Sowieso een onzinregel.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Zorro het volgende: ALTIJD mogen de achterblijvers voorbij. Nu zitten ze tussen Ham en de rest en mogen ze blijven. Echt
![]()
....quote:Op zondag 12 mei 2019 16:27 schreef raptorix het volgende:
FIA vind het natuurlijk prachtig dat er een neger rijd, goede marketing om concurrentie met rappers te trekken.
Hamilton is een zebra geen neger.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:27 schreef raptorix het volgende:
FIA vind het natuurlijk prachtig dat er een neger rijd, goede marketing om concurrentie met rappers te trekken.
laten ze hem nu maar uit rijden max op podiumquote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef Kyran het volgende:
Twee auto's en wat grind hoe lang kan het duren.
Hamilton is een lul.quote:
Niet zo lang als gisteren tijdens de IndyCarquote:
We hebben het hier over race, niet over rondjes rijden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet zo lang als gisteren tijdens de IndyCar
Nee Beardass welquote:
Wie?quote:
Is zijn concurrent om p3 in de wdc. Met een betere auto.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:34 schreef ondeugend het volgende:
Vettel bedenkt zich wel 3 keer voor hij Max voorbij gaat
Ja, stel je voor dat hij het Hamilton moeilijk zou gaan maken. Wat dat betreft doet Mercedes het beter met hun teamorders dan Ferrari.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij moest bewust een gat laten en mag nu los
Ja maar Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is zijn concurrent om p3 in de wdc. Met een betere auto.
Nee hoor, gewoon nog 220V hier.quote:
Geen idee. Zo spannend was hetquote:
Stroll, nu is er spanning in de racequote:
Verstappen of the day gaat nu de Leclerc of the day worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leclerc wint hem
Geen idee wie het verdient
Maar wel voor Hulk!! Hij declasseert hem echtquote:Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef habitue het volgende:
RIC rijdt lekker 12e. Mooie beslissing man naar Renault
1 plek.....quote:Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar wel voor Hulk!! Hij declasseert hem echt
0.5 tot 1mil per race.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef habitue het volgende:
RIC rijdt lekker 12e. Mooie beslissing man naar Renault
Ja, gewoon insturen en dan zeggen dat je daar toch niet kon inhalen. Zo kennen we hem.quote:
Ik ben niet de enige met dit raadsel schijnbaar, goed om te zien.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je knipperen met je wenkbrauwen?
TorpedoGODquote:
Ik gun het hem van harte, hij is veel te hard aangepakt (afgeschreven)quote:
Nee die Hypetrein is ook weer ontspoort.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
Gasly is de 1% dus?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Daario het volgende:
[..]
Tja, 99% van prestatie komt van snelheid auto
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je knipperen met je wenkbrauwen?
quote:
Absoluut, geweldig gereden vandaagquote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
donequote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Volgens mij is dat geen regel. Is alleen veelal de praktijk door de Internationale samenstelling van de teams.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.
Ik mag toch hopen, die dingen gaan niet meer kapotquote:
Maleisië 2017 is callingquote:
..............quote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Dat was wel een topshow met Wehrlein als taxi nadat Stroll het wiel van Vettel in de kofferbak gooide.quote:
Overwinning van Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat was wel een topshow met Wehrlein als taxi.
quote:
Dat is alleen waar als die 2 dan een taal spreken die niemand anders spreektquote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Die indruk heb ik ookquote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.
Zonder merc zou de f1 stuk mooier zijn. Had je gevecht tussen Ferrari en bulls voor de titel nu is er geen gevecht maar een Mercedes optocht zoals elk jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
Toch triest, alles ronde 1:20 met een uitschieter in de 1:19, dat moet normaal lijken.
Maar als ze even aanzetten zitten beide Mercedessen gewoon in de 1:18.5
Maart 2019 om precies te zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Honda ook een podium sinds 2008 geloof ik.
Je kijkt vandaag voor het eerstquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Honda ook een podium sinds 2008 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |