Een zakmaardoorretje?quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet. Duncan loot eerste helft en dan komt ie laat in de eerste helft en dan doet ie een Sakvadorretje.
Ja stel we winnen de semi dan plaatsen ze ons echt wel daar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
De laatste jaren was dat inderdaad geen probleem. Eerste helft direct na de break ofzo.
Ja ik snap dat ook nooit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Waarom hebben ze nu niet gewoon 5 eerste, en 5 tweede helft lootjes?
Voor m’n gevoel eerlijker
Ik ga er wel vanuit maar het voelt niet helemaal lekker dat het zowat elk jaar zo gaat dat er weinig 2e helft lootjes over blijven. Kunnen ze gewoon geen verdeling maken nadat de big 5 en gastland een lootje hebben getrokken? Dus dat je de resterende lootjes eerlijk verdeelt over 2 bakken, één voor de semi 1 finalisten en 'één voor de semi 2 finalisten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:03 schreef Em31 het volgende:
Laten we maar vast gaan accepteren dat de kans groot is dat we eerste helft loten
EN DAT JE DAN OOK PRIMA KAN WINNEN![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet. Duncan loot eerste helft en dan komt ie laat in de eerste helft en dan doet ie een Sakvadorretje.
Even quotenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:06 schreef aarontje112 het volgende:
Drie plekken voor tweede helft over toch? Dat worden dan Rusland, Zweden en Azerbeidzjan
Heb ik me ook al vaak afgevraagd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Waarom hebben ze nu niet gewoon 5 eerste, en 5 tweede helft lootjes?
Voor m’n gevoel eerlijker
Ja dat zou wel veel eerlijker zijn..quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit maar het voelt niet helemaal lekker dat het zowat elk jaar zo gaat dat er weinig 2e helft lootjes over blijven. Kunnen ze gewoon geen verdeling maken nadat de big 5 en gastland een lootje hebben getrokken? Dus dat je de resterende lootjes eerlijk verdeelt over 2 bakken, één voor de semi 1 finalisten en 'één voor de semi 2 finalisten.
Ik ook, dat wordt 100 x beter dan wat we net allemaal zagenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
Na die optredens van vandaag, heb ik wel echt vertrouwen in die van Duncan.
Het begon al bij de big 5, die hadden bijna allemaal 2e helftquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:08 schreef Greys het volgende:
Er hebben er vanavond dus vijf eerste helft geloot en vijf tweede? Dan is het toch prima eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |