hij is hier wel heel vaak hequote:
Ja, sukkels en losersquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hij is hier wel heel vaak he
Lekker in 't weekend op fok zitten
Hij is nog niet klaar voor het echte werk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hij is hier wel heel vaak he
Lekker in 't weekend op fok zitten
Oh dan zit je zo op die 50k per jaar jaquote:
Ach schatje, ik verdien meer dan dat. Niet zo jaloers doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dan zit je zo op die 50k per jaar ja
Omdat jij goed gezelschap bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom staat het woordje gezellig in je zin?
Ghehequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dan zit je zo op die 50k per jaar ja
Uiteraard maar dat wil ook zeggen dat ik mijn aandacht ook eens aan de levenden moet geven, die verdienen ook een beetje Uitstraling.quote:
Wat ben jij goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat wil ook zeggen dat ik mijn aandacht ook eens aan de levenden moet geven, die verdienen ook een beetje Uitstraling.
Eerst naar oma, dan naar mams.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ga zwembaddansen met haar.
Jij?
Steek een balpen in beide ogen, opgelost.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Cronometer het volgende:
Ik wou dat ik niet zo veel krampen had, zodat ik niet thuis kon zitten en dit gemekker niet hoefde te lezen.
pardonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek een balpen in beide ogen, opgelost.
Helpt dat tegen de krampen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek een balpen in beide ogen, opgelost.
Wat naar om te horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Cronometer het volgende:
Ik wou dat ik niet zo veel krampen had, zodat ik niet thuis kon zitten en dit gemekker niet hoefde te lezen.
Uhu uhuquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Cronometer het volgende:
Ging mijn stedentrip eigenlijk boeken, maar het werd een avondje alleen op de bank.quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ging mijn stedentrip eigenlijk boeken, maar het werd een avondje alleen op de bank.
zal zo tinder aanzetten voor een snelle wip
Doe dat nou nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ging mijn stedentrip eigenlijk boeken, maar het werd een avondje alleen op de bank.
Lekker een kindje maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Of anders even Jimmy vragen, die wil kinderen voor zijn dertigste anders maakt hij er een einde aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gewoon komen gek.
Maar kan dat eigk zelf ook wel.
oh hou je smoel toch man met jullie dramaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of anders even Jimmy vragen, die wil kinderen voor zijn dertigste anders maakt hij er een einde aan.
Doe dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gewoon komen gek.
Maar kan dat eigk zelf ook wel.
Fuck feelingsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me echt chanant als je zoiets leest
Alsof je mensen kunt veranderen ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me echt chanant als je zoiets leest
stigmatiserendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gewoon Revolution. Het is wel Kruidvat. Veel te gepigmenteerd ook lijk wel een travo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |