Heerlijk. Bijna het eerste wat ik doe als ik thuiskom van werk en de hond uitgelaten heb. Zooi uit, flodderdingen aan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik ook wel. Ik draag sowieso meestal trainings/flodder/fleeceboekachtige dingen als ik thuis ben.
Ja ik vind het wel wat gezelligs hebbenquote:
Same. Nou ja, zonder hond dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk. Bijna het eerste wat ik doe als ik thuiskom van werk en de hond uitgelaten heb. Zooi uit, flodderdingen aan.
Ik typte extra T's, een P ipv F en C.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[quote]Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je typte een d in plaats van een f.
Is ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel wat gezelligs hebben
Als ze naakt slapen?quote:
Gister nog een broek op de markt gekocht zo'n jogging ding met 2 ipv 3 strepen voor 5 euro. Zit primaquote:
yesquote:
Zolang je 't maar geen 'huispak' noemt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister nog een broek op de markt gekocht zo'n jogging ding met 2 ipv 3 strepen voor 5 euro. Zit prima
Kill it whit fire.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Goffer...komt een fanfare hier voorbij. WTF
huh?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
Goffer...komt een fanfare hier voorbij. WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |