel pakken en meelopen? Is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Goffer...komt een fanfare hier voorbij. WTF
Hoe kan je een broek een huispak noemen. Ik kan het wel tot mijn oksels oprekkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zolang je 't maar geen 'huispak' noemt.
hm lucifertsokjes zijn nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duncan moet als 16e (van de 18). Ik denk dat het best lang gaat duren.
Misschien zoeken ze je?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is het al avondvierdaagse tijd? Ik zie allemaal kinderen. Ze staan voor m'n raam
Zijn het geen zombies?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is het al avondvierdaagse tijd? Ik zie allemaal kinderen. Ze staan voor m'n raam
Kamelenteen van een halve meter.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan je een broek een huispak noemen. Ik kan het wel tot mijn oksels oprekken
Ja dat welquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamelenteen van een halve meter.
Lopen ze met hooivorken en brandende fakkels?quote:
nee...wel wat kerels met gele hesjesquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lopen ze met hooivorken en brandende fakkels?
FUCK neequote:Op donderdag 16 mei 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je je vlammenwerper nog niet af?
Wil je dat ik mijn killerparkiet op ze afsturen?quote:
Het is Famfarequote:Op donderdag 16 mei 2019 19:51 schreef Prisha het volgende:
Fanfare is stil nu. Gelukkig maar. Ben er geen fan van.
Jij weet.quote:
Dat zou sneu zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn killerparkiet op ze afsturen?
En het geeft zo'n troep in de straat en al die lijkwagens die af en aan rijden.quote:
Ik zit hier al 12 jaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist niet dat jij in die uithoeken van FOK! rondhing.
Alle activiteiten alleen voor jouw deur, of ook verderop?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
Ze blokkeren mijn oprit. Zitten daar gewoon. Niet dat ik eruit hoef. Maar toch.
Ja dan weet je wel een beetje wie en wat en hoe.quote:
Zitten ze te pauzeren op jouw oprit?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
Ze blokkeren mijn oprit. Zitten daar gewoon. Niet dat ik eruit hoef. Maar toch.
Ik weet het niet meer. Vanaf het begin ofzo.quote:
21 jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Vanaf het begin ofzo.
Nee ook bij de buren. Het einde van onze straat eindigt in een soort rondje. Pleintje. In het midden staat die fanfare nu. En al die kids en andere mensen staan en zitten overal, ook bij de buren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alle activiteiten alleen voor jouw deur, of ook verderop?
oh jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Dan was het volgende week pas, want uitstel.
Ik lees het morgen wel ergens.quote:
Like your UIquote:
Die maakt zich niet druk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ook bij de buren. Het einde van onze straat eindigt in een soort rondje. Pleintje. In het midden staat die fanfare nu. En al die kids en andere mensen staan en zitten overal, ook bij de buren.
Bizar. Goed dat het niet bij Mo is
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.quote:
Eergisteren. Nee alle kanshebbers zitten bizar genoeg in de tweede halve finale. Maar ik heb me wel weer geamuseerd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |