Sowieso een onzinregel.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Zorro het volgende: ALTIJD mogen de achterblijvers voorbij. Nu zitten ze tussen Ham en de rest en mogen ze blijven. Echt
![]()
....quote:Op zondag 12 mei 2019 16:27 schreef raptorix het volgende:
FIA vind het natuurlijk prachtig dat er een neger rijd, goede marketing om concurrentie met rappers te trekken.
Hamilton is een zebra geen neger.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:27 schreef raptorix het volgende:
FIA vind het natuurlijk prachtig dat er een neger rijd, goede marketing om concurrentie met rappers te trekken.
laten ze hem nu maar uit rijden max op podiumquote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef Kyran het volgende:
Twee auto's en wat grind hoe lang kan het duren.
Hamilton is een lul.quote:
Niet zo lang als gisteren tijdens de IndyCarquote:
We hebben het hier over race, niet over rondjes rijden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet zo lang als gisteren tijdens de IndyCar
Nee Beardass welquote:
Wie?quote:
Is zijn concurrent om p3 in de wdc. Met een betere auto.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:34 schreef ondeugend het volgende:
Vettel bedenkt zich wel 3 keer voor hij Max voorbij gaat
Ja, stel je voor dat hij het Hamilton moeilijk zou gaan maken. Wat dat betreft doet Mercedes het beter met hun teamorders dan Ferrari.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij moest bewust een gat laten en mag nu los
Ja maar Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is zijn concurrent om p3 in de wdc. Met een betere auto.
Nee hoor, gewoon nog 220V hier.quote:
Geen idee. Zo spannend was hetquote:
Stroll, nu is er spanning in de racequote:
Verstappen of the day gaat nu de Leclerc of the day worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leclerc wint hem
Geen idee wie het verdient
Maar wel voor Hulk!! Hij declasseert hem echtquote:Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef habitue het volgende:
RIC rijdt lekker 12e. Mooie beslissing man naar Renault
1 plek.....quote:Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar wel voor Hulk!! Hij declasseert hem echt
0.5 tot 1mil per race.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef habitue het volgende:
RIC rijdt lekker 12e. Mooie beslissing man naar Renault
Ja, gewoon insturen en dan zeggen dat je daar toch niet kon inhalen. Zo kennen we hem.quote:
Ik ben niet de enige met dit raadsel schijnbaar, goed om te zien.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je knipperen met je wenkbrauwen?
TorpedoGODquote:
Ik gun het hem van harte, hij is veel te hard aangepakt (afgeschreven)quote:
Nee die Hypetrein is ook weer ontspoort.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
Gasly is de 1% dus?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Daario het volgende:
[..]
Tja, 99% van prestatie komt van snelheid auto
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Absoluut, geweldig gereden vandaagquote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
donequote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Volgens mij is dat geen regel. Is alleen veelal de praktijk door de Internationale samenstelling van de teams.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.
Ik mag toch hopen, die dingen gaan niet meer kapotquote:
Maleisië 2017 is callingquote:
..............quote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Dat was wel een topshow met Wehrlein als taxi nadat Stroll het wiel van Vettel in de kofferbak gooide.quote:
Overwinning van Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat was wel een topshow met Wehrlein als taxi.
quote:
Dat is alleen waar als die 2 dan een taal spreken die niemand anders spreektquote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Die indruk heb ik ookquote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.
Zonder merc zou de f1 stuk mooier zijn. Had je gevecht tussen Ferrari en bulls voor de titel nu is er geen gevecht maar een Mercedes optocht zoals elk jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
Toch triest, alles ronde 1:20 met een uitschieter in de 1:19, dat moet normaal lijken.
Maar als ze even aanzetten zitten beide Mercedessen gewoon in de 1:18.5
Maart 2019 om precies te zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Honda ook een podium sinds 2008 geloof ik.
Je kijkt vandaag voor het eerstquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Australië 2019quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Dat was bij de GP van Australië al behaaldquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of Ferrrari verneukt de strategie weer eens waardoor hij toch P3 pakt.
Zeker, maar is wel arbitraal om dan te zeggen welke talen wel of niet mogen omdat iemand van de FIA dat toevallig spreekt.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is alleen waar als die 2 dan een taal spreken die niemand anders spreekt
FIA kan dan een tolk regelen. Het gaat om een verzonnen geheimtaal dat dat waarschijnlijk niet mag.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar is wel arbitraal om dan te zeggen welke talen wel of niet mogen omdat iemand van de FIA dat toevallig spreekt.
Kimi was ergens achteraan te vinden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Netjes van Verstappen hoor. 3e in wat op het gevoel en gezicht is de sterkere ferrari voorblijven. Sainz Kvyat en Kmag sterk gereden. Hulk onzichtbaar, Ricc totaal onzichtbaar en waar de fuck was Kimi.
Lijkt mij duidelijk dat de Ferrari niks is.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Netjes van Verstappen hoor. 3e in wat op het gevoel en gezicht is de sterkere ferrari voorblijven. Sainz Kvyat en Kmag sterk gereden. Hulk onzichtbaar, Ricc totaal onzichtbaar en waar de fuck was Kimi.
Op dit circuit. Net als vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Het verhaal dat de racepace van Ferrari beter is dan die van Red Bull Racing kan ook weer in de prullenbak.
Daar doelde ik op, had Kimi en probleem ofzo? Ik had hem veel verder naar voren verwacht, tot nu toe altijd top 10 finish.quote:
Vorige race was Red Bull al sneller in de 2e sector.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Het verhaal dat de racepace van Ferrari beter is dan die van Red Bull Racing kan ook weer in de prullenbak.
De ex-Sauber was dit weekend niet zo sterk.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, had Kimi en probleem ofzo? Ik had hem veel verder naar voren verwacht, tot nu toe altijd top 10 finish.
Hij had een voorsprong van bijna 10 seconden op zijn teamgenoot. Die teamgenoot die volgens sommige de beste van dit seizoen toh isquote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Justevo het volgende:
"Get in there Lewis, what a race drive that was!"
Heb ik iets gemist?
quote:
Dat bewaart ie altijd voor het podium,quote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef pmponer het volgende:
No more great crowd act?
Aha Valteri is gewoon genaaid met een koppeling die niet goed werkte
We shall see.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op dit circuit. Net als vorig jaar.
Ga je dit ook zeggen als Verstappen van de zomer steeds weer kansloos 5e wordt?
mwah, als die echt niet goed werkte zou hij geen tweede zijn gewordenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef pmponer het volgende:
No more great crowd act?
Aha Valteri is gewoon genaaid met een koppeling die niet goed werkte
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op dit circuit. Net als vorig jaar.
Ga je dit ook zeggen als Verstappen van de zomer steeds weer kansloos 5e wordt?
Mercedes negeer ik gewoon. Ik kijk naar de rest van het veldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:00 schreef Bolasie het volgende:
Kijken mensen nog serieus naar de Mercedes-show?
Please not this again.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".
Nee, deze race absoluut niet. Maar in de vorige twee kwalificaties en de race wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".
ik heb wel eens geprobeerd een klein baardje te groeien. Ik snap echt niet hoe mensen dat uithouden, jeukt als den tering, laat staan dat je ermee in zo'n bivakmuts/racehelm zit. Ik zou denk ik knettergek van het gekriebel worden =\quote:Op zondag 12 mei 2019 16:58 schreef ondeugend het volgende:
Bottas heeft zijn baard getrimd... zijn resultaat is meteen minder.
Dus mannen.....
Wat zij zegtquote:
Daarom ga je dan ook sneller je wil zo snel mogelijk je helmmuts weer afquote:Op zondag 12 mei 2019 17:02 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
ik heb wel eens geprobeerd een klein baardje te groeien. Ik snap echt niet hoe mensen dat uithouden, jeukt als den tering, laat staan dat je ermee in zo'n bivakmuts/racehelm zit. Ik zou denk ik knettergek van het gekriebel worden =\
Dan heb je de prijzen uit de Nascar nog niet gezien, die slaan alles...quote:
Een kreeft of een pistool ofzo bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan heb je de prijzen uit de Nascar nog niet gezien, die slaan alles...
5/100ste is niet 'om de oren rijden'.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, deze race absoluut niet. Maar in de vorige twee kwalificaties en de race wel.
Zo danquote:
Is wel goed voor je lijnquote:Op zondag 12 mei 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga maar eens een andere provider nemen denk ik, ik word misselijk van dat Ziggo.
"Deze is lekker hč." Of zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:09 schreef Sunri5e het volgende:
Benieuwd naar de vragen van Jack aan Max. Ow wacht, Jack stelt geen vragen.
Heb ik jaren geleden al gedaan. Geen seconde spijt. Hetzelfde pakket voor de helft van het geld alleen geen ziggo sport, en stabieler internet dat niet ineens rond half8/8 uur inzakt qua traagheid, betere latency. Iets meer storing in het begin maar te verwaarlozen.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga maar eens een andere provider nemen denk ik, ik word misselijk van dat Ziggo.
Zoiets als een sjoemeldiesel achterin bedoel je? Daar mochten ze niet alleen hun punten van houden maar ook mee doorgaan. Zelfs met te zachte banden aan de start verschijnen was geen reden voor diskwalificatie.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:07 schreef tja77 het volgende:
Zou wat zijn als zou blijken dat Mercedes met iets illegaals zou rijden en uit het kampioenschap zou worden genomen.
Superslim van hem. Hij mag nog maar één vraag stellen en dit was geen vraagquote:Op zondag 12 mei 2019 17:16 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, daar hebben we Jack weer zonder een vraag. Rot op idioot. Wij willen jou niet meer. Tijd voor vernieuwing.
Ben tevreden met het internet van Zigno. Hoeveel betaal je nu?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden al gedaan. Geen seconde spijt. Hetzelfde pakket voor de helft van het geld alleen geen ziggo sport, en stabieler internet dat niet ineens rond half8/8 uur inzakt qua traagheid, betere latency. Iets meer storing in het begin maar te verwaarlozen.
Vertel!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Echt, op Sky interviewen ze nu Horner of Wolff ofzo en op Ziggo vragen ze aan Guus Meeuwis wat hij vind...quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Echt, op Sky interviewen ze nu Horner of Wolff ofzo en op Ziggo vragen ze aan Guus Meeuwis wat hij vind...
Ziggo heeft minder geld omdat ze het "gratis" weggeven.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Echt, op Sky interviewen ze nu Horner of Wolff ofzo en op Ziggo vragen ze aan Guus Meeuwis wat hij vind...
neuh, zit je een interview te doen tussen alle zandzakkenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef pmponer het volgende:
Nou dat interview met Wolff zit je ook echt op te wachtten denk ik dan.
Haha zeker, mooi ook hoe Vettel meteen moest lachen.quote:
Of een manshoge houten klok...quote:Op zondag 12 mei 2019 17:05 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Een kreeft of een pistool ofzo bedoel je?
mwah, is niet helemaal waar, want het plan was een V4. Bij met name Ferrari ging dat er niet in en werd het een V6quote:Op zondag 12 mei 2019 17:39 schreef nils7 het volgende:
Mercedes kan al jaren een tandje harder!
Vergeet niet, het huidige motorenreglement is op aandragen van hen!
Die motor is zo goed, ze kunnen gewoon bakken meer vleugel rijden dan de rest omdat die motor het toch wel trekt.
35 euro, tegenover het soortgelijke equivalent dat me nu 65 zou kosten. Dan heb ik alleen ziggo sport niet, maar dat kan me aan min reet roesten. Voetbal kijk ik doorgaans niet en 15 euro voor wat in feite alleen een f1 zender zou worden eens in de 2 weken ga ik niet doen. 5 euro voor alleen de f1 races zou ik nog doen....quote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben tevreden met het internet van Zigno. Hoeveel betaal je nu?
quote:
Op zich maakt het me niet zoveel uit, wat is nou 50 euro pm voor internet en tv? Maar ja, zo heel betrouwbaar heeft Ziggo zich tov mij ook niet getoond en voor wat ze leveren zijn ze wel duur. En dan krijg je ook nog 5 uur Hamilton reclame per raceweekend. Als het op tv is dan kijk ik toch op tv.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden al gedaan. Geen seconde spijt. Hetzelfde pakket voor de helft van het geld alleen geen ziggo sport, en stabieler internet dat niet ineens rond half8/8 uur inzakt qua traagheid, betere latency. Iets meer storing in het begin maar te verwaarlozen.
Ordenung musst sein!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:45 schreef Lidl het volgende:
Niet teruggelezen maar waarom mag er maar 1 vraag gesteld worden in het vierkantje?
Ja maar waarom? Ik heb nog nergens gelezen wat de reden daarachter is.quote:
Ik maakte me wel even zorgen toen beide Williamsen op eigen kracht de safetycar voorbij moesten.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:01 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Laatste zullen ze in ieder geval niet worden, daar zorgt Claire wel voor
Ik kreeg half iets mee dat ze vonden dat het te lang duurde allemaalquote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik heb nog nergens gelezen wat de reden daarachter is.
Ps: ordenung musst sein is geen reden!!
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik maakte me wel even zorgen toen beide Williamsen op eigen kracht de safetycar voorbij moesten.
Tevreden dat hij ook een keer de snelste ronde had.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tevreden nu Hammie weer eens heeft gewonnen?
Het werd te druk met het aantal journalisten.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Vettel Max ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:36 schreef nils7 het volgende:
Max was Vettel niet voorbij gekomen als ie na rondje 1 er nog achter had gezeten.
Hij is leuk.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik maakte me wel even zorgen toen beide Williamsen op eigen kracht de safetycar voorbij moesten.
-tquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Geldt toch alleen voor Jack?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:45 schreef Lidl het volgende:
Niet teruggelezen maar waarom mag er maar 1 vraag gesteld worden in het vierkantje?
Nee joh. Die pitstop was tijdens de SC dus Kvyat verloor daar nauwelijks iets als het al iets is. Zeker niet de plek van Sainz aangezien Grosjean er ook nog tussen zatquote:Op zondag 12 mei 2019 18:09 schreef Gruj0 het volgende:
Wel jammer trouwens die slechte dubbele STR pitstops. Als dat goed was gegaan had KVY SAI kunnen pakken.
Die knakker van de NOS snapt er niks van (Louis Dekker)quote:
het is wat je lachen noemtquote:
Die was er nu nietquote:Op zondag 12 mei 2019 18:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die knakker van de NOS snapt er niks van (Louis Dekker)
Tis binnen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is wat je lachen noemt
Op de vragen van Henri Schut zei Jan Lammers niets, maar tegelijk ook weer alles over de terugkeer van de GP van Nederland
Max had dan een overcut gedaan, Vettel zn band had een flinke flatspot en Vettel zat na zn pitstop vast achter de haasjes(?)quote:Op zondag 12 mei 2019 18:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vettel Max ook niet.
Inhaalactie buitenom was gewoon top.
Of Vettel wilde niet aan de kant gaan voor Sjarls en Sjarls daarna niet voor Vettel.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:46 schreef Tarado het volgende:
Mercedes gewoon knap hoor, jammer voor ons maar daar hebben zij terecht geen boodschap aan. Ferrari doet onder het huidige management zo nodig nog dommer dan onder het vorige, leuk dat Max daar van kon profiteren.
Tja misschien heeft iemand hun theathershow voorzien van ondertiteling doorgespeeld? In dat geval zou ik ze als organisatie ook gewoon lekker dwars zittenquote:
Die boordradio's worden sowieso niet allemaal doorgegeven, het is ook wat de F1 wil dat we horen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of Vettel wilde niet aan de kant gaan voor Sjarls en Sjarls daarna niet voor Vettel.
We hebben geen boardradio gehoord, dat was wel een beetje gek
hoe gaat hij een mercedes ophouden als hij erachter rijdt ?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die boordradio's worden sowieso niet allemaal doorgegeven, het is ook wat de F1 wil dat we horen.
Maar het gaat helemaal nergens over zo. Binotto is nu een generaal die de vorige oorlog aan het winnen is door aan teamorders te doen die vorig seizoen hadden kunnen helpen. Maar die geeft hij dan ook nog veel te laat.
Je moet je niet schamen voor teamorders, als je je coureurs niet met elkaar laat strijden, wat logisch is in deze situatie, dan moet je ook het maximale voordeel uit teamtactiek proberen te halen. Dat begint al bij de start, maak daar dan een plan voor zodat je de achterliggers blokt en de voorliggers kunt aanvallen ipv elkaar te moeten verdedigen of aanvallen. Nu je voor Vettel voor het WK gekozen hebt, laat Leclerc dan ook uitblinken als knecht. Hij zit al bij een topteam, hij hoeft geen resultaten meer te laten zien. Opzij gaan is wel het sufste wat je van een 2e rijder kunt vragen, vraag hem voor het team te vechten. Zet hem op een strategie waarmee hij een Mercedes kan ophouden bijvoorbeeld, dat is ook vechten. Daarmee kan hij ook laten zien hoe goed hij is.
Er zijn gps metingen gedaan, waarin Ferrari duidelijk de sterkste is.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:39 schreef nils7 het volgende:
Mercedes kan al jaren een tandje harder!
Vergeet niet, het huidige motorenreglement is op aandragen van hen!
Die motor is zo goed, ze kunnen gewoon bakken meer vleugel rijden dan de rest omdat die motor het toch wel trekt.
En het erge is dat ik het idee heb dat ze nog wat achter de hand houden. Bottas en Hamilton worden alleen door elkaar bedreigd, dus ze kunnen vanuit de muur gewoon zeggen okay jongens, jullie krijgen nu alle 2 90% en vecht het daar maar mee uit.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Er zijn gps metingen gedaan, waarin Ferrari duidelijk de sterkste is.
Ross Brawn heeft gewoon een goede structuur opgezet, waarin alle afdelingen efficiënt kunnen ontwikkelen en de juiste mensen aantrekken.
Die V6 turbo waren ze in 2012 al voluit aan het ontwikkelen, daarmee hadden ze een kleine voorsprong. Maar het is het team wat supersnel blijft doorwerken om die voorsprong te behouden.
Het is een machine.
Het lijkt er toch sterk op dat het niet het motor vermogen is dat voor de voorsprong zorgt.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:55 schreef opreis het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het idee heb dat ze nog wat achter de hand houden. Bottas en Hamilton worden alleen door elkaar bedreigd, dus ze kunnen vanuit de muur gewoon zeggen okay jongens, jullie krijgen nu alle 2 90% en vecht het daar maar mee uit.
Dit!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef dop het volgende:
[..]
Het lijkt er toch sterk op dat het niet het motor vermogen is dat voor de voorsprong zorgt.
Volgens mij heeft Mercedes vooral de aerodynamica het beste voor elkaar.
In Bahrein was het verschil wel duidelijk in het voordeel van Ferrari. Dat kwam puur door de motor.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef nils7 het volgende:
Als de Merc altijd meer downforce rijdt dan lijkt bij metingen altijd de Ferrari sterker.
Overigens wel knap dat Grosjean toch een puntje heeft behaald ondanks 3 jokerlaps.
Klopt, Mercedes wint veel tijd in de bochten en vooral langzame bochten.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef dop het volgende:
[..]
Het lijkt er toch sterk op dat het niet het motor vermogen is dat voor de voorsprong zorgt.
Volgens mij heeft Mercedes vooral de aerodynamica het beste voor elkaar.
Mooie grafiek waarin duidelijk wordt dat Ferrari de verkeerde kant op aan het ontwikkelen is. Wat heb je aan topsnelheid als je als een dweil door de bochten gaatquote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, Mercedes wint veel tijd in de bochten en vooral langzame bochten.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ergste is. Die grafiek kunnen wij zelf ook maken met de gegevens uit de F1 appquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie grafiek waarin duidelijk wordt dat Ferrari de verkeerde kant op aan het ontwikkelen is. Wat heb je aan topsnelheid als je als een dweil door de bochten gaat
Dat krijg je met een motorman aan het hoofdquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie grafiek waarin duidelijk wordt dat Ferrari de verkeerde kant op aan het ontwikkelen is. Wat heb je aan topsnelheid als je als een dweil door de bochten gaat
Ik hoop wel dat hij mag aanblijven. Als technisch hoofd was hij top, maar voor beslissingen/taktiek moet er gewoon een andere manager komen en gelijk Jock Clear eruit.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat krijg je met een motorman aan het hoofd
Extreem laat stoppen bijv. Nu hield hij Vettel op de medium 8 ronden op. Ik vind het fascinerend hoe hard Ferari faalt strategischquote:Op zondag 12 mei 2019 20:27 schreef manny het volgende:
[..]
hoe gaat hij een mercedes ophouden als hij erachter rijdt ?
Nou, zoals Ferrari het doet, natuurlijk wel. Al teamorders uitvaardigen in de 3de race van het seizoen is zo'n ontzettend zwaktebod.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet je niet schamen voor teamorders
Om niet te veel lastige vragen hoeven te beantwoorden waarom Mercedes met alles weg komt en continu 1 - 2 staat.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
In de 1e en 2e races waren er ook al teamorders hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Al teamorders uitvaardigen in de 3de race van het seizoen is zo'n ontzettend zwaktebod.
mwah, meer de manier waarop. Dat kost ze veel te veel tijd en dus resultaatquote:Op zondag 12 mei 2019 21:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou, zoals Ferrari het doet, natuurlijk wel. Al teamorders uitvaardigen in de 3de race van het seizoen is zo'n ontzettend zwaktebod.
Vandaag inderdaad. Maar dat ze aan Leclerc vroegen in China om Vettel voorbij te laten, was echt kul.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
mwah, meer de manier waarop. Dat kost ze veel te veel tijd en dus resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |