SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik heel raar ja. De enige normale verdeling zou precies de helft (of de helft+1 bij oneven aantal) per deel. Maar ja de EBU en logische en eerlijke regels gaan niet echt samen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Waarom hebben ze nu niet gewoon 5 eerste, en 5 tweede helft lootjes?
Voor m’n gevoel eerlijker
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
Als ik goed heb geteld is er morgen nog maar 3x een 2e helft overquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:08 schreef Greys het volgende:
Er hebben er vanavond dus vijf eerste helft geloot en vijf tweede? Dan is het toch prima eigenlijk.
Had hij die überhaupt dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef ijs_beer het volgende:
Maar de beste man heeft echte helemaal geen stem meer.
Heeft iemand de stem van Serhat gevonden?quote:
Oh dubbelquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef Greys het volgende:
Filmpjetwitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @:dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
Nee. Maar toch.quote:
Dat is het mysterie jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef aarontje112 het volgende:
Zouden al die Turken gestemd hebben op Serhat? Ken het me haast niet voorstellen, maar hoe komt die man anders aan al die punten
Zo?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft iemand de stem van Serhat gevonden?
The voice of Serhat.quote:
Denk het welquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef aarontje112 het volgende:
Zouden al die Turken gestemd hebben op Serhat? Ken het me haast niet voorstellen, maar hoe komt die man anders aan al die punten
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef Greys het volgende:
Filmpjetwitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @:dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
ik had em net in het Duncan topic gepostquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef Em31 het volgende:
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 00:07:48How do #Eurovision fans passing their time while waiting for their train home after the first semi final of Eurovision 2019? Playing Duncan Laurence's #Arcade on the piano in the train station of course😀❤️🇳🇱🇮🇱⠀#ESC2019 #DareToDream #Israel #TelAviv #Netherlands @:dunclaurence https://t.co/pOwVNX2TWj reageer retweet
Serhatari - Nanananatrid mun sigraquote:
Welke Turken zouden dat moeten zijn dan? Op Cyprus een deel en in Frankrijk nog een paar. Maar verder zie ik geen landen die mochten stemmen waar veel Turken wonen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef aarontje112 het volgende:
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef Momo... het volgende:
Bij betfair is IJsland over Italie, Zwitserland, Malta, Azerbaijan en Frankrijk heen![]()
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het welstond er ook niet een Turkse tekst op de led-schermen of zag ik dat verkeerd?
Wat een verademingquote:
Ja klopt met 1,2,3 maar of dat nou echt verschil heeft gemaakt? Betwijfel het. Ik moet zeggen dat ik het ook vermakelijk vond hoe slecht ook. Missch een trollvote. Men dacht vast, wat slecht allemaal, laten we dan maar op het allerslechtste stemmen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het welstond er ook niet een Turkse tekst op de led-schermen of zag ik dat verkeerd?
Ja en hij riep het ook wat er op het scherm stond in het Turks op datzelfde momentquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat Turks was, maar ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat voldoende zou zijn voor kwalificatie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja das waar, België heeft wel een grote diasporaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke Turken zouden dat moeten zijn dan? Op Cyprus een deel en in Frankrijk nog een paar. Maar verder zie ik geen landen die mochten stemmen waar veel Turken wonen.
Tofquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:11 schreef Momo... het volgende:
Bij betfair is IJsland over Italie, Zwitserland, Malta, Azerbaijan en Frankrijk heen![]()
Ja. 1, 2, 3 in het Turks. Dat zingt hij ook in het liedje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat moest haast wel. Maar dan moet ie héél hoog hebben gescoord bij de televoting, kan me echt niet voorstellen dat ie hoog is stond bij de jury'squote:Op woensdag 15 mei 2019 00:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja klopt met 1,2,3 maar of dat nou echt verschil heeft gemaakt? Betwijfel het. Ik moet zeggen dat ik het ook vermakelijk vond hoe slecht ook. Missch een trollvote. Men dacht vast, wat slecht allemaal, laten we dan maar op het allerslechtste stemmen.
Tweede achter Duncanquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
En toch moet ik er niet aan denken als het echt wint. Sorry.
En ook geen kans dat ie z'n kakel gaat houden de komende twee rustdagen. Want Serhat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:10 schreef ijs_beer het volgende:
Maar de beste man heeft echte helemaal geen stem meer.
Moet wel héél hoog gescoord hebben bij de televote zou je zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat moest haast wel. Maar dan moet ie héél hoog hebben gescoord bij de televoting, kan me echt niet voorstellen dat ie hoog is stond bij de jury's
Oh ja België was ik nog vergeten. Zal bij elkaar best wel wat punten hebben opgeleverd. Maar ook weer niet heel erg veel gok ik zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm ja das waar, België heeft wel een grote diaspora
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getrollquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat moest haast wel. Maar dan moet ie héél hoog hebben gescoord bij de televoting, kan me echt niet voorstellen dat ie hoog is stond bij de jury's
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef lashatumbai het volgende:
Toen ik Frankrijk vanavond zag had ik er trouwens toch totaal geen winners vibe bij. Dus voor mij gaat het nog steeds tussen Zweden en Nederland.
Daar teken ik voorquote:
Haha ja, terwijl ik het eerder had verwacht bij z'n vorige nummerquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getroll
De rest was saai én slecht, Serhat was zeker niet saaiquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het moet echt wel van de televote zijn gekomen. Maar wat een getroll
Ik gok toch eerder op ergens in de lagere regionen.quote:
Dat kan hij dan wel weerquote:
Laat inderdaad maar. Ik hoorde het zelfs door de stream heenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Misschien zong Serhat voor de jury niet vals?
Ah nee laat maar.
Serhat en zingen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Ah nee laat maar.
Heb je zo weinig vertrouwen in je aanbidder?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Ah nee laat maar.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat inderdaad maar. Ik hoorde het zelfs door de stream heen
Nogal wiedes na vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Em31 het volgende:
We gaan nu bij de odds ook weer onder de 3 (geen idee hoe je dit normaal zegt, maar gaat wel lekker nog in ieder geval)
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok toch eerder op ergens in de lagere regionen.
Hongarije werd vorig jaar ook slechts 21e en dat nummer leek me toch een stuk toegankelijker.
Qua zingen wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in je aanbidder?
Ik vind het ook gaaf! Na vanavond moet dit toch echt wel hoog eindigenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.
Odds are shortening is de kortste manierquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:20 schreef Em31 het volgende:
We gaan nu bij de odds ook weer onder de 3 (geen idee hoe je dit normaal zegt, maar gaat wel lekker nog in ieder geval)
De san marino reactiequote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
Mens van de pers, leer eens Engels, jij kneus
Denk wel dat dat terecht isquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua zingen wel.
Verder luv ik hem heur.
HET MOET!quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef lashatumbai het volgende:
Stel je voor dat Arcade morgen opeens staat als een huis en dat heel de press room super verrast wordt. IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!
[ afbeelding ]
Ik ooooooook! En als je Ilse zo hoorde is het de bedoeling dat het ongeveer zoals die eerste run was, toen werden ze ook enthousiast in de press room. Dus hoop het echtquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef lashatumbai het volgende:
Stel je voor dat Arcade morgen opeens staat als een huis en dat heel de press room super verrast wordt. IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!
[ afbeelding ]
Mijn vorige werkgever had in de kantine een keer een menu in het Engels (geen idee waarom). Daar stond een keer als visgerecht 'squabbling' op. Na wat puzzelen bleek dat zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hilarisch ditquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn vorige werkgever had in de kantine een keer een menu in het Engels (geen idee waarom). Daar stond een keer als visgerecht 'squabbling' op. Na wat puzzelen bleek dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelden![]()
Alleen het effect van het licht dat opeens opdoemt natuurlijk wel heel anders. Ik herinner mij wel een aantal journalisten die het overbelicht nogal onaangenaam vonden om naar te kijken.. Dus ik ben benieuwd hoe dat dan overkomt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ooooooook! En als je Ilse zo hoorde is het de bedoeling dat het ongeveer zoals die eerste run was, toen werden ze ook enthousiast in de press room. Dus hoop het echt
Ik vind het echt oprecht een heel tof nummer, maar ik denk dat het een combinatie is geweest tussen dat en trollstemmersquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Maar even heel eerlijk he en geen disrespect bedoeld. Zouden alle stemmers op IJsland het nou ook echt een mooi/goed lied vinden? Of deel trollstemmers? Ieder z'n smaak, alleen had ik niet verwacht dat dit de smaak van zo veel mensen zou zijn.![]()
Ik vind het tof dat ze door zijn maar puur omdat ik ze als geheel een toffe vreemde eend in de bijt vind. Ik zou het lied zelf echt nooit meer uit mezelf luisteren bv.
Als ik vanavond moest stemmen zou ik op IJsland, Portugal, Slovenië en Australië hebben gestemd eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Maar even heel eerlijk he en geen disrespect bedoeld. Zouden alle stemmers op IJsland het nou ook echt een mooi/goed lied vinden? Of deel trollstemmers? Ieder z'n smaak, alleen had ik niet verwacht dat dit de smaak van zo veel mensen zou zijn.![]()
Ik vind het tof dat ze door zijn maar puur omdat ik ze als geheel een toffe vreemde eend in de bijt vind. Ik zou het lied zelf echt nooit meer uit mezelf luisteren bv.
Portugal vind ik al maanden tof. Maar had altijd al verwacht dat het niet naar de finale ging helaasquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:26 schreef aarontje112 het volgende:
Oh ja ik vergeet in alle hectiek dat ik Portugal dus bést goed vond vanavond. Of was ik doof
Oh ik vond Ilse juist meer klinken als run 3. Want heel donker moest het worden. Run 3 maar dan met bol natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ooooooook! En als je Ilse zo hoorde is het de bedoeling dat het ongeveer zoals die eerste run was, toen werden ze ook enthousiast in de press room. Dus hoop het echt
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Alleen het effect van het licht dat opeens opdoemt natuurlijk wel heel anders. Ik herinner mij wel een aantal journalisten die het overbelicht nogal onaangenaam vonden om naar te kijken.. Dus ik ben benieuwd hoe dat dan overkomt.
Ik heb het nummer meermaals voor m'n eigen plezier opgezetquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:25 schreef Greys het volgende:
Het is ook best lastig inschatten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het zelf moeilijk inschatten natuurlijk maar vandaag op tv vond ik het echt goed overkomen. Een grote BAM. En vind het toch wel gaaf dat dit naar plek 3/4 in odds gaat bij betfair nu (trekt wel weer bij waarschijnlijk). AWS vorig jaar stond wel buiten de top 10 in de odds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |