Het is hetzelfde verhaal als de afgelopen jaren met Nederlands voetbal: bijzonder matig. Hoewel dat laatste wél in de lift zit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat de landen van gisteravond niet echt geweldig waren en dat is zachtjes uitgedrukt.
De Dees kan alles.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt dat
En jij kunt zaterdag zelfs stemmen
Ow ja eergisteren, de tijd vliegt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eergisteren. Nee alle kanshebbers zitten bizar genoeg in de tweede halve finale. Maar ik heb me wel weer geamuseerd.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij zoeken ze allemaal halfies uit voor dat getetter.
Preciesquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja eergisteren, de tijd vliegt.
Samen op Fok! kijken is altijd wel leuk met dat soort dingen, dat maakt het nog een beetje goed.
Ja was best leuk. Ik had geen idee dat er hier ook gekeken werd. Ik had een poging gedaan in het ESF topic maar die ging zó snel.....binnen een minuut zat een topic vol leek het. Niet te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja eergisteren, de tijd vliegt.
Samen op Fok! kijken is altijd wel leuk met dat soort dingen, dat maakt het nog een beetje goed.
Ik ben een beetje moe, was er al om 6 uur uit en ben heel de dag met van alles bezig geweest, het enige momentje van rust was in de tandartsstoel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt dat
En jij kunt zaterdag zelfs stemmen
Daarom keek ik laatst ook voetbal mee.quote:
Daarom riep ik er op tijd om eergisteren, had er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja was best leuk. Ik had geen idee dat er hier ook gekeken werd. Ik had een poging gedaan in het ESF topic maar die ging zó snel.....binnen een minuut zat een topic vol leek het. Niet te doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gezellig of niet, ernaar kijken, no way.
* Deisyy gaat de lift checkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is hetzelfde verhaal als de afgelopen jaren met Nederlands voetbal: bijzonder matig. Hoewel dat laatste wél in de lift zit.
Wij slepen jou er doorheenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe, was er al om 6 uur uit en ben heel de dag met van alles bezig geweest, het enige momentje van rust was in de tandartsstoel.
echt niet? ahhhhhhh....is leuk. Echt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat riepen er eergisteren ook een paar....die even laten gezellig meeposttequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ik gewildquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik nog een kleintje was heb ik in een drumband gespeeld
Ah joh, is toch gezellig met ons.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deisyy heeft er ook één nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost! Zit nog druk aan de espresso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |