Wat moet jij anders doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:35 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Het bevalt mij allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:38 schreef RottendKadaver het volgende:
Ik vind scrupuleus wel een leuke user.
Inderdaad, logte @Vanillekwark maar eens uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het bevalt mij allemaal niet.
Dus ik log maar uit.
Dat is een optie voor meerdere users hier.
"logte", ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Inderdaad, logte @:Vanillekwark maar eens uit.
lol, dat, kanjer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kijk nou eens wat voor ranjataal je uitslaat
quote:
Loop niet zo mijn quote te verneuken debiel. Bah. Mijn oom is afgelopen dinsdag nog overleden aan die ziekte.quote:
quote:
Je usernaam.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:49 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Loop niet zo mijn quote te verneuken debiel. Bah. Mijn oom is afgelopen dinsdag nog overleden aan die ziekte.
[..]
Ik vind Frank Lammers een erg vieze man om naar te kijken dus ik sla deze over.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Ben begonnen aan Undercover, leuke serie 8/10
Maar van wie ben je een kloonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ja, "Geit" was al in beslag genomen door iemand anders dus dan maar dit.
Vind juist dat ie het goed doetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Frank Lammers een erg vieze man om naar te kijken dus ik sla deze over.
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:58 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Waarom? SC's op FOK! staan toch open voor iedereen?
sommige mensen die in de sc's komen staan wel open voor iedereen looooolquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:58 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Waarom? SC's op FOK! staan toch open voor iedereen?
Ahhhhhhhwwwww dat vind ik lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige mensen die in de sc's komen staan wel open voor iedereen loooool![]()
Nu al terug aberquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:03 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ahhhhhhhwwwww dat vind ik lief dat je dat zegt![]()
frank is een baasquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Frank Lammers een erg vieze man om naar te kijken dus ik sla deze over.
Ja jezus jongenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je iets aan je ogen debiel staat er tog
pepquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jezus jongen
Zin om wat te snuiven, ei
Ja is op sinds gisterenquote:
genit ervan (:quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja is op sinds gisteren
Nu wel sosaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |