Nou ja, ik speelde maar de dwarsfluit en liep op de één na achterste rij altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjjj gaaf!!! Ik heb drumles gehad pasgeleden. We zijn erachter gekomen dat mijn ritmegevoel niet al te best is
slagerij van Kampen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wist dat niet. Dacht een band met enkel drums. Pasgeleden iets van gezien, weet niet meer hoe ze heten.
Nee ik probeerde het ook. Eergisteren dan. Gister wel bij de juryshow even meegelezen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik geprobeerd in het ESF forum mee te lezen, maar dat was geen doen. Vanavond blijf ik mooi hier.
Ik heb er al twee opquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deisyy heeft er ook één nodig.
Die ja!!!quote:
euhm ja...inderdaad heel wat andersquote:Een drumband is meer een fanfare zonder toeters
Oh ja, eergisteren was het. Die drukte trek ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik probeerde het ook. Eergisteren dan. Gister wel bij de juryshow even meegelezen.
Dat ging té snel.
Ik denk dat ik me ook iets inschenkquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er al twee op
Ik neem straks een glaasje wijn en dan kan het twee kanten op.
Thee drink ik alleen op mijn werk, thuis is het koffie, water of wijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die drinkt thee, of witte wijn zonder geborrel erin, toch?
Zie maar drie paar staan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Doet niet iedereen de schoenen uit bij de voordeur dan?
dwarsfluit is best een mooi instrumentquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik speelde maar de dwarsfluit en liep op de één na achterste rij altijd.
Maar ik word nog steeds wel een beetje blij als ik een fanfare of drumband zie.
Thee/water of bier. Soms wijn. Of rum.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thee drink ik alleen op mijn werk, thuis is het koffie, water of wijn
Ik denk niet dat ik nog noten kan lezen, maar maar de vingerbewegingen van bepaalde stukken lukt me denk ik nog wel.quote:
Berdien Stenberg stond in de top 40.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
dwarsfluit is best een mooi instrument
Whiskey.quote:
Soms ook bij de achterdeurquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Doet niet iedereen de schoenen uit bij de voordeur dan?
Altijd benieuwd geweest hoe het had geklonken als ze dat ding in haar kont had gestoken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berdien Stenberg stond in de top 40.
Ik heb alleen basis IVM gehad, maar denk dat ik dat allemaal nog wel kan spelenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog noten kan lezen, maar maar de vingerbewegingen van bepaalde stukken lukt me denk ik nog wel.
ik sla wat door geloof ikquote:
Jethro Tull ook. En Barry Hay speelde ook dwarsfluitquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berdien Stenberg stond in de top 40.
GEEN CHIPS????? wat nuquote:
Jethro Thullquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Jethro Tull ook. En Barry Hay speelde ook dwarsfluit
Daar hadden ze een fragment bij Pisa van gemaakt. Ik kan mij het nog altijd herinneren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd benieuwd geweest hoe het had geklonken als ze dat ding in haar kont had gestoken.
Ik wilde door graag de lyra spelen, dat leek me geweldig, zo'n mooi helder geluid ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
dwarsfluit is best een mooi instrument
IVM?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen basis IVM gehad, maar denk dat ik dat allemaal nog wel kan spelen
Eens mijn blokfluit afstoffen
Dat kan nog steedsquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde door graag de lyra spelen, dat leek me geweldig, zo'n mooi helder geluid ook.
Panfluit vind ik mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde door graag de lyra spelen, dat leek me geweldig, zo'n mooi helder geluid ook.
Waarom niet nu? Als je graag wil....doen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat merkte ik laatst op de piano, die ik sinds mijn 19e niet meer had bespeeld. Jammer wel van de noten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog noten kan lezen, maar maar de vingerbewegingen van bepaalde stukken lukt me denk ik nog wel.
Da's zo'n soort harp, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IVF zal het niet geweest zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |