Ja inderdaad, de niet mobiele versie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb hier wel zoiets. Da's bijna hetzelfde, maar dan niet draagbaar
Duncan move overquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat vast prachtig zijn
[ afbeelding ]
Wat ontzettend jammer voor je. En voor ons, de luisteraars.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan mijn pols niet meer ver genoeg draaien.
Speelde je nog geregeld?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Vond het zelf ook nogal ongewoon. Maar goed: hoeveel wijn heb je al op?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het klinkt grappig uit jouw toetsenbord.
Zonde zeg, lukte het ook niet voor je laatste operatie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, zo'n vituoos was ik ook niet, maar wel leuk om te doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer voor je. En voor ons, de luisteraars.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat vast prachtig zijn
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, dat plezier is je nu ontnomen. Misschien een ander instrument proberen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, zo'n vituoos was ik ook niet, maar wel leuk om te doen
Dat is behoorlijk balen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
Als Ajax fan, ben ik gewend om met teleurstellingen om te gaan
Ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Vond het zelf ook nogal ongewoon. Maar goed: hoeveel wijn heb je al op?
Jammer, mijn nieuwsgierigheid is gewektquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Davina Michelle-imitatie van afgelopen weekend, maar daar zitten beelden bij dus laat ik dat maar niet doen.
Nee, daarom wilde ik die plaatjes eruit hebben, in de hoop dat het dan wel zou lukken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde zeg, lukte het ook niet voor je laatste operatie?
Ik ben niet zo van de violen, maar als het zo gespeeld wordt krijg ik kippenvel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder jammer, juist omdat je er plezier in had.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 gitarenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat plezier is je nu ontnomen. Misschien een ander instrument proberen?
Vind het prachtig, ook als het in house verwerkt zit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de violen, maar als het zo gespeeld wordt krijg ik kippenvel.
Jullie hebben de schaal!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
Als Ajax fan, ben ik gewend om met teleurstellingen om te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |