Ik heb gehoord dat Foksters allemaal labiel emotionele meisjes zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is Chrono best een leuke frisse meid.
Watquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is Chrono best een leuke frisse meid.
Nee maar ja (heeeel erg) graag of nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou dit maakt een hele indruk op haar
Watquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ja (heeeel erg) graag of niet
Is het Cronoform of Chlorometer?quote:
Haquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het Cronoform of Chlorometer?
Als je die 2 niet uit elkaar kan houden, dan ben je de wanhoop nabij.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het Cronoform of Chlorometer?
Als je die 2 niet uit elkaar kan houden, dan ben je de wanhoop nabij.
Het past alsnog op een tegeltjequote:
Ey Haagsquote:
Zeker niet, ik hou van de zonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je zit toch de hele dag binnen
:’)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 02:08 schreef Solotovski het volgende: Heuu pep Laatst had ik rond uurtje of 18:00 a 19:00 3 dikke lijnen he Uurtje voor 't slapen 3ml etizolam. Heb gvd heerlijk geslapen, lekker wakker geworden
Valt meequote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Herrera weg haha @:hetzalallemaalwel zonde man
Hekel aan pretparken dus ik kan je helaas niet helpen mooi Maori meisje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:37 schreef Myrr het volgende:
Iemand hier in de afgelopen jaren naar Phantasialand geweest?
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hekel aan pretparken dus ik kan je helaas niet helpen mooi Maori meisje.
Dat laatste is dan wel weer erg verterend ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom?
Leuk man, kriebels in je buik en blije mensen. Die lichte spanning als je aan de beurt bent en groepjes kinderen waarvoor al dit soort dingen nog nieuwig zijn en die een beetje stoer en hyper doen voor elkaar. Schattig is dat.
Ja. Daar kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer erg verterend ja.
Enorme hekel aan wachtrijen, vind ik echt zinloze tijdbesteding voor die paar minuten lol en ik heb raak niet snel opgewonden van een achtbaan of zo.
Ik heb wel een maatje die compleet gek en wild is van pretparken, die is nu ook in Six Flags Chicago vandaag, tenminste hij is net wakker en die zegt net dat je met een gerust hart gerust naar Phantasialand kunt gaan met je gezinnetje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:37 schreef Myrr het volgende:
Iemand hier in de afgelopen jaren naar Phantasialand geweest?
Ja naja ik zoek nieuwe achtbanen en vraag me af of het daar waard is. Wil ook geen vliegtuig voor hoeven pakken haha, maar heb het hier wel gezien nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een maatje die compleet gek en wild is van pretparken, die is nu ook in Six Flags Chicago vandaag, tenminste hij is net wakker en die zegt net dat je met een gerust hart gerust naar Phantasialand kunt gaan met je gezinnetje.
Meid, wat dolletjesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:30 schreef Cronometer het volgende:
Heb mijn kledingkast a la Marie Kondo opgeruimd. Looks freaking good. Wil nu alles zo doen, maar moet douche en weg
Wil mijn kast knuffelen 🤗
Die is de rest van het jaar niet meer te genietenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ai zie net dat villa achterstaat
Gaat wel over twee wedstrijden maar als het thuis al niet lukt ...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is de rest van het jaar niet meer te genieten
Ze staan nu voorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat wel over twee wedstrijden maar als het thuis al niet lukt ...
Grappig, heb gisteren nog een paar pallets verplaatst naar P4.quote:
lolquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Grappig, heb gisteren nog een paar pallets verplaatst naar P4.
Nou dat was wat
Of Ferrrari verneukt de strategie weer eens waardoor hij toch P3 pakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk zeg en morgen komt zijn wagen weer net te kort voor een podium. Saaie kutsport
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk zeg en morgen komt zijn wagen weer net te kort voor een podium. Saaie kutsport
Ja is wel tering voorspelbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Badmintonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe jij aan sport?
Korfbal ofzoiets..
Nee ben geen aziaat dus alles is gemiddeld of daaronder. @Zoskquote:
@Zosk lijkt mij niet geschikt voor sportieve activiteiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben geen aziaat dus alles is gemiddeld of daaronder. @:Zosk
Heb je geen lijstje met vrouwen die je nu kunt jagen?quote:
Je verwart badminton met tafeltennisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben geen aziaat dus alles is gemiddeld of daaronder. @:Zosk
wattesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je geen lijstje met vrouwen die je nu kunt jagen?
En wat is de vrouw aan het doen die jou verleidde?
Prima. Net 3 verjaardagen achter de rug. Beetje klaar met deze dag.quote:
pfff verjaardagenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Net 3 verjaardagen achter de rug. Beetje klaar met deze dag.
BOEIENDquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach het was opzich wel prima hoor.
Doe je daarom niet aan moederdag? Of haal je voor je vrouw wel iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Net 3 verjaardagen achter de rug. Beetje klaar met deze dag.
Ik heb dr zelf wat laten halen. Doe niet mee aan die onzin.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe je daarom niet aan moederdag? Of haal je voor je vrouw wel iets.
Wat romantisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dr zelf wat laten halen. Doe niet mee aan die onzin.
Nee want je hebt toch geen seks.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:05 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb twee keer de pil gemist. Is dat erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |