Owjjjj gaaf!!! Ik heb drumles gehad pasgeleden. We zijn erachter gekomen dat mijn ritmegevoel niet al te best isquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik nog een kleintje was heb ik in een drumband gespeeld
Het commentaar hier is ruimschoots voldoende om een leuke avond te hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt niet? ahhhhhhh....is leuk. Echt.
Leuker als je meekijkt. Toe maar. Je wilt hetquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het commentaar hier is ruimschoots voldoende om een leuke avond te hebben.
Het is toch ook leuk om te zien wie wij uitlachen of bekritiseren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het commentaar hier is ruimschoots voldoende om een leuke avond te hebben.
Die drinkt thee, of witte wijn zonder geborrel erin, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deisyy heeft er ook één nodig.
Drummen (achter een drumstel) is wel iets anders dan in een drumband.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjjj gaaf!!! Ik heb drumles gehad pasgeleden. We zijn erachter gekomen dat mijn ritmegevoel niet al te best is
Beter opletten hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die drinkt thee, of witte wijn zonder geborrel erin, toch?
Maakt niet uit handen op de rug en een trechter erbij.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die drinkt thee, of witte wijn zonder geborrel erin, toch?
Oh echt? Ik wist dat niet. Dacht een band met enkel drums. Pasgeleden iets van gezien, weet niet meer hoe ze heten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Drummen (achter een drumstel) is wel iets anders dan in een drumband.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt niet uit handen op de rug en een trechter erbij.
Was ook best spannend als we naar een toernooi moesten, maar wel heel leuk.quote:
Zonder kloppen.quote:
quote:
Kun je het nog, denk je?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was ook best spannend als we naar een toernooi moesten, maar wel heel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |