SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik heel raar ja. De enige normale verdeling zou precies de helft (of de helft+1 bij oneven aantal) per deel. Maar ja de EBU en logische en eerlijke regels gaan niet echt samen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Waarom hebben ze nu niet gewoon 5 eerste, en 5 tweede helft lootjes?
Voor m’n gevoel eerlijker
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
Als ik goed heb geteld is er morgen nog maar 3x een 2e helft overquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:08 schreef Greys het volgende:
Er hebben er vanavond dus vijf eerste helft geloot en vijf tweede? Dan is het toch prima eigenlijk.
Had hij die überhaupt dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef ijs_beer het volgende:
Maar de beste man heeft echte helemaal geen stem meer.
Heeft iemand de stem van Serhat gevonden?quote:
Oh dubbelquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef Greys het volgende:
Filmpjetwitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @:dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
Nee. Maar toch.quote:
Dat is het mysterie jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef aarontje112 het volgende:
Zouden al die Turken gestemd hebben op Serhat? Ken het me haast niet voorstellen, maar hoe komt die man anders aan al die punten
Zo?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft iemand de stem van Serhat gevonden?
The voice of Serhat.quote:
Denk het welquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef aarontje112 het volgende:
Zouden al die Turken gestemd hebben op Serhat? Ken het me haast niet voorstellen, maar hoe komt die man anders aan al die punten
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef Greys het volgende:
Filmpjetwitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @:dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
ik had em net in het Duncan topic gepostquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef Em31 het volgende:
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @:dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
Serhatari - Nanananatrid mun sigraquote:
Welke Turken zouden dat moeten zijn dan? Op Cyprus een deel en in Frankrijk nog een paar. Maar verder zie ik geen landen die mochten stemmen waar veel Turken wonen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef aarontje112 het volgende:
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef Momo... het volgende:
Bij betfair is IJsland over Italie, Zwitserland, Malta, Azerbaijan en Frankrijk heen![]()
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het welstond er ook niet een Turkse tekst op de led-schermen of zag ik dat verkeerd?
Wat een verademingquote:
Ja klopt met 1,2,3 maar of dat nou echt verschil heeft gemaakt? Betwijfel het. Ik moet zeggen dat ik het ook vermakelijk vond hoe slecht ook. Missch een trollvote. Men dacht vast, wat slecht allemaal, laten we dan maar op het allerslechtste stemmen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het welstond er ook niet een Turkse tekst op de led-schermen of zag ik dat verkeerd?
Ja en hij riep het ook wat er op het scherm stond in het Turks op datzelfde momentquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat Turks was, maar ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat voldoende zou zijn voor kwalificatie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja das waar, België heeft wel een grote diasporaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke Turken zouden dat moeten zijn dan? Op Cyprus een deel en in Frankrijk nog een paar. Maar verder zie ik geen landen die mochten stemmen waar veel Turken wonen.
Tofquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef Momo... het volgende:
Bij betfair is IJsland over Italie, Zwitserland, Malta, Azerbaijan en Frankrijk heen![]()
Ja. 1, 2, 3 in het Turks. Dat zingt hij ook in het liedje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat moest haast wel. Maar dan moet ie héél hoog hebben gescoord bij de televoting, kan me echt niet voorstellen dat ie hoog is stond bij de jury'squote:Op woensdag 15 mei 2019 00:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja klopt met 1,2,3 maar of dat nou echt verschil heeft gemaakt? Betwijfel het. Ik moet zeggen dat ik het ook vermakelijk vond hoe slecht ook. Missch een trollvote. Men dacht vast, wat slecht allemaal, laten we dan maar op het allerslechtste stemmen.
Tweede achter Duncanquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
En toch moet ik er niet aan denken als het echt wint. Sorry.
En ook geen kans dat ie z'n kakel gaat houden de komende twee rustdagen. Want Serhat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef ijs_beer het volgende:
Maar de beste man heeft echte helemaal geen stem meer.
Moet wel héél hoog gescoord hebben bij de televote zou je zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat moest haast wel. Maar dan moet ie héél hoog hebben gescoord bij de televoting, kan me echt niet voorstellen dat ie hoog is stond bij de jury's
Oh ja België was ik nog vergeten. Zal bij elkaar best wel wat punten hebben opgeleverd. Maar ook weer niet heel erg veel gok ik zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm ja das waar, België heeft wel een grote diaspora
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getrollquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat moest haast wel. Maar dan moet ie héél hoog hebben gescoord bij de televoting, kan me echt niet voorstellen dat ie hoog is stond bij de jury's
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef lashatumbai het volgende:
Toen ik Frankrijk vanavond zag had ik er trouwens toch totaal geen winners vibe bij. Dus voor mij gaat het nog steeds tussen Zweden en Nederland.
Daar teken ik voorquote:
Haha ja, terwijl ik het eerder had verwacht bij z'n vorige nummerquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getroll
De rest was saai én slecht, Serhat was zeker niet saaiquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getroll
Ik gok toch eerder op ergens in de lagere regionen.quote:
Dat kan hij dan wel weerquote:
Laat inderdaad maar. Ik hoorde het zelfs door de stream heenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Misschien zong Serhat voor de jury niet vals?
Ah nee laat maar.
Serhat en zingen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Ah nee laat maar.
Heb je zo weinig vertrouwen in je aanbidder?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Ah nee laat maar.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat inderdaad maar. Ik hoorde het zelfs door de stream heen
Nogal wiedes na vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Em31 het volgende:
We gaan nu bij de odds ook weer onder de 3 (geen idee hoe je dit normaal zegt, maar gaat wel lekker nog in ieder geval)
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok toch eerder op ergens in de lagere regionen.
Hongarije werd vorig jaar ook slechts 21e en dat nummer leek me toch een stuk toegankelijker.
Qua zingen wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in je aanbidder?
Ik vind het ook gaaf! Na vanavond moet dit toch echt wel hoog eindigenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.
Odds are shortening is de kortste manierquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Em31 het volgende:
We gaan nu bij de odds ook weer onder de 3 (geen idee hoe je dit normaal zegt, maar gaat wel lekker nog in ieder geval)
De san marino reactiequote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
Mens van de pers, leer eens Engels, jij kneus
Denk wel dat dat terecht isquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua zingen wel.
Verder luv ik hem heur.
HET MOET!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef lashatumbai het volgende:
Stel je voor dat Arcade morgen opeens staat als een huis en dat heel de press room super verrast wordt. IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!
[ afbeelding ]
Ik ooooooook! En als je Ilse zo hoorde is het de bedoeling dat het ongeveer zoals die eerste run was, toen werden ze ook enthousiast in de press room. Dus hoop het echtquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef lashatumbai het volgende:
Stel je voor dat Arcade morgen opeens staat als een huis en dat heel de press room super verrast wordt. IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!
[ afbeelding ]
Mijn vorige werkgever had in de kantine een keer een menu in het Engels (geen idee waarom). Daar stond een keer als visgerecht 'squabbling' op. Na wat puzzelen bleek dat zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hilarisch ditquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn vorige werkgever had in de kantine een keer een menu in het Engels (geen idee waarom). Daar stond een keer als visgerecht 'squabbling' op. Na wat puzzelen bleek dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelden![]()
Alleen het effect van het licht dat opeens opdoemt natuurlijk wel heel anders. Ik herinner mij wel een aantal journalisten die het overbelicht nogal onaangenaam vonden om naar te kijken.. Dus ik ben benieuwd hoe dat dan overkomt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ooooooook! En als je Ilse zo hoorde is het de bedoeling dat het ongeveer zoals die eerste run was, toen werden ze ook enthousiast in de press room. Dus hoop het echt
Ik vind het echt oprecht een heel tof nummer, maar ik denk dat het een combinatie is geweest tussen dat en trollstemmersquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Maar even heel eerlijk he en geen disrespect bedoeld. Zouden alle stemmers op IJsland het nou ook echt een mooi/goed lied vinden? Of deel trollstemmers? Ieder z'n smaak, alleen had ik niet verwacht dat dit de smaak van zo veel mensen zou zijn.![]()
Ik vind het tof dat ze door zijn maar puur omdat ik ze als geheel een toffe vreemde eend in de bijt vind. Ik zou het lied zelf echt nooit meer uit mezelf luisteren bv.
Als ik vanavond moest stemmen zou ik op IJsland, Portugal, Slovenië en Australië hebben gestemd eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Maar even heel eerlijk he en geen disrespect bedoeld. Zouden alle stemmers op IJsland het nou ook echt een mooi/goed lied vinden? Of deel trollstemmers? Ieder z'n smaak, alleen had ik niet verwacht dat dit de smaak van zo veel mensen zou zijn.![]()
Ik vind het tof dat ze door zijn maar puur omdat ik ze als geheel een toffe vreemde eend in de bijt vind. Ik zou het lied zelf echt nooit meer uit mezelf luisteren bv.
Portugal vind ik al maanden tof. Maar had altijd al verwacht dat het niet naar de finale ging helaasquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:26 schreef aarontje112 het volgende:
Oh ja ik vergeet in alle hectiek dat ik Portugal dus bést goed vond vanavond. Of was ik doof
Oh ik vond Ilse juist meer klinken als run 3. Want heel donker moest het worden. Run 3 maar dan met bol natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ooooooook! En als je Ilse zo hoorde is het de bedoeling dat het ongeveer zoals die eerste run was, toen werden ze ook enthousiast in de press room. Dus hoop het echt
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Alleen het effect van het licht dat opeens opdoemt natuurlijk wel heel anders. Ik herinner mij wel een aantal journalisten die het overbelicht nogal onaangenaam vonden om naar te kijken.. Dus ik ben benieuwd hoe dat dan overkomt.
Ik heb het nummer meermaals voor m'n eigen plezier opgezetquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Het is ook best lastig inschatten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.
Ik vind dit bijvoorbeeld beter dan AWS uit Hongarije, maar das misschien ook smaak. Wat ik vooral verbazingwekkend vind, is dat het lijkt alsof er alleen een televoting was. Voelt een beetje alsof we weer in 2009 zitten. Heel tof voor mensen die van San Marino, Estland en Wit-Rusland houden, maar eigenlijk klopt het natuurlijk van geen kantquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Ik had vanavond alleen op Tsjechië en Polen gestemd denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:26 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Als ik vanavond moest stemmen zou ik op IJsland, Portugal, Slovenië en Australië hebben gestemd eerlijk gezegd.
Denk dat een heleboel mensen dit echt qua muziek kunnen waarderen. Toch zit er vast ook een deel van de televoters bij die de trollacties kunnen waarderen en de act amusant vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Ja vond ik ook, erg leuke staging!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:28 schreef grazz het volgende:
Ik heb bij Tsjechië op mijn papier geschreven: 5 sec in en already WOW, ik vond dit echt te gek en fris, vrolijk en Albert spat van het scherm.
We weten ook niet hoeveel stemmen ze hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Ja dat wel. Ik snap het ook niet, of zou je in de semi het puur kunnen halen om net aan door te gaan op veel publieksstemmen? Zou kunnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:28 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dit bijvoorbeeld beter dan AWS uit Hongarije, maar das misschien ook smaak. Wat ik vooral verbazingwekkend vind, is dat het lijkt alsof er alleen een televoting was. Voelt een beetje alsof we weer in 2009 zitten. Heel tof voor mensen die van San Marino, Estland en Wit-Rusland houden, maar eigenlijk klopt het natuurlijk van geen kant
Ja zou zomaar top 10 kunnen eindigen want verder is er niet zoietsquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:28 schreef grazz het volgende:
Ik heb bij Tsjechië op mijn papier geschreven: 5 sec in en already WOW, ik vond dit echt te gek en fris, vrolijk en Albert spat van het scherm.
Ik vind het een onwijs lekker nummer, en het was ook een van m'n favorieten voor aanvang. Maar ik was toch een beetje teleurgesteld. Ik vond de zang echt niet helemaal in orde, vaak tegen het valse aan. Maar wie ben ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:28 schreef grazz het volgende:
Ik heb het uitgezet, wat zeiden die Sloveense fokkers dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een onbeschoft antwoord van Slovenië.
Ik vind het een geweldig nummer, maar hun gedrag in de greenroom een afknapperquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
wat zeggen ze?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Wat? Wat zeiden ze op welke vraag?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben wel echt heel blij dat Tsjechië door is jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:28 schreef grazz het volgende:
Misschien een beetje sociale onhandigheid, een mislukte poging om grappig te zijn. Nog best een jonge jongen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het hangt er ook vanaf wat de rest doet. Als de nummer 1 belachelijk veel jurypunten krijgt heb je er minder nodig om als tweede te eindigen, en hetzelfde geldt voor de andere posities.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik snap het ook niet, of zou je in de semi het puur kunnen halen om net aan door te gaan op veel publieksstemmen? Zou kunnen.
?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het lijkt bijna wel compleet televote ja. Heel merkwaardige uitslag, dat je denkt dat de jury is gaan slapen of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:28 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dit bijvoorbeeld beter dan AWS uit Hongarije, maar das misschien ook smaak. Wat ik vooral verbazingwekkend vind, is dat het lijkt alsof er alleen een televoting was. Voelt een beetje alsof we weer in 2009 zitten. Heel tof voor mensen die van San Marino, Estland en Wit-Rusland houden, maar eigenlijk klopt het natuurlijk van geen kant
Je ziet aan de reacties dat heel team ESCunited het stiekem dus ook heel leuk vindt voor Serhat.quote:
Er werd gevraagd op welke plek ze in de finale wilden optreden. Als eerste, als 13de, etc.. Hij zei iets als dat hij het een domme vraag vond en dat ze het liefst snel weg wilden gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezet, wat zeiden die Sloveense fokkers dan?
Ja dat kan, ik gok dat het heel dicht bij elkaar ligt en televoting en jurystemmen heel erg uit elkaar. Gok dat landen als Hongarije, Portugal en België het niet onaardig deden bij de jury's maar televoting het nagenoeg niks gaf. Dan ligt het er maar net aan hoe de munt valt (kom ff niet op het spreekwoord dat hiervoor bestaatquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik snap het ook niet, of zou je in de semi het puur kunnen halen om net aan door te gaan op veel publieksstemmen? Zou kunnen.
Hoop en denk dat ze het best goed gaan doen zaterdag!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel echt heel blij dat Tsjechië door is ja
Oh wauw.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er werd gevraagd op welke plek ze in de finale wilden optreden. Als eerste, als 13de, etc.. Hij zei iets als dat hij het een domme vraag vond en dat ze het liefst snel weg wilden gaan.
twitter:elainovision twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:32:11"Boring questions like that are why we want to go home during interviews"Whelp. Gasper makes 2017-era Salvador seem like a UN diplomat. reageer retweet
Lolquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er werd gevraagd op welke plek ze in de finale wilden optreden. Als eerste, als 13de, etc.. Hij zei iets als dat hij het een domme vraag vond en dat ze het liefst snel weg wilden gaan.
Dat stralen ze ook echt uitquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Denk dat niemand echt een concurrent is dit jaar. We gaan een Loreentje doen. Winnen met een landslide.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef Kyran het volgende:
Net pas klaar met kijken, dochter deed moeilijk, dus kon niet live kijken en meeposten
Serhat
Ik vond Australië echt magisch mooi. Zat echt drie minuten betoverd te kijken.
San Marino, Belarus en Estland onterecht door wat mij betreft, maar maakt weinig uit want ze maken toch geen enkele kans. Behalve Australië geen concurrent voor Nederland in deze halve finale.
Dan vraag je je toch af WTF je daar doet? Als het allemaal zo kut is blijf dan lekker thuis.quote:
Wit-Rusland is de meest gruwelijke bagger van de avond op Montenegro na.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:30 schreef Greys het volgende:
Wit-Rusland vond ik geloof ik nog slechter dan San Marino. Die had tenminste nog een catchy riedeltje.
twitter:newsisrael13 twitterde op zondag 12-05-2019 om 15:04:26אירוויזיון 2019 | התזמורת הפילהרמונית הישראלית ביצעה את נעימת הפתיחה של האירוויזיון, "טה דאום" מאת שרפנטייה, בגרסה ישראלית מיוחדת. העיבוד שנכתב על ידי ליאור רונן כולל נגיעה מזרחית וכלייזמרית @Liberwomen (צילום: Culiner Creative Circle) https://t.co/FZoPN1slql reageer retweet
.........quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef lashatumbai het volgende:
Dit zij hij dus van Slovenië
twitter:elainovision twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:32:11"Boring questions like that are why we want to go home during interviews"Whelp. Gasper makes 2017-era Salvador seem like a UN diplomat. reageer retweet
Zeer knap en reeds bekend meisjequote:Op woensdag 15 mei 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wit-Rusland is de meest gruwelijke bagger van de avond op Montenegro na.
HOE DAN!?
De vergelijking zou best stand kunnen houden. Dat jaar was buiten Euphoria om ook bizar slecht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat niemand echt een concurrent is dit jaar. We gaan een Loreentje doen. Winnen met een landslide.
Het lied is bout. Maar ze had zulke goede energie. Dat werkte voor mij heel aanstekelijk. Ik was echt wel onder de indruk door haar performance skills, voor een 16 jarig notabene.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wit-Rusland is de meest gruwelijke bagger van de avond op Montenegro na.
HOE DAN!?
Euphoria was heel goed denk ik eerderquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vergelijking zou best stand kunnen houden. Dat jaar was buiten Euphoria om ook bizar slecht.
quote:
Welke buurlanden?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer knap en reeds bekend meisjeBuurlanden stemde mee he. Daarom is een Slovenie ook door denk ik. Kan mij niet voorstellen dat die in de top 10 van de jury stonden.
Dat meisje doet mij aan Anne Frank denken, geen idee waaromquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel echt types waarvan je verwacht dat ze een account hebben ja
Australië vond ik ook erg meevallen. Vreesde vooraf voor een circusactje, maar ze hebben het prima prima in beeld gebracht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:35 schreef Kyran het volgende:
Net pas klaar met kijken, dochter deed moeilijk, dus kon niet live kijken en meeposten
Serhat
Ik vond Australië echt magisch mooi. Zat echt drie minuten betoverd te kijken.
San Marino, Belarus en Estland onterecht door wat mij betreft, maar maakt weinig uit want ze maken toch geen enkele kans. Behalve Australië geen concurrent voor Nederland in deze halve finale.
De rest viel los van Euphoria ook tegen. Anders hadden die Russische oma'tjes nooit zo makkelijk op 2 kunnen eindigen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Euphoria was heel goed denk ik eerderDan valt de rest snel tegen he
twitter:escbelgium twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:14:10@songfestivalNL Wij zijn #TeamDuncan en surrogaat Nederlander :-) https://t.co/ypNXwVaoPI reageer retweet
Euphoria is samen met Volare wel DE ESF song natuurlijk. Dat was echt saai eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
De rest viel los van Euphoria ook tegen. Anders hadden die Russische oma'tjes nooit zo makkelijk op 2 kunnen eindigen.
Polen hebben niks met Wit-Rusland. Al doelde ik vooral op Slovenië.quote:
Nee dikke prima, alhoewel het nu niet moet doorslaan richting een top 5 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:41 schreef Nathvi het volgende:
Ben ik de enige die kan lachen, en het oprecht fun vind dat Serhat door is?
Je bent verre van de enige.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:41 schreef Nathvi het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:41 schreef Nathvi het volgende:
Ben het er niet mee eens hoor, België en Hongarije had ik sowieso in de finale verwacht.
T is ook wel lachen, alleen het voldoet weer aan alle clichés die de gemiddelde man heeft over het songfestival. Maar aan Duncan de taak om alles in keer van tafel te vegenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:41 schreef Nathvi het volgende:
Ben het er niet mee eens hoor, België en Hongarije had ik sowieso in de finale verwacht.
Ik ben ook blij met Serhat in de finalequote:Op woensdag 15 mei 2019 00:41 schreef Nathvi het volgende:
Ik ook, maar nu geen top 5 notering ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met Serhat in de finale
Nee joh, dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu geen top 5 notering ofzo
Nee joh geen zorgen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu geen top 5 notering ofzo
HEYquote:
Wilde gok: 582quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoeveel punten gaat Duncan pakken? 600? 700?
Ja inderdaad de vuile inpikkerquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet aan de reacties dat heel team ESCunited het stiekem dus ook heel leuk vindt voor Serhat.![]()
Die man windt iedereen om z'n schorre vinger.
Naar de split jury/televote results ben ik ook heel benieuwd. Ik verwacht ook veel grote verschillenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik gok dat het heel dicht bij elkaar ligt en televoting en jurystemmen heel erg uit elkaar. Gok dat landen als Hongarije, Portugal en België het niet onaardig deden bij de jury's maar televoting het nagenoeg niks gaf. Dan ligt het er maar net aan hoe de munt valt (kom ff niet op het spreekwoord dat hiervoor bestaat)
Waar was je woedend over?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:48 schreef Nexum het volgende:
Ik ben inmiddels weer wat afgekoeld. Ik heb altijd zware emoties vlak na results![]()
Sorry voor als ik mensen beledigd heb
Portugal niet door naar de finale.quote:
Ik vond Dana nog ergerquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
Viel het trouwens NIEMAND op dat Netta aan het playbacken was? Zag je goed bij dat stuk wanneer ze naar die dj tafel liep. Best wel walgelijk als winnaar moeten playbacken holy fuck.
Zaterdag weten we wie er dichterbij zatquote:
Als winnaar mag je toch niet playbacken joh. Wat een disrespect ook naar de mensen die je naar de winst hebben geholpenquote:
Turkse roots ook? Wist ik niet:)quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:47 schreef Nexum het volgende:
[..]
HEY
Zo heb ik het nog niet eens bekeken
Mijn bloedland zit gewoon in de finale
Ja ik ookquote:
Ja, het viel mij op toen ze dat trappetje af liep.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
Viel het trouwens NIEMAND op dat Netta aan het playbacken was? Zag je goed bij dat stuk wanneer ze naar die dj tafel liep. Best wel walgelijk als winnaar moeten playbacken holy fuck.
Cyprus vond ik ook niks. Ik vond het allebei niksquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:39 schreef Em31 het volgende:
Ik vond Wit-Rusland weer veel leuker dan Cyprus
Snorquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben jullie moeders ook een snor? #durftevragen
Nee, maar vast meer ballen dan je vader.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben jullie moeders ook een snor? #durftevragen
Liefquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:40 schreef Greys het volgende:
twitter:escbelgium twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:14:10@:songfestivalNL Wij zijn #TeamDuncan en surrogaat Nederlander :-) https://t.co/ypNXwVaoPI reageer retweet
Mij iig niet, maar dat komt vooral omdat ik automatisch wegkijk bij haar optredens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
quote:A pattern
Hungary, Portugal and Poland - meaningful ethnic songs didn't qualify, while
Estonia, Belarus and San Marino - weak, generic English songs qualified.
Where are the juries?
Dat vergeven we je altijd Nexiequote:Op woensdag 15 mei 2019 00:48 schreef Nexum het volgende:
Ik ben inmiddels weer wat afgekoeld. Ik heb altijd zware emoties vlak na results![]()
Sorry voor als ik mensen beledigd heb
Waarschijnlijk alle 3 met de hakken over de sloot doorquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
Een comment op YouTube, waar ik me best in kan vinden eigenlijk
[..]
Dat was gewoon grappig hoe slecht geacteerdquote:
Ik vind het wel een zeer slechte zaak dat ESF zo ontzettend links is. Allemaal politieke correctheid gatverdammequote:Op woensdag 15 mei 2019 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was gewoon grappig hoe slecht geacteerdDie awkward kisscam ook; met al die stelletjes in beeld met blikken van 'oh huh, we moeten zoenen nu heh, oh nee'
Wel mee eens. Originaliteit een authenticiteit raakt wel weg zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Blijkt straks dat ze daar de jury-vote idd niet hebben meegeteld. Over een klein uurtje een rectificatie op de uitslag en een haastig opgezet nieuw persmoment.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja was ook zo slecht dat het weer fantastisch werdquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was gewoon grappig hoe slecht geacteerdDie awkward kisscam ook; met al die stelletjes in beeld met blikken van 'oh huh, we moeten zoenen nu heh, oh nee'
Nou ja 70% van de zaal is gay, dus met een kisscam krijg je dit natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het wel een zeer slechte zaak dat ESF zo ontzettend links is. Allemaal politieke correctheid gatverdamme
Ja, verdeeldheid, onbegrip en haat past veel beter bij een muziekfestival.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het wel een zeer slechte zaak dat ESF zo ontzettend links is. Allemaal politieke correctheid gatverdamme
Al die politieke correctheid is wel om gek van te worden. Ja iedereen is gelijk blabla, maar stop daar eens mee bah.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja was ook zo slecht dat het weer fantastisch werd
Dat zegt niemand, maar ieder jaar dezelfde zeiksongs over anders zijn etc. Maak nu eens gewoon fatsoenlijke songs.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, verdeeldheid, onbegrip en haat past veel beter bij een muziekfestival.
Wat is in jouw ogen een fatsoenlijke song?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar ieder jaar dezelfde zeiksongs over anders zijn etc. Maak nu eens gewoon fatsoenlijke songs.
Oh dat is wat anders en 100% mee eensquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar ieder jaar dezelfde zeiksongs over anders zijn etc. Maak nu eens gewoon fatsoenlijke songs.
Die niet politiek geladen isquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:00 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een fatsoenlijke song?
Ergste is nog dat als je in discussie gaat met zo iemand als Netta dat je dit liever niet wil dan heb jij het nog gedaan ookquote:
Alstublieftquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die niet politiek geladen isBegin daar eerst eens mee.
Meer dan een handvol nummers zijn er niet. De meeste nummers gaan gewoon ouderwets over de liefde etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is daar ook niks mis mee. Maar steeds dat herhalen van verbinden dit dat, maar ondertussen flikkeren ze rustig nog 600 raketten ergens op een land. Het voelt allemaal zo nep, snap je.quote:
Ik vond dat nog bijna het ergste van de avondquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:56 schreef Nexum het volgende:
DANA'S ACT KON ECHT NIET.
Dat was zo tragisch.
San Marino, Nederland, Australië, Zwitserland, Malta just to name a few. Valt wel mee dus, maar de liedjes die jij bedoelt vallen meer op in media.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een politiek geladen song heeft in de meeste gevallen meer diepgang dan de gemiddelde andere tekst. Dus het ontgaat mij een beetje waarom een liedje beter zou zijn als het niet politiek geladen is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Montenegro FALLIN. Ja van het podium af en snelquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat nog bijna het ergste van de avondEn dat met Montenegro
Geheel mee eens. Ik snap wel dat die eerste drie nummers niet ieders cup of tea zijn, maar om dan van die generic bagger wel door te laten gaan...quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. Momentum pakken zie Netta, zie Bilal, zie Conchita etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een politiek geladen song heeft in de meeste gevallen meer diepgang dan de gemiddelde andere tekst. Dus het ontgaat mij een beetje waarom een liedje beter zou zijn als het niet politiek geladen is.
Tja.. originaliteit is wel belangrijk maar het moet ook binnenkomen bij mensen. En als dat te weinig gebeurt..quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hongarije wel onterecht hoor. Een van de weinige die nog enigzins zuiver zong.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Ik snap wel dat die eerste drie nummers niet ieders cup of tea zijn, maar om dan van die generic bagger wel door te laten gaan...
Conchita kon wel zingen en nummer was ook niet slecht. Andere twee mee eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. Momentum pakken zie Netta, zie Bilal, zie Conchita etc.
Die triggert gewoon alles wat fout is aan het hele SJW-gebeuren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:05 schreef Guanabana het volgende:
Bilal zit wel echt in mn irritatie ja, met name ook door die dikke danseres er ook nog bij.
Bij Bilal ben ik het er wel mee eens. Vooral omdat die echt alles aanhaalt om er mee te scoren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. Momentum pakken zie Netta, zie Bilal, zie Conchita etc.
Dat absoluut.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:05 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was wel een van de allerslechtste halve finales die ik ooit heb gezien trouwens, mijn god
Conchita kon zeer zeker zingen, maar de act eromheen gaf haar de overwinning. Had ze opgetreden als man in een pak was het mooi 3e geworden en dan dat neppe gejank ook bij iedere keer 12 punten etc. Alsjeblieftquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Conchita kon wel zingen en nummer was ook niet slecht. Andere twee mee eens.
Ik weet vrij zeker dat Salvador nooit persoonlijk een drone strike op een IS-doel heeft bevolenquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is daar ook niks mis mee. Maar steeds dat herhalen van verbinden dit dat, maar ondertussen flikkeren ze rustig nog 600 raketten ergens op een land. Het voelt allemaal zo nep, snap je.
Ik vond hem (want dat was het) echt verschrikkelijk irritant, maar ik denk dat het ook zonder dat theatrale wel had gewonnen. Zo enorm goed was CATS nou ook weer niet (of vloek ik nu in de kerk?)quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Conchita kon zeer zeker zingen, maar de act eromheen gaf haar de overwinning. Had ze opgetreden als man in een pak was het mooi 3e geworden en dan dat neppe gejank ook bij iedere keer 12 punten etc. AlsjeblieftIk gun het iedereen, maar stop even met je geacteer.
Jup vooral dat laatste, maar het blijft maar terugkomen. Waarschijnlijk omdat dat hele EBU ook zo links als de neten isquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat Salvador nooit persoonlijk een drone strike op een IS-doel heeft bevolen
Neemt niet weg dat 'hebben we alle minderheden gehad'-liedjes vrij vermoeiend kunnen zijn
Vertel mij waarom CATS dan ALLE juryprijzen won? Kregen de award voor beste compositie, beste liedje etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond hem (want dat was het) echt verschrikkelijk irritant, maar ik denk dat het ook zonder dat theatrale wel had gewonnen. Zo enorm goed was CATS nou ook weer niet (of vloek ik nu in de kerk?)
Dat is wel een beetje het probleem met Bilal. Daar wordt alles bijgesleept. Maar de meeste andere liedjes met inhoud vielen op dat vlak heel erg mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat Salvador nooit persoonlijk een drone strike op een IS-doel heeft bevolen
Neemt niet weg dat 'hebben we alle minderheden gehad'-liedjes vrij vermoeiend kunnen zijn
Uiteraard geheel mee eens, was ook mijn nummer 2 van de 41quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hongarije wel onterecht hoor. Een van de weinige die nog enigzins zuiver zong.
Geen idee, maar we moeten de televote ook weer niet helemaal wegcijferen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertel mij waarom CATS dan ALLE juryprijzen won? Kregen de award voor beste compositie, beste liedje etc.
Die moest het haast wel net niet gered hebben. Zure beffer als je op 1-2 puntjes 11e moet wordenquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uiteraard geheel mee eens, was ook mijn nummer 2 van de 41
Zo! Wat ik van de act heb meegekregen zeker. Als ze dat niet hadden gedaan had ik Tous les deux nog steeds een beter nummer gevonden, maar het wekt wel wat extra irritatie opquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het probleem met Bilal. Daar wordt alles bijgesleept. Maar de meeste andere liedjes met inhoud vielen op dat vlak heel erg mee.
Zeker niet, maar dat wil dus zeggen dat CATS het betere nummer was. Zagen we na het ESF natuurlijk ook, want CATS werd in meerdere landen een hit en Rise niet echt. Daarom ook de conclusie dat de act Conchita heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg geholpen heeft voor de winst.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee, maar we moeten de televote ook weer niet helemaal wegcijferen.
Dat soort liedjes blijven terugkomen omdat er altijd mensen zijn die ergens voor willen staan. En daarnaast levert het ook nog eens wat publiciteit en dus stemmen op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup vooral dat laatste, maar het blijft maar terugkomen. Waarschijnlijk omdat dat hele EBU ook zo links als de neten is
Requiem vond ik wel leuk. Niet alleen het liedje trouwensquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo! Wat ik van de act heb meegekregen zeker. Als ze dat niet hadden gedaan had ik Tous les deux nog steeds een beter nummer gevonden, maar het wekt wel wat extra irritatie op
Tous les deuxquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo! Wat ik van de act heb meegekregen zeker. Als ze dat niet hadden gedaan had ik Tous les deux nog steeds een beter nummer gevonden, maar het wekt wel wat extra irritatie op
Bij mij vooral vanwege zijn "haar".quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:05 schreef Guanabana het volgende:
Bilal zit wel echt in mn irritatie ja, met name ook door die dikke danseres er ook nog bij.
Alma was wel echt de mooiste vrouw van dat jaar ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Requiem vond ik wel leuk. Niet alleen het liedje trouwens
William van WiWiBloggs zit te soppen hoor;quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij mij vooral vanwege zijn "haar".
Als ex-langeharenman weet ik hoe lang een beetje lengte duurt en wat er zoal bij komt kijken om het fatsoenlijk te houden.![]()
Dit figuur stapt gewoon een foute kapperszaak binnen en zegt "Hé, doe mij ff twee meter".![]()
Nee maatje, zo werkt dat niet.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
Alma was wel echt de mooiste vrouw van dat jaar ja.
Gewoon echt mooi
Ik ben dat verder met je eens hoor (maar denk toch dat het nog net had gewonnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dat wil dus zeggen dat CATS het betere nummer was. Zagen we na het ESF natuurlijk ook, want CATS werd in meerdere landen een hit en Rise niet echt. Daarom ook de conclusie dat de act Conchita heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg geholpen heeft voor de winst.
Dat had ik ook met Netta met haar gekke bekken, puur compensatiegedrag/onzekerheid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben dat verder met je eens hoor (maar denk toch dat het nog net had gewonnen)
Ik vind Conchita ook nog steeds met afstand de meest walgelijke deelnemer ooit, vooral inderdaad met die reacties bij elke 12 punten. LuckyTV met dat kotsen maakte nog wel wat goed.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij mij vooral vanwege zijn "haar".
Als ex-langeharenman weet ik hoe lang een beetje lengte duurt en wat er zoal bij komt kijken om het fatsoenlijk te houden.![]()
Dit figuur stapt gewoon een foute kapperszaak binnen en zegt "Hé, doe mij ff twee meter".![]()
Nee maatje, zo werkt dat niet.
Mja zegt niet veel. Kunnen allemaal eigen inwoners zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:14 schreef aarontje112 het volgende:
Wel funny dat het het nummer van Portugal momenteel meer bekeken wordt op YouTube dan die van Australië of IJsland.
Jaquote:
Of mensen die al wel willen weten wat er is afgevallen, maar nog niet wat de finale heeft gehaaldquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:14 schreef aarontje112 het volgende:
Wel funny dat het het nummer van Portugal momenteel meer bekeken wordt op YouTube dan die van Australië of IJsland.
Wat coke erin en doorquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:18 schreef aarontje112 het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog slapen tot aan zaterdag? Zit weer eens eindeloos te turen naar allerhande filmpjes en analyses
Ja dus. Zie een post lagerquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:18 schreef aarontje112 het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog slapen tot aan zaterdag? Zit weer eens eindeloos te turen naar allerhande filmpjes en analyses
Niet veel gok ik, maar ik schijn half vampier te zijn en dus haast geen slaap nodig te hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:18 schreef aarontje112 het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 15 mei 2019 01:18 schreef aarontje112 het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:18 schreef aarontje112 het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Echt heIk had mezelf voorgenomen voor 1 uur te gaan slapen, gaat lekker. Eind van de week kapot, maar dit is het leven dat we hebben gekozen
Welke?quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:35 schreef aarontje112 het volgende:
Zag dus net pas het interview met Ilse, wauw![]()
Oja dat. Dat met die bal dat snapt toch iedereen dat dat nog gefixed moest worden. Al die paniek om niksquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:55 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat interview bij Boulevard. Best tof, normaal geven zo nooit zo veel insider informatie
Nu al?quote:
Vandaag wordt het zwaar ja. Qua drukte en dingen te doen gaat het wel lukken. Maar heb elke dag tot nu toe zo weinig geslapen, dat ik moet uitkijken niet te gaan zitten knikkebollenquote:Op woensdag 15 mei 2019 06:51 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet hoe ik deze werkdag door ga komen.
Ik wil echt zo veel dingen volgen, ondertussen wel gewoon werken en nu komt heel dat gedoe met m’n auto en zo er bij. Ik kan misschien mijn nieuwe vandaag ophalen en dan ga ik na mijn werk naar de garage en dan even bij m’n ouders eten en dan als een speer terug naar huis om mijn blog verder uit te schrijven. Als mijn nieuwe auto morgen pas klaar is ga ik i.p.v. een halve gewoon de hele dag vrij nemen, anders stort ik halverwege mentaal in.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag wordt het zwaar ja. Qua drukte en dingen te doen gaat het wel lukken. Maar heb elke dag tot nu toe zo weinig geslapen, dat ik moet uitkijken niet te gaan zitten knikkebollen
Dat is bij elkaar ook teveel van het goede. Dan moet je inderdaad uitkijken dat je niet instort. Sterkte iig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil echt zo veel dingen volgen, ondertussen wel gewoon werken en nu komt heel dat gedoe met m’n auto en zo er bij. Ik kan misschien mijn nieuwe vandaag ophalen en dan ga ik na mijn werk naar de garage en dan even bij m’n ouders eten en dan als een speer terug naar huis om mijn blog verder uit te schrijven. Als mijn nieuwe auto morgen pas klaar is ga ik i.p.v. een halve gewoon de hele dag vrij nemen, anders stort ik halverwege mentaal in.
San Marino door is op basis van de zang inderdaad onterecht door. Maar België niet naar de finale is gewoon terecht en volkomen logisch. Erg zwak gezongen, geen uitstraling etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:52 schreef Kreator het volgende:
lol @ uitslag. Geen België, wel San Marino.
Krea?quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:55 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen trouwens. Na na na redelijk goed geslapen te helpen weer lekker aan 't werk.
Gisteravond tijdens Griekse inzending.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16:15 ongeveer denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:01 schreef Dave het volgende:
Hoe laat moet Duncan voor z'n dress rehearsal ongeveer?
Dan kan ik me hopelijk bedwingen en alleen rond die tijd even de stream aanzetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |