Ik heb gehoord dat Foksters allemaal labiel emotionele meisjes zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is Chrono best een leuke frisse meid.
Watquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is Chrono best een leuke frisse meid.
Nee maar ja (heeeel erg) graag of nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou dit maakt een hele indruk op haar
Watquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ja (heeeel erg) graag of niet
Is het Cronoform of Chlorometer?quote:
Haquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het Cronoform of Chlorometer?
Als je die 2 niet uit elkaar kan houden, dan ben je de wanhoop nabij.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het Cronoform of Chlorometer?
Als je die 2 niet uit elkaar kan houden, dan ben je de wanhoop nabij.
Het past alsnog op een tegeltjequote:
Ey Haagsquote:
Zeker niet, ik hou van de zonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je zit toch de hele dag binnen
:’)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 02:08 schreef Solotovski het volgende: Heuu pep Laatst had ik rond uurtje of 18:00 a 19:00 3 dikke lijnen he Uurtje voor 't slapen 3ml etizolam. Heb gvd heerlijk geslapen, lekker wakker geworden
Valt meequote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Herrera weg haha @:hetzalallemaalwel zonde man
Hekel aan pretparken dus ik kan je helaas niet helpen mooi Maori meisje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:37 schreef Myrr het volgende:
Iemand hier in de afgelopen jaren naar Phantasialand geweest?
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hekel aan pretparken dus ik kan je helaas niet helpen mooi Maori meisje.
Dat laatste is dan wel weer erg verterend ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom?
Leuk man, kriebels in je buik en blije mensen. Die lichte spanning als je aan de beurt bent en groepjes kinderen waarvoor al dit soort dingen nog nieuwig zijn en die een beetje stoer en hyper doen voor elkaar. Schattig is dat.
Ja. Daar kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer erg verterend ja.
Enorme hekel aan wachtrijen, vind ik echt zinloze tijdbesteding voor die paar minuten lol en ik heb raak niet snel opgewonden van een achtbaan of zo.
Ik heb wel een maatje die compleet gek en wild is van pretparken, die is nu ook in Six Flags Chicago vandaag, tenminste hij is net wakker en die zegt net dat je met een gerust hart gerust naar Phantasialand kunt gaan met je gezinnetje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:37 schreef Myrr het volgende:
Iemand hier in de afgelopen jaren naar Phantasialand geweest?
Ja naja ik zoek nieuwe achtbanen en vraag me af of het daar waard is. Wil ook geen vliegtuig voor hoeven pakken haha, maar heb het hier wel gezien nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een maatje die compleet gek en wild is van pretparken, die is nu ook in Six Flags Chicago vandaag, tenminste hij is net wakker en die zegt net dat je met een gerust hart gerust naar Phantasialand kunt gaan met je gezinnetje.
Meid, wat dolletjesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:30 schreef Cronometer het volgende:
Heb mijn kledingkast a la Marie Kondo opgeruimd. Looks freaking good. Wil nu alles zo doen, maar moet douche en weg
Wil mijn kast knuffelen 🤗
Die is de rest van het jaar niet meer te genietenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ai zie net dat villa achterstaat
Gaat wel over twee wedstrijden maar als het thuis al niet lukt ...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is de rest van het jaar niet meer te genieten
Ze staan nu voorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat wel over twee wedstrijden maar als het thuis al niet lukt ...
Grappig, heb gisteren nog een paar pallets verplaatst naar P4.quote:
lolquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Grappig, heb gisteren nog een paar pallets verplaatst naar P4.
Nou dat was wat
Of Ferrrari verneukt de strategie weer eens waardoor hij toch P3 pakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk zeg en morgen komt zijn wagen weer net te kort voor een podium. Saaie kutsport
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk zeg en morgen komt zijn wagen weer net te kort voor een podium. Saaie kutsport
Ja is wel tering voorspelbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Badmintonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe jij aan sport?
Korfbal ofzoiets..
Nee ben geen aziaat dus alles is gemiddeld of daaronder. @Zoskquote:
@Zosk lijkt mij niet geschikt voor sportieve activiteiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben geen aziaat dus alles is gemiddeld of daaronder. @:Zosk
Heb je geen lijstje met vrouwen die je nu kunt jagen?quote:
Je verwart badminton met tafeltennisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben geen aziaat dus alles is gemiddeld of daaronder. @:Zosk
wattesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je geen lijstje met vrouwen die je nu kunt jagen?
En wat is de vrouw aan het doen die jou verleidde?
Prima. Net 3 verjaardagen achter de rug. Beetje klaar met deze dag.quote:
pfff verjaardagenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Net 3 verjaardagen achter de rug. Beetje klaar met deze dag.
BOEIENDquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach het was opzich wel prima hoor.
Doe je daarom niet aan moederdag? Of haal je voor je vrouw wel iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Net 3 verjaardagen achter de rug. Beetje klaar met deze dag.
Ik heb dr zelf wat laten halen. Doe niet mee aan die onzin.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe je daarom niet aan moederdag? Of haal je voor je vrouw wel iets.
Wat romantisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dr zelf wat laten halen. Doe niet mee aan die onzin.
Nee want je hebt toch geen seks.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:05 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb twee keer de pil gemist. Is dat erg?
Jawel, maar meer voor je omgeving.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:05 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb twee keer de pil gemist. Is dat erg?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Toch een droom van vele vrouwen, den gangbang.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Toch een droom van vele vrouwen, den gangbang.
Made in chinaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:38 schreef Myrr het volgende:
Net bij de Kruidvat een oogschaduwpalette gekregen.
Welk merkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:38 schreef Myrr het volgende:
Omg zo fijn hequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:38 schreef Myrr het volgende:
Ja, maar bij jou is het meer letterlijk en ongewenst zoals de 'rennende rukker'quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent vrouwenfluisteraar of niet.
Nu Aber er niet is zal ik het overwegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Raakte jij maar eens de weg kwijt, de weg naar klb sc
Je hangt hele dagen op fok. Niemand hoort je. Je bent sad. Hebt al lang geen seks gehad. It's ok bro.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent vrouwenfluisteraar of niet.
pfoeee ja k zag hemquote:
Maar ik heb wel Hershey's chocolade, stukje hebben?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hangt hele dagen op fok. Niemand hoort je. Je bent sad. Hebt al lang geen seks gehad. It's ok bro.
Ja zo'n jongen zou niet misstaan bij psvquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
pfoeee ja k zag hem
Ondanks dat het een lul is, kan ie wel voetballen pfoee
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ik heb wel Hershey's chocolade, stukje hebben?
Ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom doe je zo verdomme afstandelijk?
Je maakt het veel te leuk voor mij.quote:
Misschien moet je doel worden dat een vrouw je verwend.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je maakt het veel te leuk voor mij.
Elke keer zit ik weer te wachten op een quote van jou.
Je bent mij wel erg aan het verwennen de laatste tijd.
Verwentquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Misschien moet je doel worden dat een vrouw je verwend.
Misschien welquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap wel dat kopjechino jou heeft laten zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je maakt het veel te leuk voor mij.
Elke keer zit ik weer te wachten op een quote van jou.
Je bent mij wel erg aan het verwennen de laatste tijd.
Misschien kan je hem ermee helpenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zeer verstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap wel dat kopjechino jou heeft laten zitten
Ach, hij had tenminste een wijf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat er nog voor de 4e x een date gepland en afgezegd zou gaan worden en dat het laten zitten nog niet definitief was.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is geen contact meer na de derde keerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat er nog voor de 4e x een date gepland en afgezegd zou gaan worden en dat het laten zitten nog niet definitief was.
Ik zag jullie net nog elkaar quotenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is geen contact meer na de derde keer
Goed zo, je moet je niet aan het lintje laten houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is geen contact meer na de derde keer
Ik hoop het voor haar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze al vaak seks hebben gehad met de nieuwe man in haar leven?
Was ik niet van plan nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed zo, je moet je niet aan het lijntje laten houden.
hij is hier wel heel vaak hequote:
Ja, sukkels en losersquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hij is hier wel heel vaak he
Lekker in 't weekend op fok zitten
Hij is nog niet klaar voor het echte werk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hij is hier wel heel vaak he
Lekker in 't weekend op fok zitten
Oh dan zit je zo op die 50k per jaar jaquote:
Ach schatje, ik verdien meer dan dat. Niet zo jaloers doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dan zit je zo op die 50k per jaar ja
Omdat jij goed gezelschap bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom staat het woordje gezellig in je zin?
Ghehequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dan zit je zo op die 50k per jaar ja
Uiteraard maar dat wil ook zeggen dat ik mijn aandacht ook eens aan de levenden moet geven, die verdienen ook een beetje Uitstraling.quote:
Wat ben jij goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat wil ook zeggen dat ik mijn aandacht ook eens aan de levenden moet geven, die verdienen ook een beetje Uitstraling.
Eerst naar oma, dan naar mams.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ga zwembaddansen met haar.
Jij?
Steek een balpen in beide ogen, opgelost.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Cronometer het volgende:
Ik wou dat ik niet zo veel krampen had, zodat ik niet thuis kon zitten en dit gemekker niet hoefde te lezen.
pardonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek een balpen in beide ogen, opgelost.
Helpt dat tegen de krampen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek een balpen in beide ogen, opgelost.
Wat naar om te horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Cronometer het volgende:
Ik wou dat ik niet zo veel krampen had, zodat ik niet thuis kon zitten en dit gemekker niet hoefde te lezen.
Uhu uhuquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Cronometer het volgende:
Ging mijn stedentrip eigenlijk boeken, maar het werd een avondje alleen op de bank.quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ging mijn stedentrip eigenlijk boeken, maar het werd een avondje alleen op de bank.
zal zo tinder aanzetten voor een snelle wip
Doe dat nou nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ging mijn stedentrip eigenlijk boeken, maar het werd een avondje alleen op de bank.
Lekker een kindje maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Of anders even Jimmy vragen, die wil kinderen voor zijn dertigste anders maakt hij er een einde aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gewoon komen gek.
Maar kan dat eigk zelf ook wel.
oh hou je smoel toch man met jullie dramaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of anders even Jimmy vragen, die wil kinderen voor zijn dertigste anders maakt hij er een einde aan.
Doe dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gewoon komen gek.
Maar kan dat eigk zelf ook wel.
Fuck feelingsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me echt chanant als je zoiets leest
Alsof je mensen kunt veranderen ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me echt chanant als je zoiets leest
stigmatiserendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gewoon Revolution. Het is wel Kruidvat. Veel te gepigmenteerd ook lijk wel een travo.
Een autist met adhd is niet saaiquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je mensen kunt veranderen ook![]()
Als je als saaie autist met ADHD op de wereld komt dan ga je ook dood als saaie autist met ADHD.
Gewoon goed blenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gewoon Revolution. Het is wel Kruidvat. Veel te gepigmenteerd ook lijk wel een travo.
Oei, dit is een minder aardige zet. Ik denk dat Mono viesmad wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je komt wel wat slimmer over inderdaad.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:59 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Oei, dit is een minder aardige zet. Ik denk dat Mono viesmad wordt.
dank U voor de lieve woorde (:quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:03 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Volgens mij is die "trollscience" wel aardig, als ik deze post zo zie.
Hij is best wel cute ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:03 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Volgens mij is die "trollscience" wel aardig, als ik deze post zo zie.
Benieuwdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:06 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh, ik ga even pics zoeken ben zo terug
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:06 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh, ik ga even pics zoeken ben zo terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ben ik (:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]Dit ben je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ben ik (:
Wel fapsessie op originele pics gezet en afgemaakt, had niet zo lang nodig![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]Jij wordt ook lekkerder met het uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ben ik (:
Haha die hermann toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:09 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Dit ben je niet
Wel fapsessie op originele pics gezet en afgemaakt, had niet zo lang nodig
thnxquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij wordt ook lekkerder met het uur.
Ben de restanten aan 'opruimen'quote:
Praat normaalquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:21 schreef RottendKadaver het volgende:
Ik zou Myrr ook niets vertellen hoor @:Solotovski, maar aan ons kun je het wel kwijt, vertel maar schatje.
Veel te confronterend als ik het leesquote:
Wiens kutkloon is dit nou weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:21 schreef RottendKadaver het volgende:
Ik zou Myrr ook niets vertellen hoor @:Solotovski, maar aan ons kun je het wel kwijt, vertel maar schatje.
Type dan junkiequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Veel te confronterend als ik het lees
Horkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Wiens kutkloon is dit nou weer.
Triest. Sneu. Huilen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je dun?
Heb je last van je darmen?
Ik ben viesdik en ik poep eigenlijk nooit vaste drollen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je dun?
Heb je last van je darmen?
Dit is identiteitsfraude.quote:
waarom die 'u' ertussenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iedereen u een andere naam ineens?
Wat moet jij anders doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:35 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Het bevalt mij allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:38 schreef RottendKadaver het volgende:
Ik vind scrupuleus wel een leuke user.
Inderdaad, logte @Vanillekwark maar eens uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het bevalt mij allemaal niet.
Dus ik log maar uit.
Dat is een optie voor meerdere users hier.
"logte", ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Inderdaad, logte @:Vanillekwark maar eens uit.
lol, dat, kanjer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kijk nou eens wat voor ranjataal je uitslaat
quote:
Loop niet zo mijn quote te verneuken debiel. Bah. Mijn oom is afgelopen dinsdag nog overleden aan die ziekte.quote:
quote:
Je usernaam.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:49 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Loop niet zo mijn quote te verneuken debiel. Bah. Mijn oom is afgelopen dinsdag nog overleden aan die ziekte.
[..]
Ik vind Frank Lammers een erg vieze man om naar te kijken dus ik sla deze over.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Ben begonnen aan Undercover, leuke serie 8/10
Maar van wie ben je een kloonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ja, "Geit" was al in beslag genomen door iemand anders dus dan maar dit.
Vind juist dat ie het goed doetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Frank Lammers een erg vieze man om naar te kijken dus ik sla deze over.
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:58 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Waarom? SC's op FOK! staan toch open voor iedereen?
sommige mensen die in de sc's komen staan wel open voor iedereen looooolquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:58 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Waarom? SC's op FOK! staan toch open voor iedereen?
Ahhhhhhhwwwww dat vind ik lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige mensen die in de sc's komen staan wel open voor iedereen loooool![]()
Nu al terug aberquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:03 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ahhhhhhhwwwww dat vind ik lief dat je dat zegt![]()
frank is een baasquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Frank Lammers een erg vieze man om naar te kijken dus ik sla deze over.
Ja jezus jongenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je iets aan je ogen debiel staat er tog
pepquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jezus jongen
Zin om wat te snuiven, ei
Ja is op sinds gisterenquote:
genit ervan (:quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja is op sinds gisteren
Nu wel sosaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |