De rest was saai én slecht, Serhat was zeker niet saaiquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getroll
Ik gok toch eerder op ergens in de lagere regionen.quote:
Dat kan hij dan wel weerquote:
Laat inderdaad maar. Ik hoorde het zelfs door de stream heenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Misschien zong Serhat voor de jury niet vals?
Ah nee laat maar.
Serhat en zingen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Ah nee laat maar.
Heb je zo weinig vertrouwen in je aanbidder?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Ah nee laat maar.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat inderdaad maar. Ik hoorde het zelfs door de stream heen
Nogal wiedes na vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Em31 het volgende:
We gaan nu bij de odds ook weer onder de 3 (geen idee hoe je dit normaal zegt, maar gaat wel lekker nog in ieder geval)
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok toch eerder op ergens in de lagere regionen.
Hongarije werd vorig jaar ook slechts 21e en dat nummer leek me toch een stuk toegankelijker.
Qua zingen wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in je aanbidder?
Ik vind het ook gaaf! Na vanavond moet dit toch echt wel hoog eindigenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.
Odds are shortening is de kortste manierquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Em31 het volgende:
We gaan nu bij de odds ook weer onder de 3 (geen idee hoe je dit normaal zegt, maar gaat wel lekker nog in ieder geval)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |